Gizlimabet Fal Uygulamamıza Ulaşmak İçin İndir! Hemen Fal Baktır!
8 sonuçtan 1 ile 8 arası

Konu: Gözlerimi Kapattığımda Sadece Simsiyah Hissediyorum Düşünemiyorum

  1. #1

    Üyelik tarihi
    12.11.2017
    Mesajlar
    7
    Rep Puanı : 3
    Ettiği Teşekkür
    1
    1 mesaja 1 teşekkür aldı
    Tecrübe Puanı
    3

    Standart Gözlerimi Kapattığımda Sadece Simsiyah Hissediyorum Düşünemiyorum

    Herkese iyi günler size bir sorunumu belirtmek istiyorum bir süre önce uyuşturucu kullanıyordum ondan önce gözlerimi Kapattığımda çok iyi düşünebiliyordum imgeleme felan olsun ama bıraktıktan sonra bunu yapamıyorum aklıma getiremiyorum bazi şeyleri buda benim telekinezi olsun diğer şeylerde olumsuz etkiliyor sizden yardım bekliyorum.


  2. #2

    Üyelik tarihi
    31.08.2014
    Yer
    Trabzon
    Mesajlar
    272
    Rep Puanı : 277
    Ettiği Teşekkür
    79
    102 mesaja 139 teşekkür aldı
    Tecrübe Puanı
    18

    Standart

    Alıntı Dcayiriz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Herkese iyi günler size bir sorunumu belirtmek istiyorum bir süre önce uyuşturucu kullanıyordum ondan önce gözlerimi Kapattığımda çok iyi düşünebiliyordum imgeleme felan olsun ama bıraktıktan sonra bunu yapamıyorum aklıma getiremiyorum bazi şeyleri buda benim telekinezi olsun diğer şeylerde olumsuz etkiliyor sizden yardım bekliyorum.
    Uyuşturucu kullanman doğru değil. Bunu sadece öneri olarak söylüyorum. Öncelikle nasıl bir yardım istiyorsun? Uyuşturucu kullandın, iyi oldu ancak bırakınca gitti diyorsun sanırım. Tekrar uyuşturucu kullan diyecek halimiz yok. Ya da, Kullanmadan önce imgeleme de iyiydin sonra bıraktın kötü oldu. Belirtmek istiyorum ki; uyuşturucu ve bir takım ruhani yollar kat etmeni sağlayan bitkiler farklıdır. Eğer uyuşturucudan kastın Ayahuasca ise o uyuşturucu olmuyor. Ayrıca az önce bahsi geçen ve benzerleri dışındaki kullanılan maddeler kesinlikle sizi bu yolda geliştirmez. Sakın uyuşturucu aldım algılarım açıldı, gerçeği gördüm gibi "şehir efsanelerini" dinlemeyin, inanmayın. Ayrıca uyuşturucu kullanımı sonrası yeti kaybı bir çok sebebe bağlanabilir. Öncelikle gidip tıbbi ihtimalleri elemelisiniz. Ayrıca tam olarak ne konusunda yardım istediğinizi daha açık ve anlaşılır yazarsanız bende yorum yapmak zorunda kalmam.

    Daha fazla, daha fazla ve daha fazla. Asla doyma.

  3. #3

    Üyelik tarihi
    26.11.2017
    Mesajlar
    3
    Rep Puanı : 1
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart

    Uyuşturucu beyninizin çalışma şeklini etkiler. Çok normaldir düşünce eksiklikleri dikkat bozuklukları. Bir pskiyatr ile görüşmenizi tavsiye ederim ilaçlar ile düzene girebilirsiiz.


  4. #4

    Üyelik tarihi
    10.01.2013
    Mesajlar
    2.100
    Rep Puanı : 6196
    Ettiği Teşekkür
    1.074
    1.280 mesaja 2.952 teşekkür aldı
    Tecrübe Puanı
    63

    Standart

    Uyuşturucuyu bırak gerisi gelir.O maddeyi bırakmadan size yardımcı olamayız

    Bilgelik yaşayabileceği
    bir yer bulamadı ve ona
    göklerde bir yer verildi.
    İnsanoğulları arasında
    yaşamaya geldi ama bir yer
    bulamadı. Eski yerine dönüp
    melekler arasındaki
    koltuğuna oturdu.

  5. #5

    Üyelik tarihi
    18.01.2010
    Mesajlar
    2.968
    Rep Puanı : 11616
    Ettiği Teşekkür
    2.211
    1.128 mesaja 2.774 teşekkür aldı
    Tecrübe Puanı
    107

    Standart

    Gerekli cevaplar verilmiş ama eklemek isterim ki bu mereti kullanmanız sizin bütün fonksiyonlarınızı engeller. Bu yüzden lütfen bırakmaya çalışın ve devamını getirin.

    Herşey sanal.
    Gökyüzüne uçmak...

  6. #6

    Üyelik tarihi
    12.11.2017
    Mesajlar
    7
    Rep Puanı : 3
    Ettiği Teşekkür
    1
    1 mesaja 1 teşekkür aldı
    Tecrübe Puanı
    3

    Standart

    Söyledikleriniz için çok teşekkür ederim zaten uzun süredir kullanmıyorum yavaştan çakra açma meditasyonla kendimi daha iyi kıvama getirmeye çalışıyorum hepinize çok teşekkür ederim biraz daha bekleyeceğim eğer ki fazla bir düzelme olmazsa psikiyatriye gideceğim


  7. #7

    Üyelik tarihi
    05.06.2008
    Mesajlar
    4.256
    Rep Puanı : 28738
    Ettiği Teşekkür
    333
    1.411 mesaja 5.998 teşekkür aldı
    Tecrübe Puanı
    205

    Standart

    Uyuşturucu beyin kimyasını bozar ve hücrelerin ölmesine neden olur.
    Uyuşturucu kullandığınız sırada yaşadığınız yaşada yaşadığını sandığınız durumlar gerçek değildir.
    Şimdiki haliniz gerçek. Bazı şeyleri hatırlanmanız çok normal çünkü beyin kimyası bozulmuş durumda.
    Uyuşturucuyu bıraktıktan sonra nasıl bir tedavi uygulanır bilmiyorum.
    Hekimler ile konuşarak almanız gereken tedavi varsa bunu alın ve bedeniniz normal fonksiyonlara dönmesini bekleyin ondan sonra psişik çalışmalar yaparsınız şimdi şifaya yönelik çalışınız.

    Ya kendin dikebilirsin ya da hiç kimse eline bir iğne bir iplik verebilirim dedi.. Tanrı

  8. #8

    Üyelik tarihi
    12.11.2017
    Mesajlar
    7
    Rep Puanı : 3
    Ettiği Teşekkür
    1
    1 mesaja 1 teşekkür aldı
    Tecrübe Puanı
    3

    Standart

    Teşekkür Ederim Sağ olun.


Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Gözlerimi yakan ışık.
    Konu Sahibi Ansolo Forum Astral & Lucid Rüya
    Cevaplar: 18
    Son Mesaj: 07.07.2015, 15:33
  2. Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 25.03.2013, 01:38
  3. Gözümü kapattıgımda
    Konu Sahibi Abazeus Forum Diğer
    Cevaplar: 14
    Son Mesaj: 27.01.2013, 19:16
  4. Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 20.10.2011, 22:04
  5. gözlerimi kapattım
    Konu Sahibi mebruke Forum Paranormal Deneyimleriniz
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 21.09.2011, 18:34

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •