Şirin ve sempatik Görünmek İçin Enokyan Dili (Melek Dili)

URUMHAMATAHAYİL

Yönetici
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
6,413
Tepkime puanı
2,399
İş
Wellness Antrenör/Psikolog/ Sosyolog
Ilasa viviala pereta!

Salamanu balata.

Das acaro odazodi busada.

Od belioraxa balita!

Das inusi caosaji lusadanu EMODA.

Das ome od taliobe!

Darilapa iehe ilasa Mada Zodilodarepe.

Zodacare od Zodameranu.

Odo cicale Qaa!

Zodoreje.

Lape zodiredo Noco Mada.

Hoathahe I A I D A.
 

BedRaNa

Kayıtlı Üye
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Yaş
2019
bunu nasil yapıyoruz buyumu yoksa sadece okunan bir seymi
 

sdbr

Banlı Kullanıcı
Katılım
22 Haz 2008
Mesajlar
256
Tepkime puanı
2
urum bununda her cümlenin sonunda teşekkür etmek gerekiyormu
 

lunatic

Kayıtlı Üye
Katılım
9 Haz 2008
Mesajlar
112
Tepkime puanı
3
urum peki telaffuz edildiği halde mi şu anda bir de mesela c harfini s olarak mı okuyoruz yoksa aynen harfi harfine yazıldığı gibi mi?bi de teşekkür gerekiyormu hakkaten?ayrıca paylaşım için sağol
 

URUMHAMATAHAYİL

Yönetici
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
6,413
Tepkime puanı
2,399
İş
Wellness Antrenör/Psikolog/ Sosyolog
yazıldığı gibi okuyun teşekür edin tabiki
 

hotep

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Eki 2008
Mesajlar
34
Tepkime puanı
10
@URUMHAMATAHAYİL
bir insan nasıl bukadar bilgili olabilir takdire şayan ve değerli paylaşımlarınız için çok teşekkürler
 

aysari

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Eki 2008
Mesajlar
248
Tepkime puanı
12
İş
öğrenci
al benden de o kadar! teşekkür teşekkür!
 

sweep

Kayıtlı Üye
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
56
Tepkime puanı
2
İş
engineer
Bunu okuyan kızlar gerçekten şirin mi oluyor yoksa biz öyle mi zannediyoruz? :)
 

sdbr

Banlı Kullanıcı
Katılım
22 Haz 2008
Mesajlar
256
Tepkime puanı
2
karşındaki kişiyi etkiliyorsun ona şirin gözüküyorsun ama o duğun gibi kalıyorsun yuzun falan değişmiyor diye biliyorum
 

yaman

Kayıtlı Üye
Katılım
24 Eki 2008
Mesajlar
146
Tepkime puanı
3
Konum
Trabzon
I A I D A bunu harf harf Türkçe okunuşuylamı okuyacağız
 

sdbr

Banlı Kullanıcı
Katılım
22 Haz 2008
Mesajlar
256
Tepkime puanı
2
evet ama ıııı a ıııııı da ı uzun tıpkı budaki gibi her cünlenin sonunda teşekkür et yani her ! ünlem işaretini gördüğün yerde tşk et ı a ıda bunun sonundada var
 

ossie_azazil

Kayıtlı Üye
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
71
Tepkime puanı
2
Yaş
30
Konum
-
İş
-
I A I D A
teşekkür ederim manasına mı geliyor yoksa nasıl teşekkür edicez ? kendi dilimizle mi?
 

chga

Kayıtlı Üye
Katılım
22 Ara 2008
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Ya harbiden teşekkürü nasıl edeceğiz kendi dilimizle mi yoksa nasıl?Bir yardim ederseniz sevinirim şimdiden teşekkürler
 

aysenur

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
7
Tepkime puanı
0
kaç kere okumak lazım hergünmü okumak gerekiyo belirtirmisiniz
 

nora22

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ara 2008
Mesajlar
45
Tepkime puanı
3
İş
matematikci
ben tesekkür etmeden okudum ise yariyo bence. sahi tesekkür nasil edicez?
 

gülden

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ara 2008
Mesajlar
170
Tepkime puanı
3
ya büyü etrafındakilerin seni farketmesi ve pozitif olmaları için olan büyü değil mi ya aynısı anlamadım ben aynı büyü
 

selenim

Banlı Kullanıcı
Katılım
4 Ocak 2009
Mesajlar
280
Tepkime puanı
10
bende katılıyorum hayranlık veriyorsunuz urum
 
Üst