Kuranı Ters Okumak Hakkında

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Anael Zan

Kayıtlı Üye
Katılım
13 Ara 2014
Mesajlar
535
Tepkime puanı
165
Ben de bu konuyu hep merak ediyordum ve hep denemek istedim amacım tamamiyle merak tabi ki sanırım sürekli okuduğum ayetel kurside deneyeceğim..
 

angel raphael

Kayıtlı Üye
Katılım
8 Şub 2013
Mesajlar
35
Tepkime puanı
1
hoca değilim , hoca camide. belki ibranice dua mübarek bir duadır nerden bileceğiz de şimdi olayı daha da detaylı açıkladığın için ne demek istediğini anladım. ayetel kursi ile ilgili aynen bu mevzu dolaşıyor internette , doğrusunu ben de bilmiyorum. küfür müdür değil midir onu üstatlar bilir .ben bilmiyorum
Bende üstadım sakıncalı ve küfürdür bana göre
 

kralix21

Banlı Kullanıcı
Katılım
17 Ocak 2015
Mesajlar
15
Tepkime puanı
0
arapça dili yazıları sağdan başlanarak okunur. en başta sol taraftan değil bumu sorun ?
 

zero2900

Kayıtlı Üye
Katılım
9 Ocak 2012
Mesajlar
86
Tepkime puanı
5
arapça dili yazıları sağdan başlanarak okunur. en başta sol taraftan değil bumu sorun ?


Sorumun cevabını aldım soru bazı insanların kuran-ı kerimi tersine okuyarak yaptığı işlemlerin yapılış usulü ile ilgiliydi.
 

angel raphael

Kayıtlı Üye
Katılım
8 Şub 2013
Mesajlar
35
Tepkime puanı
1
Şunu bilki bu harflerin hususiyeti harf olduklarından değil resim ve şekil olduklarından, işte bunlar şekil olduklarından hususiyetleri de şekilden gelmektedir. Böylelikle bunların yapacağı değişik işler, kalemlerin yapacağı değişiklerle bir gider. Çünkü şekiller değişir. Fakat sayı harfleri gözle görmekle his edilir.

Şayet bu rakamı harflerin gözlerini bulursan, o vakit bu harfin zatı hayatı ile ruhlarını bulmuş olursun.

Buradaki hususiyet O harfin ruh ile şekli ve terkibine göre olmuş olur. Şayet şekil iki, üç veya daha ziyade harfle yüklü ise, bu şekilde bir ruh olurki tek harfteki ruha benzemez. Bu ruh gider ve harfin ruhu onunla birlikte kalır. Çünkü bir harf şeklini ancak bir ruh idare eder. Bu harfin ruhu gider ruhlara Berzah alemine intikal etmiş olur.
________________________________________
Muhyiddin İbni Arabi Hazretleri k.s
Futuhat-ı Mekkiyye: syf; 128

Şeyhül ekberi havas alimi saymıyorsanız o başka tabi
 

zero2900

Kayıtlı Üye
Katılım
9 Ocak 2012
Mesajlar
86
Tepkime puanı
5
Şunu bilki bu harflerin hususiyeti harf olduklarından değil resim ve şekil olduklarından, işte bunlar şekil olduklarından hususiyetleri de şekilden gelmektedir. Böylelikle bunların yapacağı değişik işler, kalemlerin yapacağı değişiklerle bir gider. Çünkü şekiller değişir. Fakat sayı harfleri gözle görmekle his edilir.

Şayet bu rakamı harflerin gözlerini bulursan, o vakit bu harfin zatı hayatı ile ruhlarını bulmuş olursun.

Buradaki hususiyet O harfin ruh ile şekli ve terkibine göre olmuş olur. Şayet şekil iki, üç veya daha ziyade harfle yüklü ise, bu şekilde bir ruh olurki tek harfteki ruha benzemez. Bu ruh gider ve harfin ruhu onunla birlikte kalır. Çünkü bir harf şeklini ancak bir ruh idare eder. Bu harfin ruhu gider ruhlara Berzah alemine intikal etmiş olur.
________________________________________
Muhyiddin İbni Arabi Hazretleri k.s
Futuhat-ı Mekkiyye: syf; 128


Şeyhül ekberi havas alimi saymıyorsanız o başka tabi


Tabiki Muhyiddin hazretleri büyük bir alimdir. Lâkin kast ettiği şeyi belki cehaletimden belki de şuanki dalgınlığımdan özümseyemedim biraz daha açıklamanız gerekirse kendi yorumunuzla detaylandırmanız mümkün müdür?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst