Biliglerimin karışmaması için ne yapabilirim?

krasivaca

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ara 2009
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Selam arkadaşlar, forumu uzun zamandır takip ediyordum ve bugün üye oldum. Öncelikle hepinize teşekkürler hangi duayı okusam dediğiniz şekilde olaylar gelişiyor.Benim sorunum şu;
2 dil öğreniyorum ama sürekli karışıyor hatta sonra türkçemi bile bozuyorum istemeden.Artık ezberde sorun yaşıyorum.Zihnimin açıklığı içinde okudum ama gene karıştırıyorum.Bunu nasıl engellerim.Yani bu dilleri birbirine karıştırmadan konuşabilmeyi, kelimeleri daha rahat ezberlemeyi ve bilgilerimi unutmamayı kastediyorum. Şimdiden çok teşekkür ediyorum, hepinize saygılar.
 

URUMHAMATAHAYİL

Yönetici
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
7,118
Tepkime puanı
5,053
İş
Wellness Antrenör/Psikolog/ Sosyolog
bunun sebebi bilinç altınızla alakalı olabilir. kişisel gelişim ile ilgili konuları araştırın
 

TURKMAGIC

Kayıtlı Üye
Katılım
9 Kas 2009
Mesajlar
163
Tepkime puanı
4
Arkadasim nerede yasadigina bagli, yani ögrendigin ikinci dilin memleketindemi yoksa kendi dilinin memleketindemi yasiyorsun eger böyle bir durum mevcut ise karistirman mümkün.
Bunun olmamasi olayin otomatige dönmesi vakit alir. Nezaman son bulur dersen ögrendigin ikinci dille düsünmeyi, rüya görmeyi ögrendigin an karistirma olayi biter!
 

dynamic apnea

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Haz 2008
Mesajlar
2,596
Tepkime puanı
168
Konum
somewhere outthere
İş
dış ticaret uzmanı
Selam arkadaşlar, forumu uzun zamandır takip ediyordum ve bugün üye oldum. Öncelikle hepinize teşekkürler hangi duayı okusam dediğiniz şekilde olaylar gelişiyor.Benim sorunum şu;
2 dil öğreniyorum ama sürekli karışıyor hatta sonra türkçemi bile bozuyorum istemeden.Artık ezberde sorun yaşıyorum.Zihnimin açıklığı içinde okudum ama gene karıştırıyorum.Bunu nasıl engellerim.Yani bu dilleri birbirine karıştırmadan konuşabilmeyi, kelimeleri daha rahat ezberlemeyi ve bilgilerimi unutmamayı kastediyorum. Şimdiden çok teşekkür ediyorum, hepinize saygılar.
http://www.gizlimabet.com/showthread.php?p=46915#post46915

link faydalı olabilir...
 
Üst