Gerçekler Hk. Bilgi.

ByDeniS

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Eki 2013
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Merhabalar, yıllardır burada yazılar okumaktayım meraktan ama hiç bir zaman hiç bir şey yapmadım, denemedim ve uygulamadım..

Nişanımı bozdular ve bu yüzden bağlama ya da aşk ile ilgili birşeyler arıyorum. Bir çok konuya hem burada hemde internette ulaştım. Fakat nedirler, ne değildirler, doğrumular bunlar hakkında bir kaç teknik için bilgi almak istedim..

1. Sarımsak büyüsü ; En yaygın olarak bu geçiyor bu forumda da bir kaç çeşidir var. Beyaz bir a4 kağıdır üzerine yontulmuş sarımsak ile daire çizilerek dairenin içerisine kişinin annesinin adı ve kişinin adı sonra kendi adınız şeklinde yazılıyor. Ardından metal bir kapta yakılıp toz haline getirilip güzargahına, mümkünde paspasına ve kapı koluna dökülmesi söyleniyor. Gün doğumuna 15 dakika civarında yapılması söyleniyor.

Bu gerçekten böylemi oluyor, bununla ilgili sorularım şunlar.
- Falancının kızı, falancı, falancının aşkı ile yansın tutuşsun şeklinde mi yazılıyor.
- Yazılar türkçe olarak yazılsa yetiyormu.
- Her gün kullandığı güzergah yetiyormu.
- Bu gerçek mi ve işe yarıyormu..

2. Cevahirul Havas (Osmanlıca)-Sahife 78 ve 156 ; Böyle bir şeye ulaştım, kaynak olarak bu site yeni içerikte şu şekilde bknz..

Kuvvetli bir celbiye için uygulamadır.Benim ve tanıdığım birkaç kişinin bizzat denemiş olduğu bir uygulamadır, herhangi bir yapılış zamanı yoktur, biz 1 hafta boyunca günde 1 defa okumaya niyet ediyorduk fakat genel anlamda 1 hafta dolmadan hacetimiz görülmüştür. Sizde nasıl bir etki olur bilmiyorum, sevgisi için okuduğunuz kişide ilk günler bir bunalım meydana geliyor, bu iyiye işaretir, uygulamaya devam edin, deneyenler yorum yazarsa seviniriz, okunacak dua budur;



Bismillahirrahmanirrahim. İza zülziletil ardu zilzaleha. Ve ahrecetil ardu eskaleha. Ve kalel insanü ma leha. Yevme izin tühaddisü ahbaraha. Bi enne rabbeke evha leha. Yevme izin yasdürünnasü eştata eştata eştata. Aksemtü aleyküm ya sükkâne hâzel mekâni insarifû hattâ akdi haceti. Bismillâhirrahmânirrahîm. Allahumme Salli Ala Seyyidina Muhammedin Ve Ala Ali Seyyidina Muhammed. Allahumme Salli Ala Seyyidina Muhammedin Ve Ala Ali Seyyidina Muhammed. Allahumme Salli Ala Seyyidina Muhammedin Ve Ala Ali Seyyidina Muhammed. Kalbe ve bedene ve cemia cevariha “sevdiğin kişinin ismi”. Allahümme sehhirli kalbe “sevdiğin kişinin ismi” bi hürmeti Muhammed in ve hazihis ayetiş şerifeti. Allahümme ihrik ve sehhirli kalbe “sevdiğin kişinin ismi” ala mehabbete “senin ismin”. Tevekkelü Ya huddame hazihis ayetiş şerifeti ve ahriku kalbe “sevdiğin kişinin ismi” bi muhabbeti “senin ismin” bi hakki hazihis ayetiş şerifeti. Sehhirli “sevdiğin kişinin ismi” bi hakki ayetiş şerifeti. Bismillâhirrahmânirrahîm. Ve izâ lekûllezîne âmenû kâlû âmennâ ve izâ halâ ba’duhüm ilâ ba’dın kâlû ettühaddisû nehüm bimâ fetehallâhü aleyküm liyühâccûküm bihi ınde rabbiküm efelâ ta’kılûn. Ve kânû min kablü yesteftihûne alellezîne keferû. Ellezîne yeterabbesûne biküm fein kâne leküm fethun minallâh. Feasallâhü en ye’tiye bil fethı ev emrin min ındihi. Felemmâ nesû mâ zükkirû bihi fetehnâ aleyhim ebvâbe külli şeyin. Ve ındehü mefâtihul ğaybi lâ ya’lemühâ illâ hüve ve ya’lemü mâ fîl berri vel bahr. Vestekberû anhâ lâ tüfettehu lehüm ebvâbes semâ’. Alallâhi tevekkelnâ rabbenafteh beynenâ ve beyne kavmenâ bil hakki ve ente hayrul fâtihîn. Ve lev enne ehlel kurâ âmenû vettekav elfetehnâ aleyhim berakâtin mines semâi vel ard. in testeftihû fekad câ ekümül fethu ve in tentehû fe hüve hayrun leküm. Velemmâ fetehû metâahüm vecedû bidâ atünâ ruddet ileyhim. Vesteftehû ve hâbe küllü cebbârin anîd. Ve lev fetehnâ aleyhim bâben mines semâi fezallû fûhi ya’ricûn. Hattâ izâ fetehnâ aleyhim bâben zâ azâbin şedîdin izâ hüm fîhi müblisûn. Ev mâ melektüm mefâtihahü ev sadîkıküm. Fefteh beynî ve beynehüm fethan ve neccinî ve men meıye minel mü’minîn. Mâ inne mefâtihahü letenûü bil usbeti ûlîl kuvveh: ve yekûlûne metâ hâzâl fethu in küntüm sâdikîn. Kul yevmel fethı lâ yenfeullezîne keferû îmânühüm ve lâ hüm yunzarûn. Kul yecmeu beynenâ rabbünâ sümme yeftehu beynenâ bil hakki ve hüvel fettâhul alîm. Mâ yeftehıllâhü lin nâsi min rahmetin felâ mümsike lehâ ve mâ yümsike felâ mürsile lehü min ba’dihi ve hüvel azîzül hakîm. Cennâti adnin müfettehaten lehümül ebvâb. Ve sîkallezîne keferû ilâ cehenneme zümeran hattâ izâ câûhâ fütihat ebvâbühâ. Ve sîkallezînet tekav rabbehüm ilel cenneti zümeran hattâ izâ câûhâ ve fütihat ebvâbüha ve kâle lehüm hazenetühâ selâmün aleyküm tabtüm fedhulû hâ hâlidîn. Bismillâhirrahmânirrahîm. İnnâ fetehnâ leke fethan mübînâ. Li yağfira lekel âhü mâ tekaddeme min zenbike ve mâ teahhara ve yütimme ni’metehü aleyke ve yehdiyeke sırâtan müstekîmâ. Ve yensurakallâhü narsan azîzâ ve esâbehüm fethan karîbâ. Fe ceale min dûni zâlike fethan karîbâ. Fefetahnâ ebvâbes semâi bi mâin münhemir. Ve lillâhi mîrâsüs semâvâti vel ardı lâ yestevî minküm men enfeka min kablil feth. Nasrun minallâhi ve fethun karîbün ve beşşiril mü’minîn. Ve fütihatis semâü fekânet ebvâbâ. Bismillâhir- rahmânirrahîm. İzâ câe nasrullâhi vel feth. Ve ra eytan nâse yedhulûne fî dînillâhi efvâcâ. Fer sebbih bi Hamdi rabbike vestağfirhü innehü kâne tevvâbâ. Allâhümme innî eselüke bismike yâ Hayyü yâ Kayyûmü yâ Zel celâli vel ikrâm. Yâ Allâhü yâ Rahmânü yâ Rahîmü yâ ilâhünâ ve âlihi külli şeyin ilâhen vâhiden lâ ilâhe illâ ente. Ve eselüke bismikel ma’rûfil mukaddesil meymûnetil mübâraketi en tağfirali zünûbî ve takdî hâcetî ve tensuranî a’dâî ve teftehu lî ebvâbe hayrâtike ve in tecal l îmin külli hemmin Ferhan ve min külli dîkın mahracan ve min külli usrin yüsran ve ilâ külli hayrin sebîlen yâRabbel âlemîn.ve sallalâhü alâ seyyidinâ muhammedin ve âlihi ve sahbihi ecmeîne bi rahmetike yâ erhamer râhimîne bi hürmeti seyyidil mürselîne vel hamdü lillâhi rabbil âlemîn. Allahumme Salli Ala Seyyidina Muhammedin Ve Ala Ali Seyyidina Muhammed. Allahumme Salli Ala Seyyidina Muhammedin Ve Ala Ali Seyyidina Muhammed. Allahumme Salli Ala Seyyidina Muhammedin Ve Ala Ali Seyyidina Muhammed. Kalbe ve bedene ve cemia cevariha “sevdiğin kişinin ismi”. Allahümme sehhirli kalbe “sevdiğin kişinin ismi” bi hürmeti Muhammed in ve hazihis ayetiş şerifeti. Allahümme ihrik ve sehhirli kalbe “sevdiğin kişinin ismi” ala mehabbete “senin ismin”. Tevekkelü Ya huddame hazihis ayetiş şerifeti ve ahriku kalbe “sevdiğin kişinin ismi” bi muhabbeti “senin ismin” bi hakki hazihis ayetiş şerifeti. Sehhirli “sevdiğin kişinin ismi” bi hakki ayetiş şerifeti. Amin. Ecîbû eyyühes sâkinûne fi hâzel mekâni bârakellâhü fîküm ve aleyküm.

Bununla ilgili sorular;
- Bunun yapmak için sadece okumak yetrli oluyormu.
- Herhangi bir saati varmı.
- Okunma sayısının bir önemi var mı.
- Bu gerçekten işe yarıyormu..

3. Hüddam olayları; İnternette bir kaç hüddam yardımı ile yapılan teknik gördüm, hemen bir tanesini aktarayım.
- Yarım çay bardağı zeytin yağı
- Bir küp şeker.
- 99 kez hüddamın ismi söyleniyor (gözler kapalı ve ayakta iken)
- Sonra gözler açılıp bir şeyler söylenip şeker bardağa atlıyor.
- Sonra birşeyler söyleniyor ve bardak çöpe dökülüyor.

Bununla ilgili sorular.
- Türkçe olması doğrumu?
- 1 kez yapmak yeterlimi?
- Bu işe yarıyormu..

Lütfen beni bu 3 sorudada ayrı ayrı aydınlatırmısınız..
 

Seraphine

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ocak 2017
Mesajlar
472
Tepkime puanı
734
Yaş
30
Konum
Hall of Guides
1. Sarımsak ile yapılan sevgi odaklı büyüler bana hep anlamsız geldi açıkçası. Sarımsağın çok iyi bir bağlayıcılık görevi göreceğini düşünmüyorum. Aksi olsa bile yazdığınız tarif bir tarif değil. Ufak bir yapboz parçası olabilir belki ama tek başına ne işe yarayacak? Zaten sorduğunuz soruların belli bir kısmını bile kendiniz tamamlayamıyorsanız bu uygulamayı gerçekleştirecek potansiyele henüz erişememişsiniz demektir.
Söylediğiniz örnek yine aynı şekilde yetersiz, genelde daha uzun ve kafiyeli cümleler oluşturulur ve bunlar birer destekleyici haline gelir.
Yazı'nın dili seçilmiş ezoterik taraf ile eş bağlantılıdır. Batı tabanlı bir uygulamada arapça olmaz mesela. Uygulamanın geliştirilmiş haline göre bir şey söylemek daha iyi olur. Yine de düzgün tasarlanmış bir uygulamada isimler için türkçe kullanılabilir.
Güzergah yine gulama ile eş bağlantılı ilerler. Mevcut bir bölgeye düzenli olarak yönelmek enerjiyi sabitlendirerek güçlendirir. Ama bunu çoğaltarak yaymak ve düzenli bir şekilde ilerletmek yoğunlaştırılmış baskı gibidir.
Sadece yazdıklarınız ile bir büyü yapamazsanız. Yani mevcut durum için cevabım hayır.

2. Anlamını bilmediğiniz bir şeyi okumak çok mantıklı değil bence. Kaynak kişinin amacını bilmiyorsunuz sonuçta. Bu tür yazıları görünce Kuran ile bağdaştırmamanızı tavsiye ederim ayrıca. Orada isimler filan geçiyor. Ya bu bir tür anlaşma ise? Kendinizi veya o kişiyi bilmeden farklı olayların içerisine sürüklerseniz? Diğer alt sorulara cevap vermem gerekmiyor herhalde ..

3. Bu ne oluyor hiç anlamadım. Siz karışımı çöpe dökünce ne oluyor? Veya hüddam nasıl size bağlanıyor? Aslındda biraz düşünseniz oldukça mantıksız olduğunu göreceksiniz. Zeytinyağı ve şekeri ziyan etmeyin bence.

İnternet bir sürü şey ile dolu ve bunların arasında bilgi çöplükleri de bulunuyor ne yazık ki. Büyü yapmak vya çeşitli uygulamaları gerçekleştirmek gerçekten sandığınız kadar kolay değil. Okulda bile her şey en baştan başlanır. İlk önce sayıları öğretirler, daha sonra onlar ile yapılan işlemleri. Siz sayıları öğrenmeden belirsiz integrale atlamak istiyorsunuz :)
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

acid

Kayıtlı Üye
Katılım
23 Kas 2012
Mesajlar
436
Tepkime puanı
397
Majiler ya da teknikler uygulamayı gerçekleştiren kişilere özel olur. Bir uygulamayı gerçekleştirebilmek kişinin yıllarını dahi alabilir. Her ekolün birbirinden farklı uygulamaları vardır. Ve kişiler kendi ekollerine, enerjilerine, çalışmalarına göre maji yapar.
İnternette verilen tarifler genelde kulaktan dolma bilgilerin birileri tarafından aktarılması ya da vefat eden majisyenlerin bilgilendirme, eğitim amaçlı yazdıkları bilgilerdir. Büyük çoğunlukla eksik içerikler vardır. Bir aşçının özel tekniklerini hiç kimseyle paylaşmaması majisyenlerin durumuna örnek verilebilir.
Yazdıklarımın özeti belki de şu olabilir: İnternette ki büyü tariflerini yapsanız dahi pek bir anlam ifade etmeyecektir. Bunun yanı sıra hedefsiz olarak ortama salınan negatif enerjiler size de zarar verebilir, parazitleri çekmeniz neden olabilir.
Öz enerji ile yapılan çalışmaları konu dışında tutuğumu bunların farklı olduğunu belirtmek isterim.
Daha detaylı bilgi için forumun index bölümüne de bakabilirsiniz. Ekoller, kurallar, yöntemler üzerine merak uyandırıcı literatür bilgileri var.
 

ByDeniS

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Eki 2013
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
2 yorumun sonucunda da şu kanıya varabildik sanıyorum. Bilgi çöplüğü mevcut ve bu tip uygulamaların muhakkak bir eksiği vardır. Icerigin tam olarak ne olduğu bilinmeyen uygulamalarda riski barındırıyor. Ayrıca bu işler o kadar da kolay değil. Bu kanıya vardım bu kesin, zaman emek ve eğitim istiyor bu işlerde.

Peki 2. Durumun içeriğinin açıklamasını yapabilme ihtimali olan var mı..

Yorumlarınız için teşekkür ediyorum.
 

acid

Kayıtlı Üye
Katılım
23 Kas 2012
Mesajlar
436
Tepkime puanı
397
2. durum dediğiniz de İslami kelime geçmesi dine uygun ya da dini olduğu anlamına gelmiyor. Farklı dinlerde ki kutsal kelimeler büyü amaçlı kullanılabilir. Yukarıda geçen durumlar İslami kelimelerin kullanıldığı büyüler için de geçerli. Havas diyerek forumdan araştırabilirsiniz. Yukarıdaki açıklamalar benim kendi mesajıma tüm durumlar için geçerli.
Ne yazık ki ülkemizde dini kelimeler geçince yapılabileceği düşünülüyor. Ancak büyü içeriğinde ne geçerse geçsin büyüdür.
Sayılar, teknikler içinde geçen özel yöntemler varsa bu konunun istisnası yok.
 

Seraphine

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ocak 2017
Mesajlar
472
Tepkime puanı
734
Yaş
30
Konum
Hall of Guides
2. durum dediğiniz de İslami kelime geçmesi dine uygun ya da dini olduğu anlamına gelmiyor. Farklı dinlerde ki kutsal kelimeler büyü amaçlı kullanılabilir. Yukarıda geçen durumlar İslami kelimelerin kullanıldığı büyüler için de geçerli. Havas diyerek forumdan araştırabilirsiniz. Yukarıdaki açıklamalar benim kendi mesajıma tüm durumlar için geçerli.
Ne yazık ki ülkemizde dini kelimeler geçince yapılabileceği düşünülüyor. Ancak büyü içeriğinde ne geçerse geçsin büyüdür.
Sayılar, teknikler içinde geçen özel yöntemler varsa bu konunun istisnası yok.
Aşağı yukarı aynı şeyleri söyleyecektim .. Diğer her şeyi daha önce cevaplandırdığımı düşünüyorum.
 

K_kop

Kayıtlı Üye
Katılım
11 Ağu 2017
Mesajlar
118
Tepkime puanı
67
Majiler ya da teknikler uygulamayı gerçekleştiren kişilere özel olur. Bir uygulamayı gerçekleştirebilmek kişinin yıllarını dahi alabilir. Her ekolün birbirinden farklı uygulamaları vardır. Ve kişiler kendi ekollerine, enerjilerine, çalışmalarına göre maji yapar.
İnternette verilen tarifler genelde kulaktan dolma bilgilerin birileri tarafından aktarılması ya da vefat eden majisyenlerin bilgilendirme, eğitim amaçlı yazdıkları bilgilerdir. Büyük çoğunlukla eksik içerikler vardır. Bir aşçının özel tekniklerini hiç kimseyle paylaşmaması majisyenlerin durumuna örnek verilebilir.
Yazdıklarımın özeti belki de şu olabilir: İnternette ki büyü tariflerini yapsanız dahi pek bir anlam ifade etmeyecektir. Bunun yanı sıra hedefsiz olarak ortama salınan negatif enerjiler size de zarar verebilir, parazitleri çekmeniz neden olabilir.
Öz enerji ile yapılan çalışmaları konu dışında tutuğumu bunların farklı olduğunu belirtmek isterim.
Daha detaylı bilgi için forumun index bölümüne de bakabilirsiniz. Ekoller, kurallar, yöntemler üzerine merak uyandırıcı literatür bilgileri var.
Zaten büyünün temeli anlasildiktan sonra her ekolde çalıșmalar surduruluyor.
 
Üst