Göz Rengini Değiştirme Majisi

URUMHAMATAHAYİL

Yönetici
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
6,409
Tepkime puanı
2,386
İş
Wellness Antrenör/Psikolog/ Sosyolog
Göz Rengini Değiştirme büyüsü


herhangi bir tehlikesi olmadığı için amende değil burda paylaşıyorum eksik değildir wicca büyüsüdür

cadılar kendi tekniklerini geliştirdikleri için çeşitlemeleri olabilir bilinen en basit yöntemi anlatmaya calışcağım burada unutmayın gücü kendinizden alıyorsunuz herhangibir varlıktan yada objeden değil objler ve dua edilen varlıklar tamamen yardımcı yine duada gecen venüs bir demoon yada tanrı olarak olarak gezegen imgesi olarak düşülmelidir ama kişin tanrı ve demmon inacına göre şekillenebilir

gerekli olan malzemeler

beyaz mum bakkal mumu diyeceğim mum değil çünkü onun içinde petrol katkısı var bu doğal mum olacak cadılarla ilgili bölümde yapılışı verilmiştir kendiniz yapamazsanız doğal mum satan yerleed alabilirsiniz içinde bulunan maddeler orda yazıyor

beyaz kıyafet tamam beyaz iç çamaşırlardan ayağınıza kadar beyaz ve şekil olmayacak düz beyaz

öncelikle mumların sayısı size kalmış ama 1li bir rakam olursa ii olur 11 21 gibi


yapılışı

mumları paralel oluşturacak şekile iki sıra halinde dizin sonra bu yolun sonuna mumlarla bir cember oluşturun yönünüz yani yol kuzeye baksın cemberde kuzeyde olsun

bir adet yanan mumla tek tek sırayla bu mumları yakın ama mumların yakma sırasını unutmayın sonra cembere gecmeden önce yolun ağzına bir kapı gibi iki mum dikin bunları yakın sonra söndürün tekrar yakın yanıp sönme esnasında çıkan dumanın yüzünüze gelmesini sağlamayı unutmayın tektat söndürün ve cemberin içine girin

ve kapıyı kapayın yani mu iki mumu yakın sonra cemberide yakın yine ilk başladığınız mumu unutmayın tek tek yakın yakma işlemini elinizdeki mumla yapmayı unutmayın elinizdeki yanan mumla diğer mumları tek tek yakın
elinizdeki mum la her mumu yaktıktan sonra kuzeye dönün ve mumu söndürün dumanın yüzünüze gelmesini sağlayın

ve venüse dua edin gözünüzün rengini değiştirmesi için isterseniz inandığınız demonlara yada başka bir varlığıda dua edebilirsiniz aama venüs şart

sonra gözünüz kapalı olarak kendi etrafınızda güneye dönün ve eski göz rengizi hayel edin sonra bu rengin değiştiğini ve yeni bir renk istediğiniz yeni bir renğe dönüştüğünü hayal edin sonra gözlerinizi acın ve kapıyı acın yani yolla cember arasındaki iki mumu söndürün sonra tekrar yakın ve yeniden söndürün kapıdan yola gecen yine duam yüzünüze gelsin yolda yürürken yine yeni göz rengini hayal edin ve yoldan çıkın sırayla mumları söndürün ve sönen mumun dumanın yüzünüze gelmesini sağlayın unutmayın yakma sırasıyla södüreceksiniz mu esnada yeni göz renginizi imgelemeyi unutmayın

bu büyü cadı olmayan yada bu kendi gücünü kontol edemeyenler tarafından yapılırmı bilmiyorum ama yapılmış ve başarı sağlanmıştır
 

Osiris

Tecrübeli Üye
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
694
Tepkime puanı
109
mum şekillerini anlamadım ne yazıkki.
 

dmkol

Kayıtlı Üye
Katılım
24 Kas 2008
Mesajlar
4,907
Tepkime puanı
500
İş
Web Master
Dizilimi anlamayan arkadaşlar için.
 

...WiccaN...

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
218
Tepkime puanı
4
Yaş
25
Konum
Erzincan
İş
Öğrenci
peki doğuştan bize asla verilmeyen renklere göre değiştirebilirmiyiz örnek :

mor , kırmızı , turuncu , beyaz , pembe , açık sarı vb.
 

dmkol

Kayıtlı Üye
Katılım
24 Kas 2008
Mesajlar
4,907
Tepkime puanı
500
İş
Web Master
peki doğuştan bize asla verilmeyen renklere göre değiştirebilirmiyiz örnek :

mor , kırmızı , turuncu , beyaz , pembe , açık sarı vb.
İnsan gözünde oluşabilen renkler ne ise ona dönüşebilir. Ayrıca herkes bunu yapacak diye birşey yok. Bazen vücut kabul etmiyor. Gereksiz bulabilip, tepki verebiliyor.
 

dmkol

Kayıtlı Üye
Katılım
24 Kas 2008
Mesajlar
4,907
Tepkime puanı
500
İş
Web Master
yani belki tehlikeli olabilir diyorsunuz?
Bir tehlike durumu olabileceğini söyleyemem. Yani tepki verirden kasıt vücut kabul etmeyebilir ihtiyacı olmadığı için. Yani tehlike olmaz da diyemem. Hani ciddi bir aratırma yok insanlar üzerinde yapılan veya ben görmedim. Yani alırsınız 100 farklı kişiyi çeşitli özelliklere göre, test eder sonuçlarını yazarsınız ama böyle birşey yapma şansım olmadı, yapanı da görmedim. Hani sonuç kesinlikle böyle böyle diyemem.
 

Warcraft

Banlı Kullanıcı
Katılım
31 Eki 2010
Mesajlar
371
Tepkime puanı
13
peki deneyen arkadaşlar varmı bunu bizi aydınlatırmısınız?
 

yule

Yönetici
Katılım
4 Haz 2008
Mesajlar
3,137
Tepkime puanı
1,514
İş
Parapsikolog & Enerji Terapist /Sosyolog
Denenmiş ve kanıtlanmış bir uygulamadır. Ama göz renginde tekrardan değişiklik oluyor. Yani sonsuza kadar öyle kalmıyor.
 

Warcraft

Banlı Kullanıcı
Katılım
31 Eki 2010
Mesajlar
371
Tepkime puanı
13
Denenmiş ve kanıtlanmış bir uygulamadır. Ama göz renginde tekrardan değişiklik oluyor. Yani sonsuza kadar öyle kalmıyor.

O kadar kesin konuşuyorsunki kimse denememiş denenmişdir diyorsun arkadaşım :))
peki soruyorum gözlerin ne renk oldu..
 

maz

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Kas 2010
Mesajlar
15
Tepkime puanı
0
öncelikle herkese merhaba sitenizde yeniyim yaptığınız işe minnettarım benim sormak istediğim bu büyüyü yaparken herhangi bir tehlike var mı ? gözlerimizin kör olması gibi
 

nohot

Kayıtlı Üye
Katılım
16 Haz 2009
Mesajlar
51
Tepkime puanı
16
bence tehlikeli bir uygulama sizi bilmem arkadaşlar ama ;
 

çatıCini

Kayıtlı Üye
Katılım
14 Şub 2011
Mesajlar
12
Tepkime puanı
2
ben bi kez aynada yaptım ama çok kısa sürdü.
şu çatıyı ele geçirdiğimde ilk iş bunu yapıcam..
size bildiririm..

bir de.. kör olmayı düşünen arkadaş.. gözlerinin başka bir renk olmasını diledin diye kimse seni lanetlemez.. nası bi dünyada yaşıyorsun bilmiyorum ama değiştir onu.. dünya bizim mutlu olmamız için.. sadece mutlu olmamız için..

eski gücümüzü tekrar toparlıycaz.. içimizdeki tanrısal korkusuzluğa tekrar kavuşucaz.. işte o zaman şeklimizi değiştirmek bile elimizi şıklatmaya bakıcak..

uzaylılardan ya da mitolojik bebeklerden eksik olan tek şey inancımız ve cesaretimiz..

isteyin sadece.. dünya size yol göstericektir..

güzel bişeyler isteyin..

mesela tüm korkulardan arınmayı..
bu dilenebilecek en büyük şey..

sonrasında herşey size verilecektir..
 

descop

Kayıtlı Üye
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
197
Tepkime puanı
22
İş
determinizm piskoloji enerjiler evren
peki arkadaşlar yeni renk tesadüfmü oluyor yoksa kendimiz mi karar veriyoruz ?
 

TheDarkPower

Kayıtlı Üye
Katılım
29 Kas 2010
Mesajlar
231
Tepkime puanı
13
Hakikaten cok ilginc birsey.
Umarim yakin bir zamanda deneyen olur ve bizlerle paylasir.
Iyi forumlar...
 

tuanabanu91

Kayıtlı Üye
Katılım
24 Eki 2011
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
secret düşün ve başar gibi bir metod tadında bence güzel bir paylaşım ama bunlara gerek kalmadanda düşünce gücüyle yapılabilir inanmak yeterli...
 

janet

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
1,015
Tepkime puanı
317
Yaş
49
Konum
Bursa
Göz rengimi değiştirmeyi denemedim, ama pırasa gibi dümdüz saçım dalgalı oldu. Hep dalgalı saçım olsun isterdim ve sık sık buna odaklanırdım. Saç değişebiliyorsa göz rengi de değişir mantığı yürüterek bunu yazdım. Tehlikeli olabilir mi sorusunu soran arkadaşlara da: saçım dökülmedi, matlaşmadı, kepeklenmedi, sadece şu oldu: arka taraf dalgalı, ön taraflar hala düz :D
 
Üst