PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Vampire Dönüşmek İçin Büyü



Bullshit
21.08.2011, 14:03
Kolay bir büyü gibi gözüküyor, büyü sırasında kullanılacak malzemeler çok kolayca bulunabilecek objeler.

İşte gerkeli olanlar;

-2 kırmızı mum
-2 siyah mum
-İğne
-Göz damlatıcısı

Unutmadan söyliyeyim, önemli bir de not var : Geri dönüşü yok, akıl sağlığında çok ciddi bozulmalara sebep oluyor, iradenizi yitiriyorsunuz (Ailenize veya yakınınıza zarar verebilirsiniz) , kana susuyorsunuz.

Yapılış;

Kırmızı mumları yakın ve bu mumları kuzey ve güney yönünde dikin.
Siyah mumları da yakın ve bu mumları da doğu ve batı yönünde dikin.
Kendinize iğne batırın ve akan kanı göz damlatıcısının içine çekin.(Fazla almanıza gerek yok, 4 damla kadar yeterli olacaktır)

Sonra da her muma birer damla kan akıtın ve her akıttığınız mum için şunu tekrarlayın;

Salıverdim kanı, kaybettim aklımı , karanlıkta yaşıyorum , dünyayı keşfe çıkıcağım yüce şeytan için, daha fazla kan için.

Bu büyü yapıldıktan sonraki tam ay'da (full moon) geceyarısından sonra belirtiler ortaya çıkıyormuş.

Ne kadar doğru bilemiyorum.

miedit
21.08.2011, 14:07
İlginçmiş.Denemekte yarar var :D :D :D

Bullshit
21.08.2011, 14:09
Tekrar uyarmakta fayda var :)

Akıl sağlığı büyük ölçüde kayboluyor'muş' , çevrenizdekileri tanımaz hale geliyormuşsunuz, ve büyü sırasında o sözlerden anlaşılıyor ki bu bir nevi şeytanla anlaşma sanırım. Şeytan için kan dökmeniz gerekiyor yani.Deneyip , bize sonucu bildirin :D

miedit
21.08.2011, 14:12
Okumuştum :D
Sadece şaka yapmak istemişim :D
Vampirleri severim ama bir vampir olmayı istemem. :(

lala
21.08.2011, 14:28
allahalla saka gibi bu isler bu kadar kolaymi bence vampir issirdimi vampir oluyon:)))

Bullshit
21.08.2011, 14:31
:) :)

Onlar filmlerde, kitaplarda , çizgi romanlarda.
Gerçi bu yöntem de ilginç ama

DreamDuality
21.08.2011, 16:14
Satanizmde vampirlik bir mertebe diye biliyorum.
Bu uygulama da psişik vampir olmak adına bir adanma
ritüeli olsa gerek diye düşünüyorum.

Tecelligah
21.08.2011, 16:22
ne gerek var ya vanpir olmaya
insan insan yaşayıp gidiyoruz :)

Corina
21.08.2011, 16:28
Vampir olupta kanımız icmeyin :D :D

selviler
21.08.2011, 20:27
arkadaş böyle konuların açılmasını ve okunmasını tasvip etmiyorum ve etmiyoruzzz..

böyle saçmalıklar için lütfen konu açmayın....

blcknghtmr
21.08.2011, 20:40
béndé béndé béndé :D vampir olsaydım éğér dünyada éşi bénzéri görülmémiş bir katliam yapardım.

enzo
22.08.2011, 08:57
Vampir olsaydım blade gibi olurdum :D

Bullshit
22.08.2011, 12:32
Aynen :D :)

FirstRev_l_t
28.08.2011, 01:57
acaba deneyen var mı ben denicem ama yaptığım büyüler hiç tutmuyor

NeFReT696
28.08.2011, 04:02
fazla twigliht islemiş bu ya :D gül gül öldüm kurt adam olmayıda anlatsaydi güzel olurdu :D

blasphemous
28.08.2011, 06:41
insanlar vampir olmadan (bazıları) kanımızı içmeye başladılar vampir olmaya ne gerek var

bell
28.08.2011, 23:40
bence bu çok saçma işe yarıyacağınıda sanmıyorum

Seçilmiş
31.08.2011, 00:01
Çok ilginç sözler çok önemli dünyada ama işin ucunda şeytan var kimse ona hizmet etmek istemez özelliklede iyi olanlar :D vampir olmak istiyordum belkide olmayan şeyi istiyorum ama bedeli ağır :D

AlperTUNGA.
04.09.2011, 18:46
bende tekrar nasıl insan olunur yazıyım :D

4 dene mum alın rengi beyaz olsun kuzey güney doğu batı koyun ortasına oturun sonra şu sihirli cümleleri söyleyin

Yarabbi ben eşeklik yaptım .. bu dünyada insan olmak yerine bi bitki olabilirdim bi hayvan hücresi olabilirdim o kadar ihtimallerin içinde beni insan olarak yarattın sana şükredemedim ve şeytana taptım onun için wampir oldum tekrar insan olmak istiyorum affet beni Allahım

deyin belki insan olursunuz garanti vermiyorum deneyenler yazsın buraya :D

selviler
04.09.2011, 21:18
konunun kilitlenmesini yetkililerden rica ediyorummmm

Elfangel
04.09.2011, 21:47
konunun kilitlenmesini yetkililerden rica ediyorummmm

Normal punto ile yazdığınızda da yazdıklarınızı okuyabiliyoruz sayın Selviler, bu kadar büyük yazı boyutu kullanmanıza gerek yok. Talebiniz bölüm moderatörü ve yöneticilerimiz tarafından incelenecektir.

İyi forumlar...

demented_
13.09.2011, 02:47
Kapatılması yanlısı değilim.
Aksine kalmalı ki insanları neler düşündükleri biline.
Bu işin bu kadar olması mümkün mertebede değildir. Ancak söylemeliyim ki yapılan adanma çok farklı yönlerde olabilir. Vampirik bir Ritüel olmayabilir ancak negatif enerji ve kutsanan kan ile farklı (kötü- bilinç kaybı, akıl sağlığı ile ilgili sorunlar) ortaya çıkabilir denenmemesi konusunda ısrar ediyorum. Ancak yollar kişiler için ayrı ayrı çizilmiştir, hangisinde yürüyeceğimiz bizim kararırımızdır.

erolx
13.09.2011, 12:04
Ya siyasete atıl, bir makama gel, devletin imkanlarını sömür, halkı küçük gör. Senden iyi vampir olmaz zaten :).

erolx
13.09.2011, 12:05
bende tekrar nasıl insan olunur yazıyım :D

4 dene mum alın rengi beyaz olsun kuzey güney doğu batı koyun ortasına oturun sonra şu sihirli cümleleri söyleyin

Yarabbi ben eşeklik yaptım .. bu dünyada insan olmak yerine bi bitki olabilirdim bi hayvan hücresi olabilirdim o kadar ihtimallerin içinde beni insan olarak yarattın sana şükredemedim ve şeytana taptım onun için wampir oldum tekrar insan olmak istiyorum affet beni Allahım

deyin belki insan olursunuz garanti vermiyorum deneyenler yazsın buraya :DBir numara panzehir tarifi olmuş :D

dmkol
13.09.2011, 13:52
Ya siyasete atıl, bir makama gel, devletin imkanlarını sömür, halkı küçük gör. Senden iyi vampir olmaz zaten :).

Adam haklı beyler dağılın :D
Vallahi dediğin doğru :D

Artemis.B
13.09.2011, 13:57
Siz dalga geçesiniz die açılmamıştır bu konu buraya dimi ? Yorumlarınızı okuyunca öyle sinir oldum ki .s burada böyle değişik konular bir sürü var zaten değişik değişik büyüler var.Doğru veya yanlış buda bir büyü tarifi işte.Denediniz mi belkide tutuyordur.Madem dalga geçiceksiniz kendinize başka bir yer bulun.

Riddick
13.09.2011, 14:18
İnsan olmaktan mutlu değilmisiniz. Gerçi İnsan olabilmek bir sanattır.

dmkol
13.09.2011, 14:39
Siz dalga geçesiniz die açılmamıştır bu konu buraya dimi ? Yorumlarınızı okuyunca öyle sinir oldum ki .s burada böyle değişik konular bir sürü var zaten değişik değişik büyüler var.Doğru veya yanlış buda bir büyü tarifi işte.Denediniz mi belkide tutuyordur.Madem dalga geçiceksiniz kendinize başka bir yer bulun.

Artemiz dalga geçilen yerlere geldiğinde gözünü kapat :)
Bukadar basit eğer modlr da gereksiz görürse silinir gözünü çarsın bukadar basit :)

Artemis.B
13.09.2011, 14:48
Artemiz dalga geçilen yerlere geldiğinde gözünü kapat :)
Bukadar basit eğer modlr da gereksiz görürse silinir gözünü çarsın bukadar basit :)
Sana ne oluyor ? Ne yapacagımı senden öğrenecek değilim istediğimi yazabilirim buda benim düşüncem.Ve Artemiz değil Artemis.

cracken23
13.09.2011, 16:10
Hmmm... Gerçekten çok ilginç...

CelticFrost
13.09.2011, 16:24
Eğer vampire dönüşürsem ilk seni ıstırmaya gelicem !

blcknghtmr
13.09.2011, 16:45
:D Kavga var koşuunnn :D :D

demonic
13.09.2011, 17:03
vampir olmak için illa kan emmenize gerek yok...enerji vampirleri kuvars kristaliyle,sevgi vampirleri sevgiyle beslenir.bunu çoğaltmak mümkündür.ancak sizin bildiğiniz kan emen vampirler bir nevi hastadır.yani kan içemesse ölür,parazit yaşar.hücre yenilenmesi geç olduğu için sürekli taze kana ihtiyaç duyar.eğer taze kan bulamassa kanında alyuvar miktarı azalır,ve aksiceğlere oksijen gitmemesinden dolayı ölür.bu büyü TUTMAZ.nedeni ise eğer vampirlik bu kadar basit olsaydı herkes vampir olurdu.ama görüyorsunuz ki hala ama hala vampirler hakkında kesin bilgilerimiz yok.vampir olmak için ayinede ihtiyacınız yok.lösemi iseniz potansiyel bir vampirsiniz.kimse lösemi olmak istemez ama herkes vampir olmak ister.neden?vampirler çok mu güçlü?karizmatik mi?bırakın ve bence insan olmaya bakın.bu dünyanın gerçek insanlara,insanlığa ihtiyacı var.vampirlere değil...

dmkol
13.09.2011, 18:06
Sana ne oluyor ? Ne yapacagımı senden öğrenecek değilim istediğimi yazabilirim buda benim düşüncem.Ve Artemiz değil Artemis.


haaa bak demekki neymiş sende başkalarına karışmayacakmışsın...
Sanane milletin muhabbetinden banane senin muhabbetinden değilmi?

erolx
13.09.2011, 18:13
Sana ne oluyor ? Ne yapacagımı senden öğrenecek değilim istediğimi yazabilirim buda benim düşüncem.Ve Artemiz değil Artemis.İşte başkalarıda aynen sizin yaptığınızı yapmış. "İstediğini yazmış" Siz öğretmeye kalkmışsınız. Bir başkasıda Sizin metodu uygulamış :). Buna empati diyorlardı galiba. Birileri komik bulmuş, esprili şekilde yazmış. Her şeyi korku film'i şeklinde sunmak gerekmez ki :). Komedi korku olsa fena mı olur :).

phoibos
13.09.2011, 18:47
buna inanan varsa diyecek birşey bulamıyorum..insanlar vakit öldürmek için neler yapıyor ya..

Charmed
13.09.2011, 18:57
ok vampirlik satanizmde bir mertebe ama onlar kan mı içiyor?!! yüksek miktarda kan yutan bir insan ölür çünkü bedeni o kanı "sindiremez"! büyü çalışırım ve cadılıkta yapabileceğinizin bir sınırı yoktur. ama lütfen, makul olun biraz!

demonic
13.09.2011, 20:14
ok vampirlik satanizmde bir mertebe ama onlar kan mı içiyor?!! yüksek miktarda kan yutan bir insan ölür çünkü bedeni o kanı "sindiremez"! büyü çalışırım ve cadılıkta yapabileceğinizin bir sınırı yoktur. ama lütfen, makul olun biraz!

vampir dendiğinde sadece kan içmek gelmesin aklınıza.enerji vampirleri,sevgi vampirleri ve psi-vampirler mevcuttur.satanizmin 11 ilkesinde sevgi vampirlerinden söz edilir.

dmkol
14.09.2011, 00:31
İşte başkalarıda aynen sizin yaptığınızı yapmış. "İstediğini yazmış" Siz öğretmeye kalkmışsınız. Bir başkasıda Sizin metodu uygulamış :). Buna empati diyorlardı galiba. Birileri komik bulmuş, esprili şekilde yazmış. Her şeyi korku film'i şeklinde sunmak gerekmez ki :). Komedi korku olsa fena mı olur :).

Aynen öyle üstadım.

mgp22
14.09.2011, 03:35
böyle bir şey mümkün müdürki?

Artemis.B
15.09.2011, 12:57
Aynen öyle üstadım.

İyi bakalım siz dalga geçmeye devam edin.Çok güzel bir şeymiş gibi birde bunu söylüyorsunuz inanmıyorsanız ona göre yorum yaparsınız ne o öle saygısızca dalga geçmeler filan.Konuyu açan sizin bu saygısızlıklarınızı çekmek zorunda değil.Ve ben düşüncelerinize bişe demiyorum.İnanıp inanmamak size kalmış ama bu dalga geçmenizi gerektirmez.Biraz büyüyün.

bitmis
15.09.2011, 16:12
Konunun tamamını okudum ilk başığı gördüğümde şaka olduğunu düşünmüştüm ama bana saçma geliyor bunların büyüyle filan olucağını sanmıyorum herşeyin bir bilimsel açıklaması olmalı 4 tane muma kan akıtıcam sonra o sözleri söylicem bedenim vampire dönüşücek anlamsız ve imkansız bizim vücudumuzun kanı sindirebileceği ne malum hem bu uygulama tehlikeli ve ben konunun hala devam etmesini tuhaf buluyorum çünkü yanlışlıkla bileklerindeki damarlardan birini kesebilirler muma kan damlatmak için sonra kan kaybından ölüp vampir olur amaclarına ulaşırlar

lordavatar
15.09.2011, 19:10
Eee ben denedim ama bişi yok... Hemde taze kutsanmış altarımda denedim..

freerunning3
17.09.2011, 14:33
başka deneyen varmı
bnce bu konuyu üstadlar baksın bi bosuna denemeyek )

lost66
09.10.2011, 19:55
KArdeş siz ne kullanıyonuz böyle :D :D uç uç :D böyle bişey olsa ajanlar kullanır :D Hey Allahım azgınlık ve sapkınlığa senin yarattığına tapan şu nankör kullardan azabanı eksik eyleme.Gazabın zülüm olsun Yarab. acınak haldesiniz satanizm ne böyle be cıcıc yazık yazık çok yazık ne olmuş milletimize Fatih Sultan Mehmet İst.feth ediyo bizim milletimiz mumla ışıkla oynuyo garip. Vampir diye bişey yoktur.!

CadıAdayı
09.10.2011, 23:04
Bu alacakaranlık serisi ilk çıktığında paylaşılsaydı eğer, çoğu ergenimiz bunları dener ve dünyada insan kalmazdı. Gençler vampir olurdu, orta ve ileri yaştakiler o vampirlerin kurbanı olurdu. O yüzden inanmıyorum buna ben tabi doğru olabilir ama denemek lazım kimsede de güç yok sanırım. İnsan yaratılmışız, insanlıktan uzaklaşmayalım yeter.

anxiety
09.10.2011, 23:29
Eee ben denedim ama bişi yok... Hemde taze kutsanmış altarımda denedim..

geçmiş olsun ;)

GoldenSea
09.10.2011, 23:41
Ben vampir oldum arkadaş yardım e...

Aaa durun kan saatim gelmiş.

ori24
09.10.2011, 23:52
İnsanı kana itiyor bu büyü ve onun için vampirlikle bağdaştırılıyor demek ki. Tamamiyle gereksiz ve zararlı olduğunu düşünüyorum doğru olsada olmasada. Büyü çeşitleri çok var doğru olabilir yani bilemem.

hecate.agarta666
01.11.2011, 19:47
her ne kadar açık fikirli biri olsam da vampir diye birşeyin varlığına inanmıyorum.hem bence de bu şeytanla anlaşma tarzı birşey.

dewil66
01.11.2011, 20:41
Vampir diye birşey yoktur.Olsaydı hiç farketmez miydik sizce?
Bu büyü de şeytanla yapılan anlaşmalara benziyor.
Ruh ve akıl sağlığını da bozması garanti.Şeytana tapan bir insanın aklı yerinde olabilir mi hiç.?

gizliyim
01.11.2011, 21:03
Vampir diye birşey yoktur.Olsaydı hiç farketmez miydik sizce?
Bu büyü de şeytanla yapılan anlaşmalara benziyor.
Ruh ve akıl sağlığını da bozması garanti.Şeytana tapan bir insanın aklı yerinde olabilir mi hiç.?

Vay, bunu senden duymak ne güzel dewilcigim :)) gercekten sasirtiyorsun beni!

dewil66
01.11.2011, 21:05
Vay, bunu senden duymak ne güzel dewilcigim :)) gercekten sasirtiyorsun beni!

Değil mi ama :) Kendimi bulabildiğim için mutluyum bende...

demonic
01.11.2011, 22:01
Pekala birde şu açıdan bakın.VAMPİRLER VARDIR.BU 99% KESİNDİR.vampir nedir?kendi besinini karşılamak için parazit yaşayan canlı.peki bunu neden illa kan olarak görüyoruz?psi-vampir,enerji vampirleri,sevgi vampirleri,özgürlük vampirleri olamaz mı?satanizmde la vey sevgi vampirlerinden bahsetmiştir...ama biz ve önyargılarımız olamaza kitlenmiş kalmış...burda üyeleri eleştirmek değil amacım ama iş "şeytana inanan birinin aklı nasıl başında olur"şeklinde mesajlar görünce yazmak zorunda kalıyorum.islam hoşgörüdür,satanist bile olsa saygı ve hoşgörü göstermeliyiz.burası özgür bir forum.kimse kimsenin dinine dil uzatamaz.eminim bir satanist müslüman birinin akıl sağlığı nasıl düzgündür dese savaş çıkar :) . Lütfen ama lütfen forum kurallarına uyalım,önyargılardan kurtulalım...

gizliyim
01.11.2011, 22:09
Pekala birde şu açıdan bakın.VAMPİRLER VARDIR.BU 99% KESİNDİR.vampir nedir?kendi besinini karşılamak için parazit yaşayan canlı.peki bunu neden illa kan olarak görüyoruz?psi-vampir,enerji vampirleri,sevgi vampirleri,özgürlük vampirleri olamaz mı?satanizmde la vey sevgi vampirlerinden bahsetmiştir...ama biz ve önyargılarımız olamaza kitlenmiş kalmış...burda üyeleri eleştirmek değil amacım ama iş "şeytana inanan birinin aklı nasıl başında olur"şeklinde mesajlar görünce yazmak zorunda kalıyorum.islam hoşgörüdür,satanist bile olsa saygı ve hoşgörü göstermeliyiz.burası özgür bir forum.kimse kimsenin dinine dil uzatamaz.eminim bir satanist müslüman birinin akıl sağlığı nasıl düzgündür dese savaş çıkar :) . Lütfen ama lütfen forum kurallarına uyalım,önyargılardan kurtulalım...

Tamam demonuc kizmayin lütfen.. vardir diyorsaniz vardir, sizimi kiracagiz!

dewil66
01.11.2011, 22:12
Pekala birde şu açıdan bakın.VAMPİRLER VARDIR.BU 99% KESİNDİR.vampir nedir?kendi besinini karşılamak için parazit yaşayan canlı.peki bunu neden illa kan olarak görüyoruz?psi-vampir,enerji vampirleri,sevgi vampirleri,özgürlük vampirleri olamaz mı?satanizmde la vey sevgi vampirlerinden bahsetmiştir...ama biz ve önyargılarımız olamaza kitlenmiş kalmış...burda üyeleri eleştirmek değil amacım ama iş "şeytana inanan birinin aklı nasıl başında olur"şeklinde mesajlar görünce yazmak zorunda kalıyorum.islam hoşgörüdür,satanist bile olsa saygı ve hoşgörü göstermeliyiz.burası özgür bir forum.kimse kimsenin dinine dil uzatamaz.eminim bir satanist müslüman birinin akıl sağlığı nasıl düzgündür dese savaş çıkar :) . Lütfen ama lütfen forum kurallarına uyalım,önyargılardan kurtulalım...

Kusura bakmayın,bunu düşünemedim. :)

demonic
01.11.2011, 22:17
Önemli olan hatanızı görüp tekrarlamamanız sn.dewil . :)
iyi forumlar

demir_53
05.11.2011, 22:01
Arkadaşlar İngilterede vampir barları mevcuttur her ayın ilk cuma akşamı vampirler o bara gider ben de orada bulundum ve orada şunu gördüm kimse biyolojik olarak vampir değil kimse kimsenin kanını içmiyor ama fantezi olarak bunu yaşıyorlar ama bazıları inanıyorlar ve o barlarda konuştuğum bazı kişiler gerçek vampirlerin de buraya geldiklerini ve sadece özel insanları seçtiklerini bunun da çok nadir olan bir olay olduğunu söylüyolar belki de gerçekten vardırlar kim bilebilir.

gizliyim
06.11.2011, 02:31
insan olarak yasadikta vampirligimiz kusur kaldi!

StrangerMan
06.11.2011, 02:39
Vampir olup kan emmeyi düşünenler gidip siyasete girsin orada olurlar :D
Bu arada paylaşım için teşekkürler

mebruke
13.11.2011, 17:50
bende böyle birşey duydum bu gerçek olabilir bi kitapta okudum

zeynn
13.11.2011, 20:45
olabilir bence de fakat fazla korkunç..

dsuared
13.11.2011, 20:48
şeytan diyorki ol vampir git şunun kafasını gözünü ısır:p

oxser
13.11.2011, 20:50
Deli olmak için nede büyü yapalım ki :S saçma bence detayı farklı olsa belki...

jastina
13.11.2011, 21:12
Tamamen hayal ürünü denendi :)

musashi
14.11.2011, 01:59
bu deneyen olursa vampire dönüşünce haber versinde bizleri ısırsın :)

Katarina
14.11.2011, 02:01
bu deneyen olursa vampire dönüşünce haber versinde bizleri ısırsın :)

:) Wallahi başlığı okuyunca bende gülümsedim yalan değil.


bende böyle birşey duydum bu gerçek olabilir bi kitapta okudum

Alacakaranlık serisi mi? :)

musashi
14.11.2011, 03:24
:) Wallahi başlığı okuyunca bende gülümsedim yalan değil.

hani eğer filmlerdeki gibi olcaksa beni ısırsın o dönüşen arkadaş :)
ama kendi fikrim sıfır ihtimal mantıksız buluyorum. sanırım bu arkadaş izlediği filmlerinden etkisinden kurtulamamış.

Yakaza
14.11.2011, 08:34
1)Burda şeytana tapınma var.Yani satanistlik
2)Faydası nedir peki?

MarlaSinger
14.11.2011, 12:32
"Unutmadan söyliyeyim, önemli bir de not var : Geri dönüşü yok, akıl sağlığında çok ciddi bozulmalara sebep oluyor, iradenizi yitiriyorsunuz (Ailenize veya yakınınıza zarar verebilirsiniz) , kana susuyorsunuz."

Bu uyarı, verilen tarifin arasında anlamsız durmuş bence :)

Bir ara sitede yine böyle bir mevzu geçmişti, bende vampir olduğumu söylemiştim. Bir kaç arkadaştan mesaj aldım. Bana inanmışlar :)

Üzücü tabi...

Katarina
14.11.2011, 12:39
SaLIVERDİM KANI, kaybettim aklımı , karanlıkta yaşıyorum , dünyayı keşfe çıkıcağım yüce şeytan için, daha fazla kan için.

Bende buna bayıldım okuyup okuyup gülüyorum inanın :) Bu satırları gerçekten inanıp okuyan deneyen varsa çok rica ediyorum kan grubum AB+ bekliyorum :)

MarlaSinger
14.11.2011, 12:41
Aslında gülmek de yanlış, altında yatan sebepler çok düşündürücü...

Katarina
14.11.2011, 12:42
Aslında gülmek de yanlış, altında yatan sebepler çok düşündürücü...

Kesinlikle katılıyorum.Psikolojide çok ciddi sıkıntılar var.

suzidil
14.11.2011, 13:03
Ya siyasete atıl, bir makama gel, devletin imkanlarını sömür, halkı küçük gör. Senden iyi vampir olmaz zaten :).


Günümüz Vampir tanımına mantıklı bir yorum oldu bence. :)

Perina
14.11.2011, 13:11
insan olarak yasadikta vampirligimiz kusur kaldi!

Buna katılmamak elde değil..Ki bu yönde birçok yorum yapılmış zaten.Bunu başardık sanki debaşka bvirşeyler olmaya özeniyoruz.İnsan olabilsek başka mucizevi ve olağanüstlüklere ihtiyaç kalmayacak.Ama evet buna adım dahi atamadık..İnsan da en az o özendiğimiz varlıklar kadar güçlü ama biz henüz bu güce ulaşamadık:(

yuşa eısen işmoil
14.11.2011, 14:04
saçmalık olabilir ama denemekte yarar var teşekürler

dewil66
14.11.2011, 18:34
saçmalık olabilir ama denemekte yarar var teşekürler

Denemekte yarar var diyorsunuz anlaşılan buraya yapılan bu kadar yorum hiçbir işe yaramamış
Yazık...

tgcn
16.11.2011, 17:24
en yakın zamanda denemeyi düşünüyorum aslında pek bişey olucağını sanmıyorum ama siyah mumları aldığımda deneeyeceğim

Mouse
19.11.2011, 00:18
Kolay bir büyü gibi gözüküyor, büyü sırasında kullanılacak malzemeler çok kolayca bulunabilecek objeler.

İşte gerkeli olanlar;

-2 kırmızı mum
-2 siyah mum
-İğne
-Göz damlatıcısı

Unutmadan söyliyeyim, önemli bir de not var : Geri dönüşü yok, akıl sağlığında çok ciddi bozulmalara sebep oluyor, iradenizi yitiriyorsunuz (Ailenize veya yakınınıza zarar verebilirsiniz) , kana susuyorsunuz.

Yapılış;

Kırmızı mumları yakın ve bu mumları kuzey ve güney yönünde dikin.
Siyah mumları da yakın ve bu mumları da doğu ve batı yönünde dikin.
Kendinize iğne batırın ve akan kanı göz damlatıcısının içine çekin.(Fazla almanıza gerek yok, 4 damla kadar yeterli olacaktır)

Sonra da her muma birer damla kan akıtın ve her akıttığınız mum için şunu tekrarlayın;

Salıverdim kanı, kaybettim aklımı , karanlıkta yaşıyorum , dünyayı keşfe çıkıcağım yüce şeytan için, daha fazla kan için.

Bu büyü yapıldıktan sonraki tam ay'da (full moon) geceyarısından sonra belirtiler ortaya çıkıyormuş.

Ne kadar doğru bilemiyorum.


bunun kurtadam versiyonu varsa deniyeblrim :) :sifone:

adige_prens
28.11.2011, 23:30
Kan korkum olmasa bunu denerdim :D

theJoker
01.12.2011, 01:07
Karar verdim ben vampir olacağım:)

Perina
01.12.2011, 12:08
Vampir olmak isteyen ne kadar çok insan var:(

oddyseus95
01.12.2011, 15:54
Ben inançlarım gereği büyüye inanmayan bir insanım. Ancak inanmış olsam bile vampire dönüşmek felan biraz saçma :D

golgeler
02.12.2011, 00:30
vampire dönüşmek için neden büyü yapayım dönüşmemek içimn yaparım

NicktenyoxuN
02.02.2013, 23:59
tekrar insana dönüşmek için büyü:
4 adet beyaz gül kokulu mum
Gül ve lale esansı
göz damlatıcısı
Söylenecek sözler:
Yarabbim sen bizi affet sen rahman ve rahimsin sen bei yaratmayabilirdin yada bir eşek, çimen yada at olarak yaratabilirdin veya bir organel yada bakteri olabilirdim ve ardından 3 ihlas 1 fatiha okuyun ve esansları karıştırıp mumların üzerine damlatın

satelcom
03.02.2013, 00:12
Vampir olamazsanızda bir müslüman için en büyük ve affedilmez günah olan şirk i işleyeceğiniz garanti.Müslümanları dinden çıkarmak ve şirke düşürmek için böyle şeyler dolu heryer,dikkat ediniz.

satelcom
03.02.2013, 00:14
Vampir olamazsanızda bir müslüman için en büyük ve affedilmez günah olan şirk i işleyeceğiniz garanti.Müslümanları dinden çıkarmak ve şirke düşürmek için böyle şeyler dolu heryer,dikkat ediniz.1 inci mesajdaki konu için verilmiş bir cevaptır.

BeLLa91
03.02.2013, 00:21
tekrar insana dönüşmek için büyü:
4 adet beyaz gül kokulu mum
Gül ve lale esansı
göz damlatıcısı
Söylenecek sözler:
Yarabbim sen bizi affet sen rahman ve rahimsin sen bei yaratmayabilirdin yada bir eşek, çimen yada at olarak yaratabilirdin veya bir organel yada bakteri olabilirdim ve ardından 3 ihlas 1 fatiha okuyun ve esansları karıştırıp mumların üzerine damlatın

Böyle bir büyü tarifine zaten böyle antibüyü tarifi yakışırdık. Çok yaratıcı tebrikler :)

bernaguntekin97
03.02.2013, 00:48
Tuuhaaaaaaaf,deneyen varmıdır acaba? Ne kadar basit insanlar daha insan olmayı beceremezken bu kadar basit vampir mi olacaklar.

Bulut_atlası
03.02.2013, 02:16
ben denedim bi etki oldu ama psikolojik vampir oluyorsun sadece :)) sonra da hala insanım yaşıyorum :D işe yaramıyo kısacası

damaris
03.02.2013, 05:44
Tekrar insana dönüşme büyüsü ilginçmiş :hurray:

BeLLa91
03.02.2013, 12:11
ben denedim bi etki oldu ama psikolojik vampir oluyorsun sadece :)) sonra da hala insanım yaşıyorum :D işe yaramıyo kısacası

Bunları yapmadan da bir sürü psişik vampirlik yapan var :)

gradon1903
03.02.2013, 14:24
pisişik Vampir nedir ? Bu da Vampirin evrimleşmiş Modern versiyonu mu ?

vildann
08.02.2013, 16:16
büyü yaparak milletin kanını emmeye ne gerek var.zaten asırlardır bu milletin iliğini kemiğini kuruttular.insan olduğumuza pişman olduk.vampirler şeytanlar hayaletler bir insanlara yer yok bu dünyada gelen vuruyor giden vuruyor.

pentagle
10.02.2013, 10:10
Evet arkadaşlar ben bunu denedim ve herşey olan oldu tam evdekilerin kanını emiyodumkiiii babam geldi ve dediki llaaaaaaaaan ne kanı o edepsizz geç otur şuraya babam beni kendime getirdi şu an kandan fiski içiyorum elinize sağlık

hsncn154
10.02.2013, 10:17
Arkadaşlar böyle şeyler böyle küçük şeylerle olacak şeyler değillerdir bazı dizilerden izlenip lütfen böyle şeyler uydurmayalım bu ritüelin kesinlikle işe yaramayacağına eminim ve ayrıca olarak vampir olmak o kadar güzel bişey gibi görünebilir ama siz insansınız doğanızı nede bozmak istiyorsunuz bence böyle şeylerle uğraşmak yerine farklı konularda gelişmeyi deneyiniz..

vildann
10.02.2013, 21:09
:oops:daha insan olmayı doğru dürüst beceremiyorlar birde vampirliğe özeniyorlar.ah şu gençlik.hep televizyondan öğreniyolar bunları.keratalar.

Keira
10.02.2013, 21:18
büyü yaparak milletin kanını emmeye ne gerek var.zaten asırlardır bu milletin iliğini kemiğini kuruttular.insan olduğumuza pişman olduk.vampirler şeytanlar hayaletler bir insanlara yer yok bu dünyada gelen vuruyor giden vuruyor.


Evet arkadaşlar ben bunu denedim ve herşey olan oldu tam evdekilerin kanını emiyodumkiiii babam geldi ve dediki llaaaaaaaaan ne kanı o edepsizz geç otur şuraya babam beni kendime getirdi şu an kandan fiski içiyorum elinize sağlık


:oops:daha insan olmayı doğru dürüst beceremiyorlar birde vampirliğe özeniyorlar.ah şu gençlik.hep televizyondan öğreniyolar bunları.keratalar.

Bu sitede bu tarz hitaplar, yorumlar yasaktır. Kaç defa uyaracağız? Site kurallarını okuyup sonra mesaj atınız.

donzula
10.02.2013, 21:21
Bu büyü eminim ki bu kadar kolay ve kısa değildir hiç bir zaman büyünün tamamı verilmez kişinin iyiliği açısından. Kendini bu yola adamış insanlar, büyünün kalanını farkedebilicek kıvama gelene kadar okuduğunuz hiç bir büyü bir işe yaramicaktır. Büyünün işe yaramasını sağlayan sizin enerjiniz,azminiz ve gücünüzdür sevgiyle kalın.

ruhname
10.02.2013, 22:06
cin daveti için bi büyü varmı :D ??

donzula
10.02.2013, 22:08
Forumu araştırırsanız bulabilirsiniz.

albus
10.02.2013, 23:07
Bakalım daha neler göreceğiz?
:D :D :D :D :D :D :D

hasan06
11.02.2013, 01:58
bende öyle bir katliyam yapardım ki işte kıyamet vakti o zaman olurdu :)

hasan06
11.02.2013, 01:58
béndé béndé béndé :D vampir olsaydım éğér dünyada éşi bénzéri görülmémiş bir katliam yapardım.bende öyle bir katliyam yapardım ki işte kıyamet vakti o zaman olurdu :)

Narsinha
11.02.2013, 03:32
Uçabiliyoruz mu bari? :)

donzula
11.02.2013, 03:37
Uçabiliyoruz mu bari? :)
Aradığınız cevap bu değil biliyorum ancak vampirler uçmaz. VC17 virüsünü forumda aratırsanız gerekli cevapları bulucağınızdan eminim. Sevgiyle kalın.

abyo1993
11.02.2013, 05:40
5 yıldır tıp okuyorum VC17 diye bişey ne duydum ne işittim

kıvep
11.02.2013, 05:45
5 yıldır tıp okuyorum VC17 diye bişey ne duydum ne işittim

Şimdi duymuş oldun işte, insan sürekli yeni yeni şeyler öğreniyor bak

donzula
11.02.2013, 05:49
5 yıldır tıp okuyorum VC17 diye bişey ne duydum ne işittim
http://www.gizlimabet.com/archive/index.php/t-25795.html
Verdiğim linkte gerekli bilgiyi bulabilirsiniz. Tıpta yeri nedir Türkiye'de böyle bir vakayla karşılaşılmış mıdır bilmiyorum ancak eminim ki yok yere ortaya atılamicak kadar derin bir konu.Bir insanın sadece bir diş ısırığıyla tüm güçlerini başkasına kopyalayabilmesi çok kolay olurdu. Sevgiyle kalın :)

yangın
09.03.2013, 11:12
yasaklı doğru söylüyor arkadaşlar

ganicen_drakul
09.03.2013, 16:10
arkadaşlar eğer vampirlere inanıyorsanız armondia judgement 'i (ismin birkaç harfini yanlış yazmış olabilirim) araştırmanızı öneririm vampir olduğunu iddia ediyor ne kadar doğru söylüyor bilmiyorum ama araştırmakta ve mümkün ise tanışmakta fayda var. Tanışmayı isterdim

mazlum213441
30.04.2013, 22:26
Vampire donsutm ama ail saliğim yeimde gozlerim sup rendestiriyo çok guçluyum hizliyim bide akil okuyabiliyoum ama insana donmeyi cok istiyorum

θρύλος
01.05.2013, 00:01
Vampire donsutm ama ail saliğim yeimde gozlerim sup rendestiriyo çok guçluyum hizliyim bide akil okuyabiliyoum ama insana donmeyi cok istiyorum

Nasıl yani ? :O

mazl
01.05.2013, 14:00
Arkadaşlar bir arkadaşım denedi artık onu görmüyoruz yok hiç bir yerde. Bu büyü nasıl geri alacağız biliyor sananız söyleyin arkadaşım yok ortalıklarda en son İstanbul'da olduğunu öğrendik İzmir'den nasıl gitti oraya bilmiyoruz. Haber verin ne olursunuz.

Bence denemeyin insanlar kayboluyorlar bu başladıklarınızı da silin. İnsanlar kayboluyor gerçekte de oluyorlar. Şimdiye kadar 11 yakınım yok, siz denemeyin Türkiye'nin sonu gelebilir bunları silin ne vampiri insan insan yaşayıp gideceksiniz. Bunları silin, sizden rica ediyorum. Lütfen denemeyin, oluyorlar, kan için birbirinizi öldüreceksiniz, denemeyin ne olursunuz.

alin
01.05.2013, 16:19
Vampire donsutm ama ail saliğim yeimde gozlerim sup rendestiriyo çok guçluyum hizliyim bide akil okuyabiliyoum ama insana donmeyi cok istiyorum
Sayın mazlum, insana yeniden dönüşmenizi dört gözle beklemekteyiz, zira belki imla kurallarımızı da hatırlarsınız. Biz de bundan sonraki konularda, ne yazdığınızı anlamaya çalışmayız. İmlanızı düzenleyecektim yalnız ne söylendiğini tam anlayamadığımdan, özelden ya da buraya tam olarak düzgün anlaşılır yazmanızı istemekteyiz.

İyi forumlar..

BeLLa91
01.05.2013, 16:26
Sayın mazlum, insana yeniden dönüşmenizi dört gözle beklemekteyiz, zira belki imla kurallarımızı da hatırlarsınız. Biz de bundan sonraki konularda, ne yazdığınızı anlamaya çalışmayız. İmlanızı düzenleyecektim yalnız ne söylendiğini tam anlayamadığımdan, özelden ya da buraya tam olarak düzgün anlaşılır yazmanızı istemekteyiz.

İyi forumlar..
Vampire donsutm ama ail saliğim yeimde gozlerim sup rendestiriyo çok guçluyum hizliyim bide akil okuyabiliyoum ama insana donmeyi cok istiyorum
Demiş ki; Vampire dönüştüm ama akıl sağlığım yerinde. Gözlerim sürekli renk değiştiriyor, çok güçlüyüm, hızlıyım, akıl okuyabiliyorum ama insana dönmeyi çok istiyorum.
Edward Cullen betimlemesi yapmış arkadaşımız. Çok yaratıcı gerçekten. Konu resmen fıkraya dönüşmeye başladı. Konu sahibi de banlanmış zaten. Ben üyeler daha fazla saçmalamadan konunun kapatılmasından yanayım.

albus
02.05.2013, 11:37
Saçmalamak güzeldir.
İyi hissettirir.
Aslında hiç bir şey hissettirmez.
Belkide bu yüzden güzel.

güntülü
02.05.2013, 13:15
Vampir diye birşey yok ki .Olmayan bir varlığa nasıl dönüşülür onuda düşünmek gerek.Uyduruyorlar böyle şeyleri. Şu saçma vampir flimleri gençleri çok etkiliyor.Herkes onlar gibi olmak istiyor.Açın gözünüzü biraz yahu:)

mazl
04.05.2013, 13:36
Kim canına susamışsa yapsın. :D

xalpx
04.05.2013, 22:58
Ya benim bildiğim vampirler gizlidir çıkıpta forumlara aa bakın ben vampirim yada vampir oldum demez Allah korusun birileri inanıp kalbinize kazık çakmak isteyebilir aman dikkat :)

hasan06
04.05.2013, 23:23
Kolay bir büyü gibi gözüküyor, büyü sırasında kullanılacak malzemeler çok kolayca bulunabilecek objeler.

İşte gerkeli olanlar;

-2 kırmızı mum
-2 siyah mum
-İğne
-Göz damlatıcısı

Unutmadan söyliyeyim, önemli bir de not var : Geri dönüşü yok, akıl sağlığında çok ciddi bozulmalara sebep oluyor, iradenizi yitiriyorsunuz (Ailenize veya yakınınıza zarar verebilirsiniz) , kana susuyorsunuz.

Yapılış;

Kırmızı mumları yakın ve bu mumları kuzey ve güney yönünde dikin.
Siyah mumları da yakın ve bu mumları da doğu ve batı yönünde dikin.
Kendinize iğne batırın ve akan kanı göz damlatıcısının içine çekin.(Fazla almanıza gerek yok, 4 damla kadar yeterli olacaktır)

Sonra da her muma birer damla kan akıtın ve her akıttığınız mum için şunu tekrarlayın;

Salıverdim kanı, kaybettim aklımı , karanlıkta yaşıyorum , dünyayı keşfe çıkıcağım yüce şeytan için, daha fazla kan için.

Bu büyü yapıldıktan sonraki tam ay'da (full moon) geceyarısından sonra belirtiler ortaya çıkıyormuş.

Ne kadar doğru bilemiyorum. bence saçma geldi

xxcskxx12
21.07.2013, 20:31
Arkadaşlar ben denedim garip garip sesler geliyor ve kendi zar zor kontrol ediyorum.

Saare
31.08.2013, 01:42
denedim hiç bi şey olmadı ?? lütfen dalga geçmeyin gerçekçi olun burası oyun çiftliği veya lunapark değil.

GFBMuhammed
31.08.2013, 11:08
Bu platformun ciddiyet seviyesini ciddi bir ölçüde bozan bir konu

Parpsikolog
31.08.2013, 13:28
İnandırıcı gelmedi bana.

Sleza
01.11.2013, 03:02
Bence bu bir tür kan ritueli seytana hizmet için çünkü sözlerde bu var. Aslında sözler dikkatimi cekti.. Mezmurlarda okursaniz derki agizdan cikan söz yetkindir. Yani ne dersek ve kabul edersek o olur. Bu sözlerde seytana hizmet var. Karsiligindada aklimi yitirme sunusu var.

essence
01.11.2013, 06:53
ey allahım bidee konuyu oturup okudum ..iyice canım sıkılmış benim belli:biggrinjester:

sarisinvampir
21.12.2013, 21:03
Ya ben şey diyecektim acaba yaşlanmayı falan durduruyor mu ? deneyeceğim :smash:

ikbal1505
21.12.2013, 21:27
Vampire dönüşme diye bir şey yoktur. Büyüyle vampir olmanın hiç alakası yoktur. Kaynağı bile belli olmayan bu ciddiyetsiz konuyu kapatıyorum.