GEL GEL ÖNEMLİ BİR YÖNTEM VAR HER DERDE DEVA

mavi64

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2011
Mesajlar
22
Tepkime puanı
37
Şu forma ara sıra bakarım acaba ne var ne yok diye herkes bir yol tututurmuş. Sihir iptali büyü iptali yok aşk büyüsü yok geçim duası diye.
Ben şuan 37 yaşındayım 5 yaşından itibaren halveti tarikatının merkezinde büyüdüm tasavufla haşır neşir oldum. ama şunu farkettim. genelde bir makama gelmiş insanlar malesef hırslarının mahkumu oluyorlar. Bu söylediklerim hepsi bütün tarikatların şehleri, falcılar, hüddamcılar için geçerli hepsi maddiyatı ön plana alıyorlar.
Bir bakın kehteye bir bakın mahmutçulara hepsinin altında son model araba var müritlerinin açlıktan nefesi kokuyor.
Dedem hayatını tarikatla geçiren birisiydi.. bana göre ve diğerlerine göre makamı yüksekti. her daim ibadetle geçirirdi ömrünü ne oldu biliyor musunuz ? hayatının son altı ayını yatakta geçirdi yatak yaraları çıktı. Dedem sözde tarikatın zat şehiydi... ilginç değil mi ölümünün bu kadar zor olması.. dedemden önceki tarikat lideri de hayatının son demlerinde kendini bilmez yatakta geçirdi.
Bir başka dedem ise namazını aklına geldikçe kılardı. sabah bir çıkardı kahveye arkadaşlarıyla bom batak oynardı. ama yanına birisi geldi mi karnım aç veya şu ihtiyacım var desin çıkarır çebin de ki son parayı bile verirdi. bu adamın son günlerine bakıyorum da öleceğini bile bildi 3 yattı ama kendi yükünü çekti 4. gün herkesle vedalaştı ve son nefesini verdi.
Hayatta eğer bir dileğiniz varsa diğer insanlara yardım edin edemiyorsan diğer insanlara dua edin formüle gerek yok açın elinizi semaya dua edin sadece Allah büyüktür unutmayın.
Büyü mü yapıldı size felak nas okuyun​
 

Aisling

Kayıtlı Üye
Katılım
31 Tem 2016
Mesajlar
978
Tepkime puanı
1,487
Konum
HARİKALAR DİYARINDA
Bir yerden sonra erklik davasına tutuluyorlar demek ki.
Dini ve tanrıyı kalkan olarak kullanıp kendi nefislerine taptırıyorlar insanları.
Bizi bizden daha iyi tanıyan rab yutmaz ama bunu tabii :)
O ibadetler istediği kadar yapılsın içinde ihlas (samimiyet) yoksa hiçbir önemi olmaz.
Sahtecilikten doğuyor her şey.
Bu arada çok güzel bir yazı yazmışsınız. Çok temiz bir yürekten dökülmüş, temiz dizeler. Tebessümle okudum taa ruhumun derinliklerinden gelerek.
Dini ve allahı tekeline almış gibi konuşanlar ve kafasına göre "tekfir" eden güruh işte bunlar.
Herkes beşerleri (hacı, koca, şeyh bilmem ne...) yahut gökten inecek beşerleri kurtarıcı olarak görüyor ve hala bekliyor.
Tek bir kurtarıcı var, ki o da yaradanın ta kendisi.
 

Aisling

Kayıtlı Üye
Katılım
31 Tem 2016
Mesajlar
978
Tepkime puanı
1,487
Konum
HARİKALAR DİYARINDA
Tabi aşırıya kaçmanın (ruhbanlık) etkileride görülüyor insanda.
Maddesellik ile ruhanilik arasında yürümeli insan.
Köprüde, dengeyle yürüyen hürdür, mutludur.
 

Enneagram

Banlı Kullanıcı
Katılım
28 Eyl 2019
Mesajlar
587
Tepkime puanı
985
Konum
DAİMON
1) Hastalıgın eziyet olarak görülmesi müminin miracına taş koyar. Hastalık bedende misafirdir. Evliyaullah hastalıktan hiçbir zaman şikayetçi olmamışlardır. Şükrederler, Allah tan der ve susarlar. Tıpkı Eyyüp peygamber gibi... Hastalıgın gitmesini istemekten bile imtina ederler.

Zikir ehli olan olmayan niceleri dünyadan yatalak gitmiştir bununla bir Müslümanın dünya hayatının doğruluğu yanlışılıgı test edilmemelidir.

2) Helal yollarla malını kazanıp ondan helal üzere tasarruf etmek müslümanın en dogal hakkıdır.
Zenginin malındaki fakirin hakkı birikmiş malının 80 gr altın alt sınır olmak kaydıyla 40/1 idir. Gerisi tamamiyle gönül işidir. Allah ile kulu arasındadır. Kimsenin söz söylemeye hakkı yoktur. Verirse tavsiyedir, güzeldir; vermezse kendi bilir. Allah bile karışmaz, kime ne?
3) Mal tatlıdır. Alan için daha tatlıdır. Dünya ehli vereni sever. Vermek güzeldir amma önemli olan kim için ne amaçla verildigidir.
Savurganlık ile cimrilik arasında olmak gerekir. Buna cömertlik diyoruz.

Nice cengaver çocugunun rızkını saçıp savurur nam salmak ugruna. Bilemezsiniz kimin ne niyetle verdigini...

Özdelik ve sözdelik ahirette belli olur. Kalplerdekini Allah tan gayrısı bilmez.

Cinci inci, falcı, salcı onlar mevzuu dışındadır. Yaptıkları iş alenen haram zaten. Tahrik ehliyle aynı kefede degerlendirmek hata olur, hak olur.


Dua; Yaradan ın emridir.
"İsteyin, vereyim."
Ayet-i Kerime
Hüsnü niyet isteyelim.

 

ayikizleri

Kayıtlı Üye
Katılım
10 Eyl 2018
Mesajlar
95
Tepkime puanı
310
Arkadaşlar, efendiler ve ey millet, iyi biliniz ki, Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler, meczuplar memleketi olamaz. En doğru, en hakiki tarikat, medeniyet tarikatıdır.

Atatürk'ün bu sözünü burada paylaşmanın doğru olacağı kanaatindeyim.
 

dhardhar

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Ara 2012
Mesajlar
813
Tepkime puanı
1,312
Arkadaşlar, efendiler ve ey millet, iyi biliniz ki, Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler, meczuplar memleketi olamaz. En doğru, en hakiki tarikat, medeniyet tarikatıdır.

Atatürk'ün bu sözünü burada paylaşmanın doğru olacağı kanaatindeyim.
Okurken gözüm yaşlandı. Zamansız bir insan veya insan değil Atatürk.
 

mavi64

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2011
Mesajlar
22
Tepkime puanı
37
1) Hastalıgın eziyet olarak görülmesi müminin miracına taş koyar. Hastalık bedende misafirdir. Evliyaullah hastalıktan hiçbir zaman şikayetçi olmamışlardır. Şükrederler, Allah tan der ve susarlar. Tıpkı Eyyüp peygamber gibi... Hastalıgın gitmesini istemekten bile imtina ederler.

Zikir ehli olan olmayan niceleri dünyadan yatalak gitmiştir bununla bir Müslümanın dünya hayatının doğruluğu yanlışılıgı test edilmemelidir.

2) Helal yollarla malını kazanıp ondan helal üzere tasarruf etmek müslümanın en dogal hakkıdır.
Zenginin malındaki fakirin hakkı birikmiş malının 80 gr altın alt sınır olmak kaydıyla 40/1 idir. Gerisi tamamiyle gönül işidir. Allah ile kulu arasındadır. Kimsenin söz söylemeye hakkı yoktur. Verirse tavsiyedir, güzeldir; vermezse kendi bilir. Allah bile karışmaz, kime ne?
3) Mal tatlıdır. Alan için daha tatlıdır. Dünya ehli vereni sever. Vermek güzeldir amma önemli olan kim için ne amaçla verildigidir.
Savurganlık ile cimrilik arasında olmak gerekir. Buna cömertlik diyoruz.

Nice cengaver çocugunun rızkını saçıp savurur nam salmak ugruna. Bilemezsiniz kimin ne niyetle verdigini...

Özdelik ve sözdelik ahirette belli olur. Kalplerdekini Allah tan gayrısı bilmez.

Cinci inci, falcı, salcı onlar mevzuu dışındadır. Yaptıkları iş alenen haram zaten. Tahrik ehliyle aynı kefede degerlendirmek hata olur, hak olur.


Dua; Yaradan ın emridir.
"İsteyin, vereyim."
Ayet-i Kerime
Hüsnü niyet isteyelim.

Bir bakın VEYSEL KARANİ'YE ANA HAKKI ATA HAKKI için nelerden vaz geçti mükafat için neleri aldı. Derler ki tasavvufta hak yolu 12 dir 12 tarikat vardır ana kol 13. tarikat VEYSEL KARANİ'nin yoludur. Artık buradan bakın olaya Yüce Yaradanın nelere önem verdiği açık. Ata hakkı Kul Hakkı. Benim Sözüm gerçek şeyhlere değil Tabii bununda şartları var benim gözümde. ( Gelen Müride annenden babandan önce ben gelirim diyorsa kaç ondan, maddiyata önem veriyorsa kaç ondan, seni bu yola ısındırmak için korku faktörünü kullanıyorsa kaç ondan, ....)
Gerçeklerini bulmak mı istiyorsunuz bakın gerçekleri ben şeyhim demez avazı çıktığı kadar bağırmaz sessizce pusuya yatar vakti ve zamanı gelmişse avını yakalar gönül tuzağına düşürür. Örnek mi ? İstiyorsun Mehmet Emin TOKADİ hzlerinin hayatını oku buda mı yetmedi İstanbul'un maneviyatındaki AKŞEMSEDİN'İ oku.
Ben burada kimsenin düşüncesini değiştirme gibi bir arzum yok senin düşüncen seni benim düşüncem beni ilgilendirir. Ama Bu Kainat Tek bir düzen içinde kurulmuştur. YARDIMLAŞMA.
Sen demişsin 40/1 diye bu kural zekat savaşlarından sonra konuldu biliyorsun dimi.. Bildiğini umuyorum. hani peygamberimiz vefat ettikten sonra olan ve yıllarca devam eden zekat savaşları bu savaştn sonra 40/1 kuralı konuldu. öncesi neydi kuran-ı kerimde yazan İHTİYACINDAN FAZLASINI VERECEKSİN PEYGAMBER EFENDİMİZİN ZEKAT MEMURLARI 40/1 KURALINI MI UYGULUYORDU YOKSA İHTİYACINI BELİRLEYİP FAZLASINI MI ALIYORLARDI AÇ BİR ARAŞTIR.
Semaya açılıp yapılan dualarda eğer ki sadece kendin için istiyorsan. Kısır dua yaparsın Tüm insanlık için bir şeyler isteyip kendini katarsan mükemmel dua yaparsın.
 

İbisu

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Eyl 2019
Mesajlar
352
Tepkime puanı
382
Bir bakın VEYSEL KARANİ'YE ANA HAKKI ATA HAKKI için nelerden vaz geçti mükafat için neleri aldı. Derler ki tasavvufta hak yolu 12 dir 12 tarikat vardır ana kol 13. tarikat VEYSEL KARANİ'nin yoludur. Artık buradan bakın olaya Yüce Yaradanın nelere önem verdiği açık. Ata hakkı Kul Hakkı. Benim Sözüm gerçek şeyhlere değil Tabii bununda şartları var benim gözümde. ( Gelen Müride annenden babandan önce ben gelirim diyorsa kaç ondan, maddiyata önem veriyorsa kaç ondan, seni bu yola ısındırmak için korku faktörünü kullanıyorsa kaç ondan, ....)
Gerçeklerini bulmak mı istiyorsunuz bakın gerçekleri ben şeyhim demez avazı çıktığı kadar bağırmaz sessizce pusuya yatar vakti ve zamanı gelmişse avını yakalar gönül tuzağına düşürür. Örnek mi ? İstiyorsun Mehmet Emin TOKADİ hzlerinin hayatını oku buda mı yetmedi İstanbul'un maneviyatındaki AKŞEMSEDİN'İ oku.
Ben burada kimsenin düşüncesini değiştirme gibi bir arzum yok senin düşüncen seni benim düşüncem beni ilgilendirir. Ama Bu Kainat Tek bir düzen içinde kurulmuştur. YARDIMLAŞMA.
Sen demişsin 40/1 diye bu kural zekat savaşlarından sonra konuldu biliyorsun dimi.. Bildiğini umuyorum. hani peygamberimiz vefat ettikten sonra olan ve yıllarca devam eden zekat savaşları bu savaştn sonra 40/1 kuralı konuldu. öncesi neydi kuran-ı kerimde yazan İHTİYACINDAN FAZLASINI VERECEKSİN PEYGAMBER EFENDİMİZİN ZEKAT MEMURLARI 40/1 KURALINI MI UYGULUYORDU YOKSA İHTİYACINI BELİRLEYİP FAZLASINI MI ALIYORLARDI AÇ BİR ARAŞTIR.
Semaya açılıp yapılan dualarda eğer ki sadece kendin için istiyorsan. Kısır dua yaparsın Tüm insanlık için bir şeyler isteyip kendini katarsan mükemmel dua yaparsın.
Çok güzel demişsiniz paylaşmak önemlidir ama bir de gerçek paylaşmayı paylaşmak isterim gerçek paylaşmada ise fazla olanı değil sizin olanı paylaşırsınız ama ekmeğinizden de olmayın tabiki (ayette belirtiliyor bu) yediğinizden bir parça onlara da verirsiniz paylaşmak da güzeldir tavsiye ederim
 
Üst