7 sonuçtan 1 ile 7 arası

Konu: yaptığım işlemler bana geri dönmüş olabilir mi ?

Paylaş
  1. #1

    Üyelik tarihi
    18.04.2014
    Mesajlar
    11
    Rep Puanı : 15
    Ettiği Teşekkür
    12
    5 mesaja 7 teşekkür aldı
    Tecrübe Puanı
    12

    Unhappy yaptığım işlemler bana geri dönmüş olabilir mi ?

    Bundan yaklaşık 1 sene önce birine aşık olmuştum.Öyle tutkulu sevmiştim ki ayrıldıktan sonra yapmadığım şey kalmadı.Büyü olarak nitelendirilebilir mi bilmiyorum ama sürekli işlem (bi hocayla görüştüm ve bazı esmaül hüsna'lar verdi .Kısmetin kapalı dedi ve de büyü bozma işlemi yaptı.Bİ ipliğe düğüm attım tekrardan açtım vs.) yaptırdım .Hatta öyle çok sevdim ki Allah'a olan inancımı sorguladım neden olmuyor diye?Sormak istediğim şey şu:belki de beni mutsuz edecek biriydi .Onu sevmiyor olsamda duramayıp hergün resmine bakıyorum.Ama sevmiyorum.Acaba yapılan işlemlerin bana geri dönmesi gibi bi durum olabilir mi? Değişik bi itki durumu.İstemesemde aklıma geldiği an onu sosyal ağlardan filan takip ediyorum.


  2. #2

    Üyelik tarihi
    31.05.2010
    Mesajlar
    887
    Rep Puanı : 1460
    Ettiği Teşekkür
    547
    186 mesaja 265 teşekkür aldı
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart

    Alışkanlık olmuş inada bindirmişsin kabullenemiyorsun. sevgi hissetmiyorum diyorsun çünkü. bazı insanlar rutinleşen şeylerden kendini alamaz hemen seninki de bu.


  3. #3

    Üyelik tarihi
    05.06.2011
    Mesajlar
    1.026
    Rep Puanı : 1090
    Ettiği Teşekkür
    10
    30 mesaja 39 teşekkür aldı
    Tecrübe Puanı
    34

    Standart

    ben gerçek bir majisyene gittiginizi düşünmüyorum.Maji yapılırsa ama bedel odenmeli bunu yapan öder yaptıranın evinde ufak tefek kazalar olabilir ama karmadan dolayıda etme bulma dunyasıdır. suan sizde alışkanlık olmus bunu psıkolojık olarak atlatmalısınız


  4. #4

    Üyelik tarihi
    07.07.2013
    Mesajlar
    6
    Rep Puanı : 3
    Ettiği Teşekkür
    3
    1 mesaja 1 teşekkür aldı
    Tecrübe Puanı
    16

    Standart

    her hoca buyu yapamaz her hocada hıca değil zaten bu işler kolay deil hele kı karsı taraf sızı sevmeyıp gittiyse hıc kolay deil kaderı değiştirmek zor dur bunun ya salam buyuler yada cok sıstemeatık esmalar ve istikrarlı salavat okumak gerekır pekı bayan sıze gerı dondumu


  5. colkurduu Üyemize teşekkür edenler:
    lviv angeles (09.04.2015)

  6. #5

    Üyelik tarihi
    04.04.2015
    Mesajlar
    101
    Rep Puanı : 133
    Ettiği Teşekkür
    57
    52 mesaja 66 teşekkür aldı
    Tecrübe Puanı
    9

    Standart

    Esmalarda önce okuyan kişiler etkilenir zaten, birine kendinizi sevdirmek üzere yaptığınız tekrarlarda daha da bağlandığınızı hissedersiniz. Ama karşı tarafın frekansına göre isteğiniz gerçekleşmeyebilir ya da kısa süreli iyileşmeler olabilir.
    Büyüler zaten 1e 3 mantığıyla kabul edilip yapılmalı. Ve de olumlu sonuç alsanız bile aşk büyüleri sanal bir etkiden ibarettir. O kişi aslında sizi sevmeyip öylece bağlanır en iyi ihtimalle. Bu durum o kişiyede sizede sıkışmışlık hali olarak geri döner..


  7. cherish Üyemize teşekkür edenler:
    lviv angeles (09.04.2015)

  8. #6

    Üyelik tarihi
    26.01.2014
    Yer
    HAYALLERİN GERÇEK OLDUĞU ÂLEM
    Mesajlar
    2.818
    Rep Puanı : 7781
    Ettiği Teşekkür
    3.491
    2.001 mesaja 3.815 teşekkür aldı
    Tecrübe Puanı
    65

    Standart

    Her kısmet kapalılığı büyü kaynaklı değildir.Ebeveynlerimizden bizlere kalan bir enerji vardır ( ölmüs iseler bu enerji daha ağırdır).Eğer onlarda kısmet kapalilığı varsa bu sizede yansımış olabilir.Geçmiş yaşam şifası bu tip durumları temizlemek içinde çalışır.Bu kısmet kapalılığının sebeplerinden biri olabilir.Sizde büyümü varmışta kapalıymış?Hoca böylemi dedi?Verdiği ip açma tekniğini biliyorum,biçoğumuzda biliyoruzdur.Zira en bildik kısmet açma yöntemlerinde biri.Sanırım felak,nas,ihlas okunuyordu açarken. Yalnız büyü bozma işlemi( gerçekten bozduysa) size geri dönmez böyle bişey yok.Siz birine bişey yaparsanız ancak bu ters tepebilir.Sosyal ağlardan takip etmeniz,aklınızdan çıkmaması çok normal.Büyüyle ilgili olduğunu sanmam.Böyle severken bi çırpıda unutursanız işte bu tuhaf olurdu.Bazı duyguĺarın zamanında yaşanması normal olandır.Emin olun zamanla hafifler.

    PUEDO HACER CUALQUIER COSA PORQUE DIOS CONMİGO!

  9. #7

    Üyelik tarihi
    04.04.2015
    Mesajlar
    101
    Rep Puanı : 133
    Ettiği Teşekkür
    57
    52 mesaja 66 teşekkür aldı
    Tecrübe Puanı
    9

    Standart

    Alıntı lviv angeles Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Her kısmet kapalılığı büyü kaynaklı değildir.Ebeveynlerimizden bizlere kalan bir enerji vardır ( ölmüs iseler bu enerji daha ağırdır).Eğer onlarda kısmet kapalilığı varsa bu sizede yansımış olabilir.Geçmiş yaşam şifası bu tip durumları temizlemek içinde çalışır.Bu kısmet kapalılığının sebeplerinden biri olabilir.Sizde büyümü varmışta kapalıymış?Hoca böylemi dedi?Verdiği ip açma tekniğini biliyorum,biçoğumuzda biliyoruzdur.Zira en bildik kısmet açma yöntemlerinde biri.Sanırım felak,nas,ihlas okunuyordu açarken. Yalnız büyü bozma işlemi( gerçekten bozduysa) size geri dönmez böyle bişey yok.Siz birine bişey yaparsanız ancak bu ters tepebilir.Sosyal ağlardan takip etmeniz,aklınızdan çıkmaması çok normal.Büyüyle ilgili olduğunu sanmam.Böyle severken bi çırpıda unutursanız işte bu tuhaf olurdu.Bazı duyguĺarın zamanında yaşanması normal olandır.Emin olun zamanla hafifler.
    "Ebeveynlerimizden bizlere kalan bir enerji vardır ( ölmüs iseler bu enerji daha ağırdır).Eğer onlarda kısmet kapalilığı varsa bu sizede yansımış olabilir. " dikkat çekmiş olmanız çok faydalı, öyleki fiziksel görünümümüz,meslek,eş seçimi vs. istedikleri istemedikleri bizim enerjimizle çakıştığında içinden çıkılmaz hale gelebiliyor insanların hayatları. Öyle herkeste büyü olması, her büyünün tutması ya da süreklilik göstermesi Allaha şükür mümkün olmuyor


  10. cherish Üyemize teşekkür edenler:
    lviv angeles (09.04.2015)

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Nışanlım Geri Döndü yaptığım dualar
    Konu Sahibi black_walker Forum Havas İlmi
    Cevaplar: 24
    Son Mesaj: 27.12.2016, 17:28
  2. Ablam bana büyü yaptırmış olabilir mi?
    Konu Sahibi Tude Forum Maji
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 13.07.2013, 10:10
  3. bana büyü yapılmış olabilir mi?
    Konu Sahibi DarkAnqeL Forum Maji
    Cevaplar: 15
    Son Mesaj: 04.03.2013, 00:25
  4. büyü yaptım musallat olabilir mi
    Konu Sahibi elfie Forum Ruhsal Alem
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 26.12.2011, 20:17
  5. başkasına yaptırdıgım büyünün bana etkisi
    Konu Sahibi kirlikedi Forum Maji
    Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 01.06.2011, 23:14

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •