aris
Kayıtlı Üye
Teknik olarak şifacılara gerizör adı verilir. Gerizör iki şekilde çalışır:
Ya manyetik ve telkinsel usulü kullanarak bir şifa meydana getirir ya da bedensiz varlıklar vasıtasıyla gelen şifa tesirlerini kendi vücudundan geçirerek hasta bölgeye, hasta vücudun her yerine aktarır
Tarih boyunca yapılan bütün şifa olayları bu iki esas dahilinde meydana getirilmiştir.
Manyetik kuvvetin insan organizmasını sağaltıcı etkisi bilinen bir gerçektir. En basitinden, manyetik nefes, el ile sıvazlama, pas (mesh), okunmuş su ve muskalar manyetik şifacılığın yaygın uygulamaları içindedir. Telkinin pek çok psişik aksaklıkları yok ettiğini, şifaya kavuşturduğunu biliyoruz
Ruhsal şifacılık, değişik bir özellik gösterir. Şifacı medyom, rehber ve hami varlıkların etkisi altında, kendisine gelen, kendi yetenekleriyle ilgisi olmayan, kendisine yabancı bir etki akımını hastaya aktarır. Bu nakil olayı, medyomun bedensel ve ruhsal duyarlığına kısmen bağlıdır. Medyomun moral seviyesi ve İnançla oluşmuş bilgisi ruhsal şifacılıkta önemli rol oynar. Sevgisinin, içgüdülerinin gelişmiş olmasının yanı sıra insanlara derin bir alaka, fark gözetmeden bir sevgi ve bağlılık göstermesi gerekmektedir. Bu tür ruhsal şifacılık maddî çıkarlar için kullanılamaz; bir geçim vasıtası olmamalıdır.
Rehber veya şifa verici ruh, maddî organizmayı şifalandırırken, önce hastanın psişik güçlerini harekete geçirir. Sonra, bu güçler ile birleşen medyomun ilâve şifacı güçleri hasta organizmayı etkisi altına alır. Bütün bu İşlemler, şifacı ruhun yüksek etkisi altında gerçekleşir.
Ruhsal bir etkinin maddesel bir kimliğe bürünmeden organizmaya etkide bulunması mümkün değildir. Saf ruhsal etkiler ancak başka ruhsal etkileri (örneğin hastanın, medyomun) harekete geçirir.
Şifacı medyomluk sadece normal şifayla uğraþmaz. Kansız ameliyatlar da şifacı medyomluğa girer. Burada materyalizasyon, maddeyi dağıtma-toplama teknikleri ile beraber ruhsal şifacılık etkileri bir arada görülür. Bu şifacılıkta medyomlar transa girmeden, fakat yarı otomatik olarak çalışırlar. Ellerine iradeyle sahip değillerdir.
Uzaktan tedavi: Şifacının ve şifa bulanın, birbirlerinin şifa alanı içinde olmadıkları zaman uygulanır. Şifacı iyileştirici etkilerini bedensiz rehberi aracılığıyla hastaya aktarır. Etki, yakın tedavideki gibidir.
alıntıdır
Ya manyetik ve telkinsel usulü kullanarak bir şifa meydana getirir ya da bedensiz varlıklar vasıtasıyla gelen şifa tesirlerini kendi vücudundan geçirerek hasta bölgeye, hasta vücudun her yerine aktarır
Tarih boyunca yapılan bütün şifa olayları bu iki esas dahilinde meydana getirilmiştir.
Manyetik kuvvetin insan organizmasını sağaltıcı etkisi bilinen bir gerçektir. En basitinden, manyetik nefes, el ile sıvazlama, pas (mesh), okunmuş su ve muskalar manyetik şifacılığın yaygın uygulamaları içindedir. Telkinin pek çok psişik aksaklıkları yok ettiğini, şifaya kavuşturduğunu biliyoruz
Ruhsal şifacılık, değişik bir özellik gösterir. Şifacı medyom, rehber ve hami varlıkların etkisi altında, kendisine gelen, kendi yetenekleriyle ilgisi olmayan, kendisine yabancı bir etki akımını hastaya aktarır. Bu nakil olayı, medyomun bedensel ve ruhsal duyarlığına kısmen bağlıdır. Medyomun moral seviyesi ve İnançla oluşmuş bilgisi ruhsal şifacılıkta önemli rol oynar. Sevgisinin, içgüdülerinin gelişmiş olmasının yanı sıra insanlara derin bir alaka, fark gözetmeden bir sevgi ve bağlılık göstermesi gerekmektedir. Bu tür ruhsal şifacılık maddî çıkarlar için kullanılamaz; bir geçim vasıtası olmamalıdır.
Rehber veya şifa verici ruh, maddî organizmayı şifalandırırken, önce hastanın psişik güçlerini harekete geçirir. Sonra, bu güçler ile birleşen medyomun ilâve şifacı güçleri hasta organizmayı etkisi altına alır. Bütün bu İşlemler, şifacı ruhun yüksek etkisi altında gerçekleşir.
Ruhsal bir etkinin maddesel bir kimliğe bürünmeden organizmaya etkide bulunması mümkün değildir. Saf ruhsal etkiler ancak başka ruhsal etkileri (örneğin hastanın, medyomun) harekete geçirir.
Şifacı medyomluk sadece normal şifayla uğraþmaz. Kansız ameliyatlar da şifacı medyomluğa girer. Burada materyalizasyon, maddeyi dağıtma-toplama teknikleri ile beraber ruhsal şifacılık etkileri bir arada görülür. Bu şifacılıkta medyomlar transa girmeden, fakat yarı otomatik olarak çalışırlar. Ellerine iradeyle sahip değillerdir.
Uzaktan tedavi: Şifacının ve şifa bulanın, birbirlerinin şifa alanı içinde olmadıkları zaman uygulanır. Şifacı iyileştirici etkilerini bedensiz rehberi aracılığıyla hastaya aktarır. Etki, yakın tedavideki gibidir.
alıntıdır