semum?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

onelya

Kayıtlı Üye
Katılım
8 Nis 2009
Mesajlar
31
Tepkime puanı
0
Merhaba arkadaşlar semum adında bir varlık varmış bende bunu yeni öğrendim insanın içine girebilen birşeymiş merak ettim hakkında bilgisi olan varmı?
 

dmkol

Kayıtlı Üye
Katılım
24 Kas 2008
Mesajlar
4,907
Tepkime puanı
529
İş
Web Master
Merhaba arkadaşlar semum adında bir varlık varmış bende bunu yeni öğrendim insanın içine girebilen birşeymiş merak ettim hakkında bilgisi olan varmı?
“Andolsun ki biz, insanı pişmemiş çamurdan, kokuşmuş cıvık balçıktan yarattık. Cân’nı da (insandan) daha önce semûm ateşinden yarattık.” (Hicr, 26-27) Ayette Cân, insanoğlundan önce yaratılmıştır diyor.
Ayetteki “semûm ateşi” için, bedenin gözeneklerine nüfuz edip, içine işlediği için buna, “semûm” ismi verilmiştir. Yani bir tür ateş denilebilir.
 

onelya

Kayıtlı Üye
Katılım
8 Nis 2009
Mesajlar
31
Tepkime puanı
0
Semumlar etrafımızda olur,çok düşünüldüğününde görünür.insanınbedenine girerek onu yönlendirebilir ama bu ancak başka birinin semumu sizin üstünüze musallat etmesiyle olur yani büyüyle ben bunları duydum acaba doğruluk payı ne kadar?
 

gülden

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ara 2008
Mesajlar
170
Tepkime puanı
4
Evet bir de semum diye bir film vardı orda da aynısı zaten film gerçek hikayeden alınmıştır diyordu başında ama içine girmesi ve onu yönlerdmesi saçma bence.
 

onelya

Kayıtlı Üye
Katılım
8 Nis 2009
Mesajlar
31
Tepkime puanı
0
Semum filmini bende izledim zaten filmdede kadının bedenine girip onu esir alıyor resmen.bence bedene girmesi saçma değil olabilir chillout arkadaşımızda bedenin gözeneklerine nufüs eder diyor demekki gerçektede giriyo ama bu varlık ne şeytan nede cine benziyo daha güçlü bir şey sanırım.
 

gülden

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ara 2008
Mesajlar
170
Tepkime puanı
4
Evet bazen bana da oluyor sanki birileri beni takip ediyormuş gibi oluyorum ..
 

dmkol

Kayıtlı Üye
Katılım
24 Kas 2008
Mesajlar
4,907
Tepkime puanı
529
İş
Web Master
Semûm bir tür ateştir. İnsandan önce dünya üstünde yaşayan Cân kavmi bu ateşten yartılmıştır. Kur'an dan (Hicr, 26-27) alıntı yaparak sorunuzu yanıtlamış oldum sanırım. Semûm Kur'an da geçer ben de size önceki mesajda kaynağından açıkladım. Gerisi yorumdur.
 

URUMHAMATAHAYİL

Yönetici
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
7,118
Tepkime puanı
5,053
İş
Wellness Antrenör/Psikolog/ Sosyolog
Semum Kuran daki gizli açıklamardan biridir. Hakkında fazla bilgi verilmez ama parçaları birleştirdiğimizde kendiliğinden ortaya çıkar.
1. İnsan pıhtılaşmış kandan ve çamurdan yatartıldı. Kısaca toprak diyelim.
2. Şeytan ateşten yaratıldı.
3. Şeytan ateşten var edildiği için topraktan var edilenin öninde diz çokmek istemedi.
4. Semum da insandan önce ateşten yaratıldı.
5. Şeytan ile ortak bir ırk. Şeytan baş lider diyelim semumlar onun halkı.
6. Doğal olarak semumlarda şeytan gibi insana boyun eğmek istemediler.
7. Şeytan kişin bedenine giremez sadece vesvefe verebilir olarak açıklanır. Dokunamaz zarar veremez. sadece nevsi ile oynar.
8. Semum da doğal olarak şeytan gibi yapabilir ancak.

Bu Kuran ın açıklamasıdır.

Egzorsizm batıda çok yaygın olarak kullanılan bir kelimedir. Varlıklar tarafında rahatsız edilme hatta varlığın insan bedenine girerek ona zarara uğratması anlatılır. Bir çok kilise üyesi ve medyum bunlar ile mücade eder. Filmlerde görsellikten dolayı abartılı bir anlatım uygunlanır. Türk yapımı olan Semum filmi de aynı şekilde filim olarak görsel açıdan zengindir. Yaşanılan olaylar gerceğe çok yakındır ama bedene girip orada yaşamaz ama kişinin hayatını son derece olumsuz etkileyebilir. Bir semum direk kişiye zarar verme amacı gütmez ama habil ve kabil olayından sonra yasakların delinmesinden sonra yani varlıklar bizleri biz varlıkları rahatsız eder olduk. Özellikle insan ırkı kişilere zarar vermek için bir çok bedensiz varlık ile anlaşma yapar ve kişilerin hayatını etkilerler. Semum da bu varlıklardan biri ve en güçlülerinden biridir.
 

onelya

Kayıtlı Üye
Katılım
8 Nis 2009
Mesajlar
31
Tepkime puanı
0
Verdiğin bilgiler için teşekkürler urum
 

cocktayl

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ocak 2009
Mesajlar
27
Tepkime puanı
0
Peki böyle bir durumda insanların tam olarak bu semumdan korunması ve kurtulması için hangi duaları ve ayetleri okumamız gerekir. Lütfen yardım edin böyle bir durum var, bu sebepten dolayı bilgi ve yardımlarınıza ihtiyacım var.
 

URUMHAMATAHAYİL

Yönetici
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
7,118
Tepkime puanı
5,053
İş
Wellness Antrenör/Psikolog/ Sosyolog
Semum türü varlıklar için kişisel çaba yeterli olmaz mutlaka uzman yardımı gerekir.
 

cocktayl

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ocak 2009
Mesajlar
27
Tepkime puanı
0
Uzmanı nereden bulacağız ki? Bilgilerinizi lütfen paylaşır mısınız benimle? Allah rızası için lütfen yardımcı olunuz arkadaşlar.
 

dmkol

Kayıtlı Üye
Katılım
24 Kas 2008
Mesajlar
4,907
Tepkime puanı
529
İş
Web Master
Uzmanı nereden bulacağız ki? Bilgilerinizi lütfen paylaşır mısınız benimle? Allah rızası için lütfen yardımcı olunuz arkadaşlar.
İhtiyacınız varsa uzman bizleriz. Sitede her yöneticinin bir uzmanlık alanı vardır.
 

cocktayl

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ocak 2009
Mesajlar
27
Tepkime puanı
0
Nasıl yani anlamadım dalga geçmiyosunuzdur inşallah.
Yardımcı olabilirseniz gerçekten çok ciddi konular böyle şeyler. Şifa bulmam için yardımlarınıza tüm samimiyetinizle ihtiyacım var.
 

asagnak

Kayıtlı Üye
Katılım
24 Mar 2009
Mesajlar
368
Tepkime puanı
7
Konum
evde
İş
iÅŸÅŸiz
yardımcı olabilirseniz gerçekten çok ciddi konular böyle şeyler.şifa bulmam için yardımlarınıza tüm samimiyetinizle ihtiyacım var.
Arkadaşım neden dalga geçilsin.Eminim arkadaşlarımız elinden geleni yapacaktırlar.
 

dmkol

Kayıtlı Üye
Katılım
24 Kas 2008
Mesajlar
4,907
Tepkime puanı
529
İş
Web Master
Nasıl yani anlamadım dalga geçmiyosunuzdur inşallah.
Yardımcı olabilirseniz gerçekten çok ciddi konular böyle şeyler. Şifa bulmam için yardımlarınıza tüm samimiyetinizle ihtiyacım var.
Daha önce dalga geçtiğimi hatırlamıyorum. Önce sizde gerçekten varlıksal bir tehdit olup olmadığına emin olunması gerekir. Ben diğer arkadaşlar ile de fikir alış verişi yapacağım. Sizin ifadelerinize göre değerlendirmeye alacağız.
 

cocktayl

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ocak 2009
Mesajlar
27
Tepkime puanı
0
O zaman şöyle açıklıyayım durumu. Bu semum olan varlıklar insana korku heyecan evinde yanlız kalamama dışarıya yanlız çıkamama nefesin bir an daralıyormuş gibi olması boğazının sıkılması vs. vücuda özellikle sol kol sol göğüs ve sol sırt ağrıları yaparlar mı? Hani büyü yoluyla insana dadanır vs demiştiniz ya bende de böyle bi durum söz konusu. Böyle olduğu için de hiç huzurlu mutlu değilim. Ne yapıcağımı da bilemiyorum. Allah rızası için yardımlarınıza ihtiyacım var.
 

gülden

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ara 2008
Mesajlar
170
Tepkime puanı
4
bence bu psikolojik de olabilir yaşadığın şeyler flan .. sanmam
 

URUMHAMATAHAYİL

Yönetici
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
7,118
Tepkime puanı
5,053
İş
Wellness Antrenör/Psikolog/ Sosyolog
o zaman şöyle açıklıyım durumu.bu semum olan varlıklar insana korku heyecan evinde yanlız kalamama dişarıya yanlız çıkamama nefesin bian daralıyomuş gibi olması boğazının sıkılması vs.vücuda özellikle sol kol sol göğüs ve sol sırt ağrıları yaparlarmı.hani büyü yoluyla insana dadanır vs demiştiniz ya.bendede böyle bi durum söz konusu.böyle olduğu içinde hiç huzurlu mutlu değilim.ne yapıcağımıda bilemiyorum.allah rızası için yardımlarınıza ihtiyacım var.


Söylediğiniz belirtiler semuma ilişkin olarak görülmüyor ama bilgilerinizi (adınız anne adınız ve doğum tarihiniz )

Özel mesaj yolu ile bana ulaştırın yada cihillout'a. Bir bakalım.
 

mecra

Kayıtlı Üye
Katılım
9 Ara 2008
Mesajlar
482
Tepkime puanı
40
Valla sen bunları yazınca benim ilk aklıma gelen panik atak hastalığı oldu bence bunu da bir düşün....:ban:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst