"Olağan evren için gerçek olan, tüm algılarımız beynimizdeki değişimlere bağımlıdır öyleyse tüm algılarımızın beynimizdeki değişimlere bağlı olma gerçeğinin içine, tüm fenomenlerinde beynimizde olan değişimlere bağlı olduğunu eklemeliyiz.
Majikal fenomeni buna rağmen, bir alt sınıfa dahil etmek gerekir, çünkü maji ayini operasyonuyla çağrılan, istenilenlerdir ve onların sonucu gerçek fenomen serisidir. maji ayini sırasında ilgili demona ait beynimin bir bölümü uyarılır ve gelişir. böylece istenilen kazanım elde edilir.
maji ayininde şunlar vardır;
1. görüş (çember, mumlar, şekiller vs.)
2. ses (invokasyon mantra ve zikirler
3.koku (tütsüler, kullanılan kokular, ortaya çıkan fenomen kokular)
4.tat
5.dokunma
6.zihin- akıl
Bu alışılmadık izlenimler (1-5) olağan dışı beyin aktivitesi değişimi üretir, bundan dolayı onların özeti (6) olağandışıdır. Bunun yansımasının arkasındaki fenomel dünya bu yüzden olağandışıdır. Goetia’nın ruhları insan beyninin bölümleridir. Onların mühürleri bu nedenle uyarıcı veya düzenleyici yöntemlerle belirli noktaları temsil etmektedir. (göz sayesinde)
Tanrının isimlerinin titreşimi hesaplanarak okunmasının oluşturulması:
a)Beynin genel kontrolü (ince kelimelere bağlı fonksiyonların oluşturulması)
b)Beynin ayrıntıları üzerinde kontrol ( Ruhun rütbesi veya türü)
c)Özel bir bölümde kontrol (Ruhun ismi)
Ayin esnasında kullanılan çeşitli kokular ve tütsüler, koku aracılığıyla yardım eder. Genellikle bu koku geniş bir alanı kontrol edecektir, ancak burada aslında kokular alfabedeki bir harfi etkinleştirmek içindir böylece kabalastik formülde olan ruhun ismi hecelenir.
Süleyman’ın söylediği “ Ruh Cimeries* mantık öğretir” cümlesinin anlamı nedir: “Cimeries’in invokasyonu sürecinde beynimin mantık bölümleri devreye girer böylece uyarılır ve gelişir.” (Cimeries: kimaris 66.demon)
Ve yalnızca materyalist rasyonel açıklama; tüm bunların birbirinden bağımsız nesnel hiyerarşi olduğunu söyler, psikoloji hiç bir şey söylemez, bilim iddia edilen gerçeği askıya alarak durur ve gerçekliğini inceleyecek uygun bir yöntem arar. Ne yazık ki biz burada durmayacağız. Süleyman’ın bize vaat ettiği söylevler ;
1) biz bilgi elde edebiliriz
2)düşmanlarımızı yok edebiliriz
3) doğadaki sesleri anlayabiliriz
4) kayıp hazineleri elde edebiliriz
5)hastalıkları iyileştirebiliriz
Ben rastgele bu beş güçten aldım ve bedel olarak tüm sırların açıklanması bana yasaklandı. bu beş yetenğin nasıl olacağını açıklayalım;
1-Bilinçaltından gerçekleri getirmek olabilir.
2-Burda ilginç bir gerçekle karşılaşıyoruz. Meraklı ve dikkatli, bu çelişkinin arasındaki asil anlamı majisyen anlamalıdır aksi halde maji ritüeli rezil şekilde son bulur. Süleyman’ın söylediği ikinci şey yüce hakikatler için maskelerdir. “düşmanlarımızı yok etmek” ilizyonun ikiliğini sevecenlikle uyarmak, anlamaktır. (Ah! Beyefendi bekleyin, majinin kelimesi aynadır gördüğün pislik senden yansıyandır.)Yani düşmanı yok etmek bir yanılsamadır yani düşmanına artık sevecenlikle bakabileceksin. (Sevecenlikle baktığın düşmanın artık düşman olmaktan çıkar)
3-Dikkatli bir naturalist uzun çalışmalar sonucu doğadaki hayvanların seslerini anlayabilir. Hatta bir çocuk bile kedinin miyavlaması ile hırlaması arasındaki farklılığı bilir. Belki bu yetenek çok daha fazlasını verebilir.
4-İş (çalışma)kapasitesi uyarılabilir5-Anormal durumlar belki vücudumuzu düzeltebilir ve beyinde başlayan akımlara itaat eden ilgili dokular eski ayarına geri dönebilir."
5-Anormal durumlar belki vücudumuzu düzeltebilir ve beyinde başlayan akımlara itaat eden ilgili dokular eski ayarına geri dönebilir."
Alıntı: Kaynak Lemegeton - Goetia, Aleister Crowley