ESMA-ÜL HÜSNA v ANLAMLARI

bedford

Kayıtlı Üye
Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
177
Tepkime puanı
21
Ya 11, ül 31. İsminizi de kendiniz hesaplayın.

Gördüm o yazıyı da sizin cevap vermenizi beklediğim için yazmamıştım İkisinde de yapılır. Ancak ben şahsen gece saatlerini tercih ediyorum. Sonuçta o saatler o iş için ayrılmış. Şerli bir saatte okumasınlar da o kadar önemli değil.

Esmaların çarpılmasına gelince bu bir yoldur sadece, kişiye kalmış yapılmasa da olur, başka bir yolu da tercih edebilir ancak ben tamamının yapılmasından yanayım. Titreşim frekansı daha yüksek oluyor.

Çok sağolun sayın #origanum, bu değerli bilgiler için.
 

isa

Banlı Kullanıcı
Katılım
7 Ocak 2009
Mesajlar
118
Tepkime puanı
33
Sitede ne gibi eksikliğini gördünüz de aynı konuları yeni başlıklar altınca açmak gereğini duydunuz. Eksik yan görürseniz yeni konu açmak yerine varolan konunun altına katkılarınızı belirtiniz. Bir daha böyle birleştirmekle uğraşmayacağım direk sileceğim gördüğümde.

organium dikkatinizden kaçtı sanırım ebced değerleride yazıyor benim paylaştıgımda daha önce esmaların ebced değerlerinin bulunduğu bir paylaşıma ratlamadım ben o yüzden paylaştım
 

origanum

Yönetici
Katılım
15 Eki 2008
Mesajlar
3,090
Tepkime puanı
377
organium dikkatinizden kaçtı sanırım ebced değerleride yazıyor benim paylaştıgımda daha önce esmaların ebced değerlerinin bulunduğu bir paylaşıma ratlamadım ben o yüzden paylaştım

İlk mesaja bakarsanız Urum paylaşmış zaten.
 
  • Beğendim
Tepkiler: AJA

Yakaza

Kayıtlı Üye
Katılım
18 Eyl 2011
Mesajlar
318
Tepkime puanı
31
Öncelikle arkadaşlar benim bu işlerden fazla çaktığım yok.Sadece şunu bilmek istiyorum özellikle bu sorumu Değerli Urum ve modlara soruyorum.Kenz'ül havas'ta görmüştüm yanlış hatırlamıyosam veya başka yerde gene yazmışsınız.

Allah 66 bu ne?Allah zikrini 66 kere okuyan muradına mı erer?Yada bunun vakti veya başka özelliğimi var hiç anlamıyorum lütfen yardımcı olun?
 

origanum

Yönetici
Katılım
15 Eki 2008
Mesajlar
3,090
Tepkime puanı
377
Majikal işlemlerde bazı esmalar belli adetlerde okunur. Her esmanın belli bir sayısı vardır. Sorduğunuz örnekte de Allah adı 66 kere okunmalıdır, sayısı budur. Öyle okuyunca muradına erer insan gibi basit ve anlamsız bir düşünceye girmeyin. Bunlar derin işler. Allah ismi çok güçlendirici bir esma olarak kullanılır işlemlerde. Her esmanın kullanılması gereken yerler vardır, bunlar belli bir kurala göre düzenlenmişlerdir. Bunu havass yani islami unsurların kullanılması ile yapılan ve islam dinine mensup büyücülerin yaptığı büyü işlemlerini, yalamış yutmuş kişiler tarafından bilinir ve uygulanır. Havass halka açık değildir, elit kesime özgüdür, çok masraflı, zaman, emek ve özveri ister, mürşit tarafından seçtiği kişilere öğretilir, ömür boyu süren bir eğitim ve çileli bir yoldur.
 
  • Beğendim
Tepkiler: AJA

Yakaza

Kayıtlı Üye
Katılım
18 Eyl 2011
Mesajlar
318
Tepkime puanı
31
Majikal işlemlerde bazı esmalar belli adetlerde okunur. Her esmanın belli bir sayısı vardır. Sorduğunuz örnekte de Allah adı 66 kere okunmalıdır, sayısı budur. Öyle okuyunca muradına erer insan gibi basit ve anlamsız bir düşünceye girmeyin. Bunlar derin işler. Allah ismi çok güçlendirici bir esma olarak kullanılır işlemlerde. Her esmanın kullanılması gereken yerler vardır, bunlar belli bir kurala göre düzenlenmişlerdir. Bunu havass yani islami unsurların kullanılması ile yapılan ve islam dinine mensup büyücülerin yaptığı büyü işlemlerini, yalamış yutmuş kişiler tarafından bilinir ve uygulanır. Havass halka açık değildir, elit kesime özgüdür, çok masraflı, zaman, emek ve özveri ister, mürşit tarafından seçtiği kişilere öğretilir, ömür boyu süren bir eğitim ve çileli bir yoldur.

öncelikle cevabınız için teşekkürler sayın mod ama islamda büyü(yani islami büyücü diye birşey olduğunu sanmıyorum) şirktir.bunudiyanete sormuştum bakara102küfür olarak nitelendirdiler.ama bir türlü anlamaıyorum nedir bu havas?Derin işler demişsiniz de 66 kez Allah zikri ne gibi kullanılır hiç bilgim yokta ondan soruyorum.Ne yapmak gerekir?
 

AJA

Elit Üye
Katılım
15 Haz 2010
Mesajlar
3,097
Tepkime puanı
548
öncelikle cevabınız için teşekkürler sayın mod ama islamda büyü(yani islami büyücü diye birşey olduğunu sanmıyorum) şirktir.bunudiyanete sormuştum bakara102küfür olarak nitelendirdiler.ama bir türlü anlamaıyorum nedir bu havas?Derin işler demişsiniz de 66 kez Allah zikri ne gibi kullanılır hiç bilgim yokta ondan soruyorum.Ne yapmak gerekir?

Havas islami büyünün bir adıdır.Öncelikle havas ile igili paylaşılanları okuyun anlamanız için.
Evet büyü günahtır fakay islamda da büyü vardır ve bunun adı da budur.Nasıl dogu majilerinin yani büyülerinin farklı adları vasa islami büyünün ve uygulamaların adı da havastır.Umuyorum yardımcı olmuşumdur.
Sayın Origanum daha iyi anlatıcaktır size uygun gördüğü taktirde.
 

origanum

Yönetici
Katılım
15 Eki 2008
Mesajlar
3,090
Tepkime puanı
377
Diyanet öyle diyecektir tabi islama göre büyü günahtır. Ama bazı büyücüler islam dinine mensuptur ve islami öğeleri kullanarak büyü yaparlar.
Havass da bu islami unsurların kullanılması ile büyü yapılması sanatıdır. Yani Kurandan ayetler sureler dualar okunur, yazılır belli sayılarda ve zamanlarda, islami kurallara göre varlıklar çağırılır vs vs. Detayları sadece öğrencilere öğretilir. Sitemiz malum büyü sitesi, yani burada büyü yapılmaz veya yapan birisinin adresi vs verilmez ancak büyü ile ilgili sadece genel bilgi verilir bu yolda yürümek isteyenlere nelerle karşılaşacaklarını göstermek ve ucundan biraz bilgi sahibi yapmak adına. Tabi bir de sadece merak edenlere bilgilenmeleri meraklarını gidermeleri için ve sadece o kadarını tabi.
 

Yakaza

Kayıtlı Üye
Katılım
18 Eyl 2011
Mesajlar
318
Tepkime puanı
31
Ben 5 vakit namaz kılan biri olarak bu yüzden korkuyorum ama çokta merak ediyorum.İslami sorulara cevap yazan bir siteye de sormuştum.Dediler ki:

Aynen kopyalıyorum:(Hepsini okuyamayacağınızdan kısasını yazıyorum)

Değerli kardeşimiz;
Ayetlerden ve Allah’ın isimlerinden yapılan vefklerin şifalı olduğuna inanıyoruz. Ancak vefkler konusunda doğruları yanlışlardan ayırmak çok zor olduğu gibi, daima istismara müsait bir konudur. Bu açıdan böyle şeylerle meşgul olunmasını asla tavsiye etmiyoruz.
Nitekim, İmam Nevevî, İbn hacer el-Heytemî, manası anlaşılmayan vefklerin kullanılmasının caiz olmadığını ifade etmişlerdir.


Bu şartları şöyle sıralamamız mümkündür:
1- Okunan ve yazılan şey sûre, ayet, hadis veya manası anlaşılan dua olacak.
2- Manası bilinmeyen bir takım isim, harf, resim ve işâretler kullanılmayacak. Buna göre, yukarıda anlatılan ikinci çeşit muskalar İslâm'a göre haram ve yasaktır.
3- Tıbbi tedâvide olduğu gibi, burada da şifâ verenin yalnız Allah olduğuna inanılacak; O'ndan başkasından hiç bir şey umulmayacaktır.
4- Ayırmak ,iflas ettirmek için Bir kişinin kötülüğüne yapılmayacaktır. (Elmalılı Hamdi Yazır, Hak Dini Kur'ân Dili, IX, 6397).
Dikkat edilecek diğer bir husus da muska yazarken veya yazdırırken, İslâm'a aykırı olan her şeyden uzak durmak gerekir. Ölçü İslâm ve niyet Allah'ın rızası olmalıdır.

Tabi bu yazı çok uzun hepsini kopyalıcak değilim amacım SİZİNLE KESİNLİKLE TARTIŞMAK DEĞİLDİR.Ben doğa üstü güçleri çok merak ediyorum neden biliyor musunuz?

Çünkü ben 17 yaşındayken cin gördüm.Kısa boylu kapkara bir yaratıktı çok hızlı hareket ediyordu,insanın minyatürü gibiydi.İnternetten araştırdığıma göre bu cindi.bunları ilk gören de ben değilim.Zaten Kur'an da cin suresi var cinlere inanmak imanın şartı benim korkum bu vefkleri yaparken şirke düşmek istemiyorum.Sizler bu konuda benden daha tecrübeli olduğunuz için kılı kırk yararak sorularımı soruyorum.Ben vefk kullanmak istiyorum ama islama göre caiz olan vefk kullanmak istiyorum bu yüzden soruyorum Allah ismi neden 66 kez zikredilir?Diye umarım anlatabilmişimdir.Teşekkürler.
 

AJA

Elit Üye
Katılım
15 Haz 2010
Mesajlar
3,097
Tepkime puanı
548
İslaam göre vefk diye adlandıramayız bu onu mahsum kılmaz.Bu büyüdür.Eger namazınızı kılıyor iseniz vefklerle uğraşamayın derim.
Birşeyler hayatınızda ters gidiyor diye vefkler bunu düzeltir anlamına da asla gelmez.İşe yararmı? inanırsanı yarar evet ama bu BÜYÜDÜR.İslama göre vefk diye bir şey yoktur :)
Dua edin..
 

Yakaza

Kayıtlı Üye
Katılım
18 Eyl 2011
Mesajlar
318
Tepkime puanı
31
Şimdi şöyle size cevap vereyim.Hz.Muhammed Hz.Ali'ye 70 kadar ilim öğrettiği ancak Hz.Ali'nin sebebini bilmediğim nedenlerden dolayı bu ilimlere anlatmamıştır Havas konusunda ilk yazılı eserin Hz.Ali tarafından yazılğı söyleniyor.Bununla birlikte vefklerin islamdan önce de var olduğu yazılı.Kısaca internette herkes birşeyler yazıyo.Hangisi doğru hangisi yanlış bilmiyorum.Ama dinen caiz olan vefklerin olduğu da söyleniyor.Benim istediklerim:

1)Vefk dinen caiz ise bunu yapmak

2)Meleklerle iletişim kurmak

3)Müslüman cinlerle iletişim kurmak

4)Telekinezi deniyor galiba düşünce gücüyle birşeyler yapabilme bu kadar :)
 

AJA

Elit Üye
Katılım
15 Haz 2010
Mesajlar
3,097
Tepkime puanı
548
şimdi şöyle size cevap vereyim.Hz.Muhammed Hz.Ali'ye 70 kadar ilim öğrettiği ancak Hz.Ali'nin sebebini bilmediğim nedenlerden dolayı bu ilimlere anlatmamıştır Havas konusunda ilk yazılı eserin Hz.Ali tarafından yazılğı söyleniyor.Bununla birlikte vefklerin islamdan önce de var olduğu yazılı.Kısaca internette herkes birşeyler yazıyo.Hangisi doğru hangisi yanlış bilmiyorum.Ama dinen caiz olan vefklerin olduğu da söyleniyor.Benim istediklerim:

1)Vefk dinen caiz ise bunu yapmak

2)Meleklerle iletişim kurmak

3)Müslüman cinlerle iletişim kurmak

4)Telekinezi deniyor galiba düşünce gücüyle birşeyler yapabilme bu kadar :)

Kısaca şunu diyeceğüm bu durumda ; saydığınız şıklar öğrenilebilir fakat bu matematik öğrenmeye yada tıp okumaya benzemez.Çok zordur.Bir yeteneğiniz varsa geliştirmeniz kolaylaşabilir ama 0 dan başlayacaksanız belkide ömrünüzü adayacaksınız.Meleklerle iletişim kurma fikri kulağa hoş geliyor. :) Ama başarmak neremize hoş gelir tartışılır :) Bunu her yürek kaldıramaz , her beden taşıyamaz.Cinlerle iletişime geçersek eğer buen tehlikeli kısım :) Bunu sırf meraktan dur bir davet okudum yapıyım derseniz yaparsınız ve başınıza büyük dertler açar hoca hoca kurtar diye dolanırsınız ortada.Bilin öyle yapın.Bilmeden yapmak silahsiz ayı avına çıkmaya benzer ..
Ayrıca islam da büyünün her çeşidi yasak ve günahtır.Sadece bilen kişi tarafından kurtarma amacı ile yapılması caizdir.
 

Yakaza

Kayıtlı Üye
Katılım
18 Eyl 2011
Mesajlar
318
Tepkime puanı
31
teşekkürler.Ben bir kanalda görmüştüm adam canlı yayında düşünce gücüyle kaşı yamultup kırıyodu bu ilgimi çekti nasıl yapıldığına dair bir bilginiz var mı?
 

origanum

Yönetici
Katılım
15 Eki 2008
Mesajlar
3,090
Tepkime puanı
377
Hasbinallaaahhhh.
Biz bu sitede hazırcılığı sevmeyiz ama. Üyelerin araştırma yapmasını teşvik ederiz.
Pisişik Yetenekler - "Gizlimabet Parapsikoloji Platformu"
Bu link psişik yetenekler bölümüne aittir. Her yazıyı, yorumları tek tek hiçbirini atlamadan okuyun.
Tüm siteyi okuduğunuzda zaten çizgimizi ve kafanızdaki birçok soruyu anlayacaksınız. Ancak ondan sonra kafanıza takılan yer olursa ilgili başlığın altına yazarsınız. Ama öncesinde okuyup bilgilenin lütfen.
 

IŞIKLAR

Kayıtlı Üye
Katılım
21 Ara 2011
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Bazı esma-ül hüsnaların başında

es
el
er
geliyor biliyorsunuz. Okurken de başına genelde 'ya' koyarak okuyoruz. Sizce herhangi bir esma-ül hüsnayı zikir olarak çekerken, başına yazıldığı el,es koyarak mı çekmeliyiz yoksa başına ya koyarak mı çekmeliyiz.
 

semyanocibel

Banlı Kullanıcı
Katılım
14 Şub 2011
Mesajlar
212
Tepkime puanı
8
El-kahhâr
306 Şegail-Vahyail: Yenilmeyen, yegâne galip, isyankârları kahreden, bütün varlıkları emir ve iradesi altında bulunduran, hiç kimse hükmünden kaçıp kurtulamayan. Kahr, bir şeye, onu hor ve hakîr kılacak veya mahv ve helâk edebilecek sûrette galib olmaktır. Allah Teâlâ Kahhâr'dır, her vechile üstün ve daima galibdir. Kuvvet ve kudretiyle her şeyi içinden ve dışından kuşatmıştır. Hiçbir şey O'nun bu ihâtasından dışarı çıkamaz. Ona karşı herşeyin boynu büküktür. Kahrına yerler, gökler dayanamaz. Kahr ile nice azıp sapmış ümmetleri ve milletleri mahv ve perişan etmiştir. Merih saatinde meşgul olan mazlumlar düşmanlarına hasetçilerine ve zalimlere galip olur.Bu ismi okumaya devam edenlerin kalplerindeki dünyaya ait sevgi ve endişelerin yerini Allah sevgisi alır. Kötü hasletlerden kurtulur.

El-muzil
770 Tehmail-Şartyail: İtibardan düşüren, değersiz kılan, alçaltan, zillet veren, dilediğini müstahak olduğu şekilde zillete düşüren, hor ve hakîr eden. İzzet ve zillet, birbirine zıd mânalardır. İzzet kelimesinde “şeref ve haysiyet”, Zillet kelimesinde ise “alçaklık” mânası vardır. Bunlar hep Allah Teâlâ'nın, mahlûkatı üzerindeki tasarrufları cümlesindendir. Merih saatinde zikrine devam eden zalim ise mazlum olur kötü ahlaktan kurtulur. Aynı şekilde Merih saatinde meşgul olan düşmanlarından kurtulur ve selamet bulur

Ed-dâr
1001 Sarfyail: Dilediğini zarara sokan, zarar veren, her türlü zarar elinde bulunan ve Onun izniyle var olan; bir hikmete binâen zarar vermek istediği bir kimseden o zararı geri çevirecek kendisinden başka hiç kimse bulunmayan, elem ve zarar verici şeyleri yaratan. Merih saatinde zikrine devam edenin düşmanları kahrolur kendisine bir zarar ilişmez. Cuma günleri bu ismin zikrine devam edenler hak tealaya yakınleri artar. Her türlü semavi ve arzi felaketlerden korunmak için bu ismi Nafi ismiyle baraber zikretmek gerekir. Manevi darlık sıkılma hallerinde basit vasiu esmalarıyla okumak faydalıdır

El-kuddûs
170 Gadzayil-Enyail-Linyail: Tertemiz, yüce, her türlü hatâdan, gafletten, aczden ve eksiklikten çok uzak ve pek temiz, her eksiklikten münezzeh; dalâlet ehlinin kendisi hakkındaki her türlü asılsız düşüncelerinden uzak; kâinatı bütün varlıklarıyla temizleyen ve güzelleştiren. Allah, hissin idrâk ettiği, hayâlin tasavvur ettiği, vehmin tahayyül ettiği, fikrin tasarladığı her vasıftan münezzeh ve müberradır. Müşteri saatinde 170 kere okumaya devam edenlerin sırları açığ çıkmaz evham vesevese hayalet görenler bu ismin zikrine devam ederlerse kurtulurlar. Aynı şekilde bu esma tarikat yollarında gidenler için ve nefsin pis hasletlerinde temizlemeye en faydalı esmalardandır. Kalbin güçlenmesine manevi olarak çok faydalıdır aynı şekilde kalbi rahatsızlıklarda bu isim inşirah suresiyle okunması şifadır. Göğüs hastalıklarınada hakeza şifadır. Ruhun manevi gelişiminde de buesma çok tesirlidir. Hz. Alinin (r.a) ismi azam esmalarındandır. Bu esmanın zikrine devam eden gittiği her yerde itibar görür izzet bulur. Evrende eko sistem halinde olan temizlikler yağmur, rüzgar, toprağa dönüşme ve benzeri hep Kuddüs adının tecellisiyle olur. Bu adın ruhanileri etkileme gücü vardır. Gayp alemlerinin açılması ,sıkıntıların giderilmesi bu esma tecellisiyle açığa çıkar. Bu esmayı çalışanlar " Subbuhun Kuddüsün Rabbuna ve Rabbül Melaiketi ve Ruh" duasını da çalışırlarsa gaybın sırları ortaya çıkmaya başlar yedinci kat semanın melekleri bu isimle meşguldur bu dua ayrıca Vitr namazı kılınıp selam verilince hemen 3 kere okumak sünnettir.. Bütün kötülüklerden korunurlar. Bütün kötü işler hayra dönüşür. Ruhaniler kendisini uyku uyanıklık arasında ziyaret ederler. Cuma gecesi on dokuz tı harfi yazılır, aded gözetmeksizin uyuyana kadar ya A’li ya kuddus zikrine devam edilirse, o gece rüyada Hz. Peygamberin SAS cemaliyle müşerref olunur. Eğer bu yazılı kağıt suya atılır ve o sudan içilirse kalbde nur hasıl olur.eğer üstte taşınırsa büyükler katında aziz ve muhterem olunur. Bir kılıç üzre yazılırsa o kılıç çok keskin olur.İsmi Abdülkuddus ve İshak olanlarda bu esma çok faydalır.

El-mutekebbir
662 Şerayil-Sencayail: Ululuk sahibi, yegâne büyük, azamet ve yüceliğini izhar eden, yaratıkların bütün sıfatlarından sonsuz derecede yüksek olan; varlıklar dünyasında büyüklüğünü gösteren; kendini zâtına lâyık sıfatlarla tanıtan, her şeyde ve her hâdisede büyüklüğünü gösteren. Büyüklük ve ululuk, ancak Allah'a mahsustur, varlığı ile yokluğu Allah'ın bir tek emrine ve iradesine bağlı bulunan kâinattan hiçbir mevcut, bu sıfatı takınamaz.Bu ismin esmasına müdavemet edenler halkın ve büyüklerin indinde muteber olurlar büyüklerin yanın her türlü hacetleri görülür. . Bu esma cinni ve insi düşmanları olanlara bir zırh gibidir. Günaha girmekten kendini alıkoyamayanlar bu esmaya devam ederlerse, dileseler de günahlara girmeye cesaret edemezler. Cinniler bu esmadan çok çekinirler. Mütekebbir esmasının tecellisi cinnileri mahvedip öldürebilir. Ruhani hastalıklara uğrayanlar bu adı anmakla büyük yararlar sağlarlar. Düşmanı çok olanlar bu ada devam ederlerse düşmanlarını tümü zelil ve perişan duruma düşer. Esmaya devam edenlerin sözleri herkes tarafından dinlenir. Bu adı ananlarda korkunç bir heybet oluşur. Öyleki hiç kimse onların yüzüne bakarak konuşmaya cesaret edemezGerdek gecesinde güzelce abdest alıp iki rekat namaz kıldıktan sonra; el açıp “Ya Mütekebbir” diye zikredip peşinden dua eden çiftler, Allah'ın lütfü ihsanı ile yumuşak huylu ve güzel yaratılışta, halûk evlat sahibi olurlar. Kibir büyüklük gurur gibi hasletleri fazla olanlar özellikle tarikatta yeni olanlara bu hasletlerini kırmada çok etkili bir esmadır.Zalim ve zorbalara karşı bu isim kahriye esmaları gibi kahredici özelliğe sahibtir.

El-kâbid
903 Abayil-Şeratyail: Daraltan, canlıların ruhunu alan, rızkı tutan, başta ruh, kalb ve nefisler olmak üzere bütün varlıkları bütün halleriyle kudret elinde tutan; maddî, manevî bütün darlık ve sıkıntılar sadece iradesiyle gerçekleşen, dilediğinin maddî ve manevî rızkını daraltan. Bütün varlıklar Allah Teâlâ'nın kudret elindedir. İstediği kulundan, ihsân ettiği serveti, evlâd ve iyâli, yahut hayat zevkini, gönül ferahlığını alıverir. O adam zenginken fakir olur yahut evlâd acısına boğulur yahut iç sıkıntısına, ıstırap ve huzursuzluk içine düşer. İşte bu haller, Kâbıd isminin tecellileridir. Müşteri saatinde bu ismi kulanana şer adına her işi başarılı olur. Matlubunun kalbini kazanmada celbinde faydalı bir esmadır. Alimlerin çoğunluğuna göre bu esma aslında tek başına okunması caiz değildir bu esmanın zıttı olan Basit esmasıyla beraber okunması tavsiye edilmiştir. Bu esmalar beraber zikredilirse her türlü sıkıntı maddi ve manevi darlık maişet rızık kalp sıkışması göğüs hastalıkları çözümlenmeyen düğümlenen işler vs. hepsinin çözümünde iki isim çok faydalıdır.düşmanlarına karşı günlük sayısı kadar okuyanlar düşmanlarından emin olur. Kırk gün boyunca; birer lokma ekmek üzerine “Yâ Kâbıd” ism-i şerifini yazıp yemeğe devam edenler açlıktan emin olurlar riyazet ve çilelerde açlığa dayanmak için bu isim kullanılırdı eski alimlerce
 

la79

Kayıtlı Üye
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
160
Tepkime puanı
18
bir şey soracağım bu isimlerin tam zıdları kime ait oluyor ,onlarda şeytanamı ait :),ya tüm isimler allahındır yada hiçbiri ona ait değildir,bu tüm çiçeklerin sahibine içlerinden en güzel 99 tanesini toplayıp buket yapmaya benziyor,oysa o tüm isimlerden münezzehtir ona 1,2,3,5 diye isim takmaya başlarsanız tüm isimleri saymanız gerekir ,sadece güzel isimleri seçip diğerlerine tu kaka diyemezsiniz bu saydığınız isimlerin hepsinin zıdlarıda mevcut ve zıdları olmadan meydana çıkamazlar,tüm isim ve sıfatlar Allahın vahdet aleminden kesret alemine tecellisi sonucu ZORUNLU oluşmuştur,dolayısıyla o tüm isim ve sıfatlardan münezzehtir.
 

berylliuum

Kayıtlı Üye
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
106
Tepkime puanı
3
Benim bir sorum olacaktı. Konuyu 2 kere okudum ancak çözemedim. Mesela erkek arkadaşımla aramdaki sevginin güçlenmesini istiyorum. bir mesajda isim değerlerini bulup toplamak gerekir filan yazılmış ama isim değerlerimizi nasıl bulacağım ? Ve hangi esmayı nasıl okumam gerekiyor ? yardımcı olursanız sevinirim, teşekkürler.
 

dmkol

Kayıtlı Üye
Katılım
24 Kas 2008
Mesajlar
4,907
Tepkime puanı
529
İş
Web Master
Bazı kaynaklarda anne ismi esması ile kendi adımıza denk gelen esmayı hergun okumanın cok faydalı olacağı yazıyor.Bu doğrumudur?Anne isminin esmasıda okunmalımı?
Yani öyle bir şart yok. Bu tarz bir ekstraya girilecekse, babayı da kat? Dersin belki anne mikserde hazırladı çocuğu. :)
 
Üst