antidepresan sorunu

Sauron

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Mar 2018
Mesajlar
82
Tepkime puanı
104
Konum
Berlin
Arkadaşlar merhaba,

Ben 8 aydır Antidepressivum (Antidepresan) kullanıyorum doktor kontrolünde fakat bu ilaç beni Antisosyal yapmaya başladı, Sonradan doktora danışıp sorunumu anlattım ve eczaneden almayı bıraktım. Ama bıraktıktan sonra canım çekmeye başladı sürekli ihtiyaç olarak hissetmeye başladım, sonra tekrar doktora gittiğimde bana alışırsın dedi 3 hafta boyunca içmiyorum şu an fakat piskolojim mahvoldu ve aşırı derece odaklanma sorunları yaşıyorum. Sizce ne yapabilirim
 

Aisling

Tecrübeli Üye
Katılım
31 Tem 2016
Mesajlar
612
Tepkime puanı
948
Konum
Delilik diyarında.
Her ilaç, her bünyede aynı etkiyi yapmıyor, birisine şifa olurken diğerine yan etki yapıyor 🤯
İlaç değiştirmeyi denediniz mi acaba? Uyku hapı konusunda böyle bir sorun yaşamıştım, değiştirince sorunum ortadan kalkmıştı. Gün boyu afedersiniz salak yapıyordu beni. Zombi gibi geziyordum. Onu kullanmayı bırakıp, diğerine geçince her sorunum bitti.
Tedavi süresi bitmiş miydi? Kafanıza göre bırakmayın derim. Eğer tedavi süresi bittiyse şimdi kullandiginizin dozunu düşürebilirsiniz.
(Bunlar küçük birer öneri ben anti depresan kullanmıyorum. O yüzden pekala, benim derdimi anlayamazsın ki diyebilirsiniz pek tabi. Uyku hapı ve seratonin düzenleyici kullanıyorum. Doktor depresyon tanısı koymadı.)
 

makssenberg

Kayıtlı Üye
Katılım
21 Ocak 2018
Mesajlar
345
Tepkime puanı
365
Her ilaç, her bünyede aynı etkiyi yapmıyor, birisine şifa olurken diğerine yan etki yapıyor 🤯
İlaç değiştirmeyi denediniz mi acaba? Uyku hapı konusunda böyle bir sorun yaşamıştım, değiştirince sorunum ortadan kalkmıştı. Gün boyu afedersiniz salak yapıyordu beni. Zombi gibi geziyordum. Onu kullanmayı bırakıp, diğerine geçince her sorunum bitti.
Tedavi süresi bitmiş miydi? Kafanıza göre bırakmayın derim. Eğer tedavi süresi bittiyse şimdi kullandiginizin dozunu düşürebilirsiniz.
(Bunlar küçük birer öneri ben anti depresan kullanmıyorum. O yüzden pekala, benim derdimi anlayamazsın ki diyebilirsiniz pek tabi. Uyku hapı ve seratonin düzenleyici kullanıyorum. Doktor depresyon tanısı koymadı.)
Antidepr. kullanmıyorum demişsiniz serotonin düzenleyiciden kastınız nedir?
 

Merdut

Kayıtlı Üye
Katılım
16 Nis 2018
Mesajlar
244
Tepkime puanı
211
Konum
İstanbul
İş
Lise Öğrencisi
Arkadaşlar merhaba,
Ben 8 aydır Antidepressivum (Antidepresan) kullanıyorum doktor kontrolünde fakat bu ilaç beni Antisosyal yapmaya başladı, Sonradan doktora danışıp sorunumu anlattım ve eczaneden almayı bıraktım. Ama bıraktıktan sonra canım çekmeye başladı sürekli ihtiyaç olarak hissetmeye başladım, sonra tekrar doktora gittiğimde bana alışırsın dedi 3 hafta boyunca içmiyorum şu an fakat piskolojim mahvoldu ve aşırı derece odaklanma sorunları yaşıyorum. Sizce ne yapabilirim
Arkadaşlar merhaba,

Ben 8 aydır Antidepressivum (Antidepresan) kullanıyorum doktor kontrolünde fakat bu ilaç beni Antisosyal yapmaya başladı, Sonradan doktora danışıp sorunumu anlattım ve eczaneden almayı bıraktım. Ama bıraktıktan sonra canım çekmeye başladı sürekli ihtiyaç olarak hissetmeye başladım, sonra tekrar doktora gittiğimde bana alışırsın dedi 3 hafta boyunca içmiyorum şu an fakat piskolojim mahvoldu ve aşırı derece odaklanma sorunları yaşıyorum. Sizce ne yapabilirim
Kullandığınız ilacın ürün ismini, miligramını ve günün hangi saatlerinde içtiğinizi öğrenebilir miyim? Bu sayede size daha kolay bir şekilde yol göstermeyi deneyebilirim.
 

Sauron

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Mar 2018
Mesajlar
82
Tepkime puanı
104
Konum
Berlin
Arkadaşlar merhaba,


Kullandığınız ilacın ürün ismini, miligramını ve günün hangi saatlerinde içtiğinizi öğrenebilir miyim? Bu sayede size daha kolay bir şekilde yol göstermeyi deneyebilirim.
secita, selectra, paxera hepsini kullandım. Fakat en fazla kullandığım secita, öğlen 12-1 arası tok karnına 10 mg alıyordum usta
 

Sitra_Ahra

Kayıtlı Üye
Katılım
10 Eki 2013
Mesajlar
210
Tepkime puanı
121
Konum
Zion
öyle pat diye bırakamazsın, yoksa çarpar adamı. yavaş yavaş bırakman lazım
 
Üst