Sohbet Muhabbet

@Ori flood olacak ama 3 çocuk görüyorum.İki tane de kadın.Bunların birbirinden haberi yok.Büyük ihtimal çocukların büyümesini bekliyorlar.Mali durumun iyileşmesine rağmen 3 çocuğa bakamazsın.Bir de kıtalar arası füze var büyük ihtimal kore ve sınıra yakın bir yerdeler.
 
Aklıma Burhan Altıntop repliği geldi ;
İlkokul mezunu da olur, yaş aralığı da önemli değil 18 den başlar 60 80 100 e kadar gider🤣
Çirkin de olsa olur seçici değilim,
Lan nefes alsın yeter shshshshjjj ahahahaha...
hehe öylesini zor bulursun hangi kadın onlar kadar yetenekli donanımlı olur bi gün angelina jolie ile bir gün miranda kerr le takıldığını düşün öyle bişi, çok teşekkür edeceksin bana o işi bağlarsam :ROFLMAO:
 
'' İnsanlar var ki dedi Don Huan. Hareketlerinin doğasına özenle ve dikkatlice yaklaşırlar. Onlar şu bakımdan şanslılar ki, zamanlarının olmadığını tamamen anlayarak hareket ediyorlar. Bu yüzden de onların eylemlerinde güç var. Her bir hareketinde duygu var. ''
 
@romeo713
Dönüşüm harika oldu :ROFLMAO:
Müjdelerle geldim dinle :D
Konya büyüksehir belediyesi puanlama sistemine geçmiş ödül olarak araba verecekmiş togg. Bizden baya eklektik almış anlaşılan :sleep: sembolü biliyorsun dimi .. acaba düzenli büyü yapanlara ekstra puan var mı.. Neyse işte benim içim cok açıldı buradaki forum kardeşlerim de bundan pay alsın istedim :LOL:
 
@romeo713
Dönüşüm harika oldu :ROFLMAO:
Müjdelerle geldim dinle :D
Konya büyüksehir belediyesi puanlama sistemine geçmiş ödül olarak araba verecekmiş togg. Bizden baya eklektik almış anlaşılan :sleep: sembolü biliyorsun dimi .. acaba düzenli büyü yapanlara ekstra puan var mı.. Neyse işte benim içim cok açıldı buradaki forum kardeşlerim de bundan pay alsın istedim :LOL:
Hakkaten geçmişler, bunun başlangıç yerinin Konya olması da manidar🤔 belli ki bu yakın zamanda tüm ülkeye yayılacak.
Bu aralar şu büyü konusunu herkesten duyuyorum etrafımda yanımda yöremde kim varsa büyü ile alakalı bilgiler edinmeye çalışıyorlar ama öğrenmek bilgi sahibi olmak için değil de (Yapmak için) 😈
gerçekten çok ilginç 🧐😁
 
Hakkaten geçmişler, bunun başlangıç yerinin Konya olması da manidar🤔 belli ki bu yakın zamanda tüm ülkeye yayılacak.
Bu aralar şu büyü konusunu herkesten duyuyorum etrafımda yanımda yöremde kim varsa büyü ile alakalı bilgiler edinmeye çalışıyorlar ama öğrenmek bilgi sahibi olmak için değil de (Yapmak için) 😈
gerçekten çok ilginç 🧐😁
Ahahaha turpun büyüğü yolda ya paçalarını kurtarma derdindeler belliki :devilish:
Canım Düşmüş Kartal seneler evvel söylemişti kaçın göçün diye..
@Retro demişti yeni dinin ezoterizm olduğunu.
Konya olması normal kendi çocukları göze girmek için pek hırslı. Erzurum da sokak köpeklerini toplattiklarini ilan etmişlerdi. Yozgat taş fırınları yasakladı. Görüntü kirliliği oluyormuş birde tabi karbon olayi. Bombalar, orman yangınları karbon salmiyormus demek halk taş fırından kurtulup kurtaracak iklimi :sick:
Bir gün belki aynı karantina kampında denk gelir çiğ köfte partisi yaparız kimbilir :ROFLMAO:
 
Ahahaha turpun büyüğü yolda ya paçalarını kurtarma derdindeler belliki :devilish:
Canım Düşmüş Kartal seneler evvel söylemişti kaçın göçün diye..
@Retro demişti yeni dinin ezoterizm olduğunu.
Konya olması normal kendi çocukları göze girmek için pek hırslı. Erzurum da sokak köpeklerini toplattiklarini ilan etmişlerdi. Yozgat taş fırınları yasakladı. Görüntü kirliliği oluyormuş birde tabi karbon olayi. Bombalar, orman yangınları karbon salmiyormus demek halk taş fırından kurtulup kurtaracak iklimi :sick:
Bir gün belki aynı karantina kampında denk gelir çiğ köfte partisi yaparız kimbilir :ROFLMAO:
Evet dediklerini bir bir uyguluyorlar😨
Bizde film izler gibi izliyoruz🧐
Ben kamplara karşıyım, mümkünse bireysel bir mağara da yada bir barınak yapıp takılırım, çiğ köfte pek sevmem de çay içmeye gelirsen kapıyı vurmana gerek yok, direk dal içeri 😁🤣
 
Evet dediklerini bir bir uyguluyorlar😨
Bizde film izler gibi izliyoruz🧐
Ben kamplara karşıyım, mümkünse bireysel bir mağara da yada bir barınak yapıp takılırım, çiğ köfte pek sevmem de çay içmeye gelirsen kapıyı vurmana gerek yok, direk dal içeri 😁🤣
Evet tabi takdir etmek lazım ne dedilerse yaptılar.. sözlerine sadıklar.
Saraylarda yaşatıcam da dese, evine köyüne çökücem de dese ne deseler yapıyorlar yani :devilish:
Kapım yok desene kapıyı çalmamama gerek yokmuş pehh ülke kapısız köy gibi alışkınız aslında.
Biz de komplo pek sevmediğimiz için ve bizi bizden fazla düşündükleri için komploları gerçeğe dönüştürüyorlar :ROFLMAO: ondan işte.. bizi bırakmıyorlar :D
Çiğ köfte ben de pek sevmem ama muhtemelen arap din kardeşlerimizle aynı kampta oluruz, ucuz ve doyurucu bir seçenek kalabalık yerler için 😊
Gelirken filtre kahve makinesi, türk kahve makinesi, airfry, fırın, tost makinesi, biber gazı getiririm, mağarana pardon yani evine gelirken 😂 Ama orda da bulurlar bizi, soyları konusunda endişe içerisinde olduğum insan kalıntısı içeren topluluklar 🤣
 
Son düzenleme:
Evet tabi takdir etmek lazım ne dedilerse yaptılar.. sözlerine sadıklar.
Saraylarda yaşatıcam da dese, evine köyüne çökücem de dese ne deseler yapıyorlar yani :devilish:
Kapım yok desene kapıyı çalmamama gerek yokmuş pehh ülke kapısız köy gibi alışkınız aslında.
Biz de komplo pek sevmediğimiz için ve bizi bizden fazla düşündükleri için komploları gerçeğe dönüştürüyorlar :ROFLMAO: ondan işte.. bizi bırakmıyorlar :D
Çiğ köfte ben de pek sevmem ama muhtemelen arap din kardeşlerimizle aynı kampta oluruz, ucuz ve doyurucu bir seçenek kalabalık yerler için 😊
Gelirken filtre kahve makinesi, türk kahve makinesi, airfry, fırın, tost makinesi, biber gazı getiririm, mağarana pardon yani evine gelirken 😂 Ama orda da bulurlar bizi, soyları konusunda endişe içerisinde olduğum insan kalıntısı içeren topluluklar 🤣
Farklı ve yaratıcı üslubunla Beni çok güldürüyorsun Sevgili Rhea 😂😂😂
Nerden tutsan elinde kalıyor, sonun kadar haklısın maalesef 😊
Olur olur kahve Makinesi Tost makinesi hepsine okeyim, ama ben kahvenin şu eski bakır cezvelerde yapılırken seviyorum ben sana ondan yaparım daha lezzetli oluyor, bir kere dene sonra hep istersin 🤣
 
Geri
Üst