Osho'dan telepati tekniği

kansızvampir

Kayıtlı Üye
Katılım
7 Nis 2022
Mesajlar
Tepkime puanı
(Google translate tarafından çevrilmiştir. Aşağıda ingilizce versiyonu vardır.)

.......... Birinin düşüncesinin doğrudan bir başkasının zihnine sıçramasının bir yolu var mı? - din var diyor. Ve yüzlerce deneyle Rudolf, fiziksel bedenimi kullanmadan, düşüncemin bir başkasının zihnine doğrudan sıçrayabileceğini de doğruladı. Bunu yapmak için, gözlerimi kapatarak düşüncemi üçüncü göz merkezinde durdurur ve doğrudan üçüncü gözünüze atlamasını sağlarım. Tüm telepati sistemi bu sanata bağlıdır.

Rudolf bunu bir düşünceyi bin mil yollayarak gösterdi; Harvard'da, Rusya'da ve diğer birçok ülkede yapılan diğer deneyler telepatinin kanıtını verdi. Bu deneyde, sanki düşünceniz zihninizde hızla dönen küçük bir güneşe dönüşmüş gibi, düşüncenizi üçüncü gözünüz üzerinde yoğunlaştırıyorsunuz; o küçük güneş odaklanır ve oldukça güçlü hale gelir. Düşüncenin vücudun geri kalanına yayılmasına izin verilmez - bu da enerji kaybına neden olur. Enerji, güçlü bir ışık huzmesi gibi odaklanmış kaldığı bir noktada birikmelidir. Tam da onun daha fazla odaklanamayacağını, daha fazla konsantre olamayacağını hissettiğin an: İşte o an, düşüncenin sıçradığı andır. Tam o anda, düşünceyi diğer kişinin zihnine yansıtmanız gerekir. Kişi ne kadar uzakta olursa olsun, sizin hayal alanınızda olmalı ve düşüncenin karşınızdaki kişinin zihnine üçüncü gözünden girdiğini hayal etmelisiniz. Bu gerçekleştiğinde, düşünce aktarılır.

Gizli Gizemler / 4. Putların Dönüştürücü Gücü / sayfa: 20

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

.......... Is there a way that one’s thought can directly jump into another’s mind? – religion says there is. And through hundreds of experiments, Rudolf has also confirmed that my thought can take a direct jump into another’s mind, without using the medium of my physical body. To do so, I stop my thought at the third-eye center by closing my eyes, and make it jump directly to your third eye. The whole system of telepathy depends on this art.

Rudolf demonstrated this by transmitting a thought one thousand miles; other experiments, at Harvard, in Russia and in many other countries, have given proof of telepathy. In this experiment you concentrate your thought on your third eye, as if your thought has become a small sun revolving rapidly in your mind; that small sun becomes focused and highly potent. The thought is not allowed to spread to the rest of the body – which would allow loss of energy. The energy has to accumulate at one point where it remains focused like a strong ray of light. Just when you feel that it cannot become more focused, more concentrated: that is the moment for the thought to jump. At exactly that moment, you have to project the thought into the mind of the other person. However faraway the person may be, he must be in your field of imagination, and you need to imagine that the thought has entered the mind of the other person through his third eye. Once this happens, the thought is transferred.

Hidden Mysteries / 4. The Transformative Power of Idols / page: 20

kansızvampir

Kayıtlı Üye
Katılım
7 Nis 2022
Mesajlar
Tepkime puanı
Not: osho birçok konuşmasında konsantrasyonun medetatif bir şekilde olmasından bahsediyor. Konsantrasyonunu gerginleştirmemesi gerekiyor rahat ve sakin olmalı.

Üst