PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Peri Tarotu



URUMHAMATAHAYİL
12.06.2008, 08:01
Peri Tarotu


“Peri Tarotu kartları arasında güzel ve çirkin, iyi ve kötü yürekli periler yardımsever yaratıkların yanı sıra sizi kandırıp felakete sürüklemek isteyen kötücül varlıkları bulacaksınız. Hepsini bir araya toplayarak her perinin sizin için kendi özel sihrini kullanacağı bu kehanet destesini oluşturduk” diyor desteyi hazırlayan Anna Franklin.

Peri Tarotu, harika bir tahta kutu içinde gelen, çok tatlı bir deste. Kutusuna ve illustrasyonlarına bayılmamak elde değil. Az biraz FRP’ye meraklı iseniz sizin de çok beğeneceğinize eminim. Alfa Yayınları çok başarılı bir çalışma çıkartmış. Yalnız bakması, öğrenmesi tıpkı “Çingene Tarotu” gibi çok da kolay olmayan bir deste. Ama sırf yayının kalitesi ve resimlerinin güzelliği için bile denenebilir. Ayrıca kitapçığı da bir “periler ansiklopedisi” formatında hazırlanmış. Kendisini “periler”e yakın hissedenlere özellikle tavsiye edilir.

Huzun
28.10.2008, 02:29
Aslinda ben hep perilerle ilgilenmisimdir. Ruyama da girer, denemeye deger ama bende link acilmadi. :(

azrael
19.11.2008, 16:10
Çok aradım ama bulamadım bunlardan.

peril
01.12.2008, 23:23
Nerede bulabiliriz bunları? :D

JeMiLe
02.12.2008, 20:56
Bende de link açılmadı ama. Nerede bulabiliriz bunları?

gilthoniel
21.01.2009, 22:54
Muhteşem bir tarot destesidir. Hele ki perilere inanıyorsanız ufak tefek şakaları ve yardımlarıyla da karşılaşabilirsiniz. Kartların açıklamaları o kadar ayrıntılıdır ki; beklediğinizden daha fazla bir cevap alınca şaşırıp kalabilirsiniz. Parapsikoloji bölümü olan büyük kitapçılarda bulabilirsiniz.

mimar52
14.02.2009, 20:31
Peri tarotu ayrıca cadılıkla da ilgilidir. Cadılar güçlerini genelde perilerden alırlar. Kartlarımıza ve de perilere saygı gösterelim lütfen.

azrael
19.02.2009, 13:46
Çok aradım bu kartlardan, ne yazık ki bulamadım hiç. Bulan arkadaşımız olursa ve bizimle paylaşırsa bulduğu yeri sevinirim.

ERBEHILM
19.02.2009, 17:11
Azrael bu kartları nasıl bulamadın? Eğer küçük bir şehirde yaşıyorsan bulamayabilirsin fakat büyük şehirlerden birindeysen herhangi bir kitapevinden temin edebilirsin. O da olmadı, internetten sipariş vererek de alabilirsin.

azrael
19.02.2009, 17:33
D&R'a falan baktım. Konya ve Bursa'da baktım. Son olarak netten alacağım sanırım ama kartların hediye edilmesi gerekmiyor mu tarot bakabilmek için?

gilthoniel
19.02.2009, 18:11
Öyle olması gerektiğini söyleyenler var; ancak ben de kendim almıştım ve hiçbir zaman kartların yanıltıcı cevapları olmadı. Hatta geçen yaz baktığım fallarda görüp de anlamlandıramadığım birçok şey şu an oldukça hak veriorum kartlara. Tabi yine sen bilirsin, kullanırken nasıl içine sinecekse öyle al kartları ;)

SaSSa
19.02.2009, 18:13
Hayır yok öyle bir şey. Ben bundan 21 yıl evvel ilk destemi kendim gazeteden sipariş ederek almıştım ve 18 yıl baktım. Hala da bakıyorum. Hediye usulü Katina Deste'sinde daha geçerlidir. Ama o genelde sizi seçer.

azrael
19.02.2009, 18:17
Ben de peri tarotunda iyi bakacağımı hissediyorum çünkü katina destesinde de bakamıyordum. White serisi var onlarda da bakamıyorum.

SaSSa
19.02.2009, 18:21
Peri Tarotu bölümümüzle sevgili Yule yakında ilgilenecek arkadaşlar. Biraz daha bekleyeceğiz şimdilik.

Osiris
19.02.2009, 18:48
d&r a falan baktım. konya ve bursada baktım. son olarak netten alacağım sanırım ama kartların hediye edilmesi gerekmiyor mu tarot bakabilmek için?

Ömrüm boyunca hediye edilmezse ne yapacaksın? d&r'larda var ben hep görürüm.

azrael
19.02.2009, 18:51
hmm Konya d&r'da yoktu. Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Kendim alacağım.

mimar52
21.02.2009, 00:55
Sn. Yule'a sesleniyorum: Peri tarotuyla ilgilense artık. Merak edilen çok şey var bu konuda. Ben öğreniyorum peri tarotu, çok yardımınız olabilir bana.

azrael
10.03.2009, 20:43
Arkadaşlar bir sorum olacaktı bu deste ile ilgili. Diğer destelerden farklı olarak her yerde özel kutusuyla mı satılıyor?

dante
10.03.2009, 21:38
Evet, tahta bir kutunun içinde satılıyor.

azrael
24.03.2009, 20:44
Sonunda kartlarıma kavuştum. Öğreneceğim en kısa zamanda hepsinin anlamını.

ferah
10.04.2009, 01:12
bulmak istiyorum bende

pixie
31.05.2009, 20:07
Hediye edilmesi gerekmiyor.. yalnız bu tarotlara bakarken dikkatli olmalısınız.. ters ve duz anlamlarınada dikkat edilmelidir.. ilk bakmaya başladıgınızda anlam karmaşası yaşayabilirsiniz ama gerçekten güzel bi tarottur.. ayrıca bu kartlarla meditasyonda yapılabilir;)

mistik_tarot
26.06.2009, 10:55
arkdaşlar katinanın destesine herkez bakar genelde birilerine bakan insanda bi agırlık olur onun gerçek anlama büyük bi enerjisi vardır. diyer tarotlara benzemez. ve bakan kişi farklı olaylar yaşar desteyi ılk ruyanızda herhangı bı kartı gormenız gerekır eyer baslaamınız gerekırse.. bazıların hayatına engel koyar kart bazılarına ıse farklı mıstık guçler sunar ona ınanmak ınanmamamk sıze kalamıs ama her ınsana aynı tarot yaramayabılır bakamyabılır bence perı tarotu ruhsal olrak cokk sakınlestırıcı huzur verıcı ılk onunla baslamak lazım ..anlamları tabı onemlı ama bunların içine hislerınızıde katmalısınızkı enerjınız tam uyuşsun kendınızı bakarken farklı bı boyuttta hıssedıceksınız emın olunn..

celine1000
30.06.2009, 13:25
peri tarotu 60 karttan oluşuyor bu beni onu almama engel elimde rider waite-robin wood-rönesans var peri tarotunun 60 karttan oluşumu sanki gerçek bir tarot destesinden eksik izlenimi veriyor bana sizce peri tarotu kullananlar tarottan bunun farkı ne bana bilen varsa açıklarmı

yule
30.06.2009, 14:26
[Kart sayısı o kadarda önemli değildir. Peri tarotu kelt inanç sistemine göre düzenlenmiştir ve hava ateş su ve toprak elementleri üzerine düzenlenmiştir.Klasik tarotta ise kabalist inancından dolayı büyük arkana serisi üzeine kurulmuştur.

Ama amaç hangi kartlar olursa olsun bütünleşmektir.Bütünleştikten sonra destenin çeşidi felam gibi öğelerin hiçbiri önem arz etmez. İskambil kartları ile bile harika fal açılabilir. Kartlar bir kehanet küresi değil sadece size yardımcı olan araçlardır.

celine1000
03.07.2009, 13:13
evt 60 yada 78 farketmez aslında önemli olan hissetmek ben rider waite te artık hissetmiyorum fazla soğudum sanırım daha derin bi yorum istiyorum galiba bende peri tarotunu alacağım sahip olan varsa bana mesela bir kartın yorumunu söylermi ancak öyle anlarım ne hissettireceğini yada genel tarottan farkı nedir genel tarot sıktı beni açıkcası

mimosis
03.07.2009, 13:25
evt 60 yada 78 farketmez aslında önemli olan hissetmek ben rider waite te artık hissetmiyorum fazla soğudum sanırım daha derin bi yorum istiyorum galiba bende peri tarotunu alacağım sahip olan varsa bana mesela bir kartın yorumunu söylermi ancak öyle anlarım ne hissettireceğini yada genel tarottan farkı nedir genel tarot sıktı beni açıkcası

Kart yorumları çok güzel. Perilerin hayatlarından ve özelliklerinden yola çıkılarak hazırlanmış, her kartta peri resimleri var. Yorumlanması için hazırlanmış kitapçıkta, kart üzerindeki perinin hayatı yer alıyor, ve bu hayatları öğrendikçe daha güzel hale geliyor. Ben de başlayalı çok uzun olmadı peri tarotuna, ama mutluyuz şimdilik :) Tavsiye ediyorum yani, rahatlatıcı kartlar.. Renkler, resimler çok dinlendirici..

celine1000
03.07.2009, 13:54
bir arkadaşın bu kartların 2 tanesinin anlamını yazmış resimli olarak ...okudum ilginç geldi ve rahatlatıcı gülümsetici bir yazım şekli var sanırım kitapta masalsı geldi bana ben periler hakkında pek bir şey bilmiyorum klasik ve rönesans tarotu anlıyorum sadece peri tarotu bana sanki harry potter tarzı geldi korktuğum belli bir süre sonra saçma gelemeye başlayabilir ama meditasyon etkisi var sanki bu kartlarda seni alıp götürüyor acaba doğrumu hissettiklerim...

celine1000
03.07.2009, 14:00
bu deste sahibi arkadaşlar bir şey daha öğrenmek istiyorum destelerin kalitesi nasıl karton gibi mi yoksa daha kalın plastik kalitesinde olan daha kaliteli türdenmi

mimosis
03.07.2009, 14:04
Kesinlikle doğru. Zaten kartlar meditasyon amaçlı da kullanılabiliyor, nasıl kullanıldığı da yazıyor kitapçığında. Ya da hangi perilerle çalışılmalı, hangileriyle çalışılmamalı falan...

mimosis
03.07.2009, 14:14
Kartlar sırf plastik kadar kaliteli değil, ama sanırım plastik karışımlı karton. İdare eder yani, çok çabuk eskiyeceğini sanmıyorum. Hele ki, gözüm gibi bakıyorum ben :) Cidden tavsiye edebileceğim bir deste...

http://draktarotlibrary.multiply.com/photos/album/163/Fairy_Ring_Oracle

Bu adreste ayrıca tüm kartlar gösterilmiş, hepsini görmen belki karar vermende etkili olur :) Yani olumlu ya da olumsuz bir düşünce uyanacaktır zihninde...

celine1000
04.07.2009, 09:39
Çok güzel bilgiler aldım. Birilerinin düşüncesini almak önemli çünkü kimseye danışmadan aldığım kitap vs hep kötü çıktı... 2 kartı açıklamış arkadaş. Onları okudum; masalsı ve huzur verici geldi. Sanki kendi kendine baksan çok eğlenebilirsin, hele bir de perilerin hayatını öğrenirsen başkalarına da anlatabilirsin. Oldukça değişik... Ayakkabıcı periyi okudum dün, aklımda kaldı bile hikayesi. Özellikle moralim bozuk olduğunda beni alıp başka yere götürebilcek gözüküyor... Ben de alayım en iyisi peri tarotunu. Teşekkürler.

Valla süpersin bütün kartların olduğu linki yollamışsın bana. Çok iyi oldu, bulamamıştım hepsini bakayım bir iyice.

mimosis
04.07.2009, 09:46
:) Beğendiğiniz kartlar hakkında elimdeki kitaptan bilgileri de yazabilirim. Beğendiğiniz periyle, hayatıyla ilgili yani...

Perimnia
03.10.2010, 20:10
Küçüklüğümden beri peri olduğumu söyleyip durmuşumdur :) Kendimi perilere çok yakın hissediyorum ve bu yüzden bu kartları seçtim. Desteyi elime aldığımda enerjisini hissettim zaten, mükemmel bir yardımcı bence :)

HeLga
30.10.2010, 02:46
Peri tarotu gerçekten güzel bir deste. Ben de yeni başladım bakmaya, biraz zor ama değer :) Acemiyim daha yorum falan yapamıyorum. Yakında onları da yaparım diye düşünüyorum. Öneride bulunacak var mı acaba ?

egsodia
31.10.2010, 21:28
peri tarotu gerçekden güzel bir deste bende yeni başladım bakmaya
biraz zor ama değer :) acemiyim daha yorum falan yapamıyorum yakında onlarıda yaparım diye düşünüyorum öneride bulunacak var mı acaba ?

Her tarot bakımından sonra bütün kartları elinize alıp tek tek hepsine enerjinizi yükleyerek kutusuna koyarsanız eğer aranızdaki bağ daha da güçlenecektir ve kartlarınızın yorumlanmasında bu enerji akışı gerçekten işe yarayacaktır...Bizzat kendim yaptığım için biliyorum, ben yararını görüyorum eminim sizde göreceksinizdir.Saygılarımla...

HeLga
01.11.2010, 03:10
Her tarot bakımından sonra bütün kartları elinize alıp tek tek hepsine enerjinizi yükleyerek kutusuna koyarsanız eğer aranızdaki bağ daha da güçlenecektir ve kartlarınızın yorumlanmasında bu enerji akışı gerçekten işe yarayacaktır...Bizzat kendim yaptığım için biliyorum, ben yararını görüyorum eminim sizde göreceksinizdir.Saygılarımla...

Teşekkür ederim :) bunu denemeliyim.

cherry_rock
01.11.2010, 11:46
Nasıl enerji yüklüyoruz?

egsodia
01.11.2010, 22:42
nasıl enerji yüklüyoruz?

Kalbinizi ve aklınızı ellerinize odaklarsanız, orada sıcak bir hava akımının varlığını hissedersiniz. Bu sizin enerjiniz oluyor. Daha sonra hissettiğiniz bu enerjiyi Tarot kartlarınıza aktarıyorsunuz... Kendim nasıl yapıyorsam öyle anlatıyorum; sol elinizi yukarı bakacak şekilde açıyorsunuz, kartı koyuyorsunuz ve ardından sağ elinizi kartın üzerinde tutarak enerjinin oraya aktığını imajine ediyorsunuz işlem bu kadar... Umarım yardımcı olabilmişimdir ve umarım işinize yarar, saygılarımla...

yule
05.11.2010, 09:56
Sn. Egsodia'nın söylediklerine ek olarak: Kartlarınızla zaman geçirmeniz gerekiyor. Onlarla oynayın. Okşayın, yani aranızda samimi bir duygu oluşması gerekiyor. İyi bir bakımcı olabilmek için kartlarınıza aşık olmanız gerekiyor diyebilirim. Ayrıca bir yere giderken kartlarınızı da yanınızda götürün. Sürekli sizinle olsunlar. Yatarken yastığınızın altına koyun. Yani sürekli onlarla ilgilenmeniz onlara enerji aktarır. Sadece elinizi koyup enerji aktardığınızı hayal etmeniz yetmez.

N_efertiti
01.03.2011, 09:03
Cumartesi günü peri tarotu kartlarından satın aldım. Kitapçığını okuyorum. Kartlarımı seviyorum :) Normal tarot kartlarından çok farklı. Kartlara alışmam zaman alacak sanırım.

N_efertiti
01.03.2011, 13:43
Kartlar nerde satılıyo satış merkezi neresidir hiç bilgim yok tarot nasıl bakılıyo öğrenmkte isterdim.
D&R dan satın aldım ben. Hemen hemen bütün tarot çeşitleri mevcut

Osiris
05.03.2011, 13:43
Kartlar nerde satılıyo satış merkezi neresidir hiç bilgim yok tarot nasıl bakılıyo öğrenmkte isterdim.

Peri Tarotu ilginç geliyorsa onu seçin.Ama ilk önce klasik tarot veya çingene tarotunu öneririm.

N_efertiti
05.03.2011, 13:45
Peri Tarotu ilginç geliyorsa onu seçin.Ama ilk önce klasik tarot veya çingene tarotunu öneririm.

Klasik tarottan sonra Peri tarotuna geçiş biraz zor oluyor. Ben hala alışamadım kartlara :(

stormwinder
06.07.2011, 20:52
Daha önce klasik tarot almıştım fakat tarot uğursuzluk getirir diye sonradan yakmıştım. Uzun zamandır peri tarotuna çok ilgi duyuyorum. Hem almaya korkuyorum hem de çok istiyorum. Uğursuzluk getirir mi gerçekten?

raine
12.07.2011, 11:43
Daha önce klasik tarot almıştım fakat tarot uğursuzluk getirir diye sonradan yakmıştım. Uzun zamandır peri tarotuna çok ilgi duyuyorum. Hem almaya korkuyorum hem de çok istiyorum. Uğursuzluk getirir mi gerçekten?


İlk olarak belirtmeliyim ki kartları yakman bir nevi saygısızlık.Yakmak yerine kullanmayıp saklayabilirdin.Ve bu önyargıyı anlayamıyorum aslında.Sizin düşünceniz ne ise size getirisi de o olacaktır.Eğer "Uğursuzluk" getireceğine inanırsanız bu kartların getirdiği değil, kişinin getirdiği bir uğursuzluk olur.

Tarot kartlarınızı arkadaşınız gibi görüp onlara sevgiyle yaklaşırsanız hiçbir sorun olmaz.Dediğim gibi olay , sizin düşüncenizdedir.

Benim tavsiyem içinden geleni yapman ama bu kartlarından da korkup yakacaksın başlamaman daha iyidir.

Umarım yardımcı olabilmişimdir. =)

stormwinder
13.07.2011, 16:42
İlk olarak belirtmeliyim ki kartları yakman bir nevi saygısızlık.Yakmak yerine kullanmayıp saklayabilirdin.Ve bu önyargıyı anlayamıyorum aslında.Sizin düşünceniz ne ise size getirisi de o olacaktır.Eğer "Uğursuzluk" getireceğine inanırsanız bu kartların getirdiği değil, kişinin getirdiği bir uğursuzluk olur.

Tarot kartlarınızı arkadaşınız gibi görüp onlara sevgiyle yaklaşırsanız hiçbir sorun olmaz.Dediğim gibi olay , sizin düşüncenizdedir.

Benim tavsiyem içinden geleni yapman ama bu kartlarından da korkup yakacaksın başlamaman daha iyidir.

Umarım yardımcı olabilmişimdir. =)

3 yıl falan oldu sanırım. Bir arkadaşımın doldurmasına gelip yakmıştım, pişman oldum sonra. Teşekkür ederim, peri tarotuyla baştan başlayacağım :)

Charmed
13.07.2011, 23:16
Peri tarotunu Türkiye'den bir arkadaşım sipariş etti, ama sorun yaşandı. Adres hatası oldu, geri döndü, vs vs paket. Ya artık o peri tarotunun bana ulaşmasını diliyorum... Hoş bir deste olduğunu duydum, bakalım :)

masu
19.07.2011, 09:51
Arkadaşlar, ilk konuyu açan arkadaşımız yazmış, Alfa Yayınları veriyor. Büyük kitapçılarda bulabilirsiniz.

Vonavin
20.07.2011, 03:27
Ben bugün bir internet sitesinden sipariş ettim. Şuan tedarik sürecinde. Piyasada bulunmuyor. Ankara'da gezmediğim kitapçı kalmadı. Umarım internet sitesi "Tedarik edemedik" diye geri dönmez. Çünkü çok merak ediyorum peri tarotunu.

masu
26.07.2011, 15:03
Evet özel kutusuyla satılıyor bende bakacam alacağım peri tarotunu. Bakan var mı ? Yeni başlayacağım ilgili arkdaşlar cevap atabilir mi?

pixie
27.07.2011, 16:33
bana aıt olan perı tarotuna baskası dokunursa herhangı bir negatif enerjisi olur mu ? bilgisi olan varmı ve uzun zamandır bakmıyorum tekrardan o enerjıyı almam ıcın ne yapmam gerekıyor kartlarım anlamsız ve olumsuz cıkıyor cunku

Vonavin
27.07.2011, 23:59
Ben bugün bir internet sitesinden sipariş ettim. Şuan tedarik sürecinde. Piyasada bulunmuyor. Ankara'da gezmediğim kitapçı kalmadı. Umarım internet sitesi "Tedarik edemedik" diye geri dönmez. Çünkü çok merak ediyorum peri tarotunu.

Arkadaşlar hazin son... 1 haftadır gerek sanal alem gerekse kitapçılarda sormadığım yer kalmadı. Alfa Yayınevi ile de görüştüm ancak ellerinde kalmadığını ilettiler. Sipariş verdiğim internet sitesi de "Bulamadık" cevabını verdi. Bu kartları nereden temin edebileceğimi bilen var mı ?

pixie
28.07.2011, 11:06
İstanbulda d&r da genellikle bulunuyor.. özellikle taksimdekinde.

Vonavin
08.08.2011, 19:15
D&R'a da baktırdım. Sadece Bakırköy şubesinde var görünüyordu. Aradım hemen. Stokta var görünüyor ancak elimizde yok dediler. :(

aysequlh
14.03.2012, 04:11
cok özür dileyerek bişi sormak istiyorum kartlara sahip olan biri bana anlamlarını yazıp yollayabilir mi cunku kartlarm var bana alştılar ama yabancı dilde yurtdsındaym ve ceviriorum ama bazen zorlanyorum lutfen yardımcı olun :(

Merlın
20.04.2013, 12:41
Arkadaşlar,peri tarotunda ayrıca perilerle iletişim kurma teknikleri de açıklanıyormuş.Bir nevi davet kitabı yani.Bununla ilgili bir sorum olacak.Bu periler cinler gibi çeşitli ırklara mı mensuplar?Orman perisi,su perisi,ateş perisi vs.şeklinde çeşitleri mi var yoksa cinler gibi çeşitli ırklara mensup birer varlıklar mı?Örneğin;ifrit,ebyab,hannas vs.şeklinde ırkları var cinlerin.Periler de bu şekilde ırklara mı sahip?Ben ırkları var diye duymuştum,hatta en tanınmış peri ırklarından birisi elfler diye duydum.Doğru mudur?Periler de cinler gibi ırklara mı sahip?

Ra_
20.04.2013, 19:33
Ben bunu gördüydüm kartlar gerçekten güzelse içerikte iyiyse alacağım eğer elinde olan varsa bir değerlendirme yapabilir mi verdiğimiz paraya değer mi çünkü tarotla pek alakam yok sadece içindeki bilgileri okumak için alıyorum

Tai Chi Chuan
20.04.2013, 19:45
Ben bunu gördüydüm kartlar gerçekten güzelse içerikte iyiyse alacağım eğer elinde olan varsa bir değerlendirme yapabilir mi verdiğimiz paraya değer mi çünkü tarotla pek alakam yok sadece içindeki bilgileri okumak için alıyorum

Değer bakımından bakarsanız her deste değerlidir.Para bakımından bakarsanız almayın daha iyi.Bir tarot destesini sadece içindeki bilgileri okumak için alıyorsanız almayın daha iyi.Çünkü tarot destesi sahibiyle bir bağ oluşturur.Aralarında enerji bağı oluşur sen bilgileri okuduktan sonra desteyi bir köşeye atarsan çok büyük bir hata etmiş olursun .Bilgi için tarot destesi almayıp gidip tarot'u anlatan kitaplar alabilirsiniz. :)

Hem o sayede tarot ile ilgili de bilginiz olur.Ve bu sayede tarot bakmaya başlayabilirsiniz. . :)

Ra_
20.04.2013, 19:53
Tarot hakkında belki kitap yazacak kadar değil ama oldukça bilgim var. ( Ailede tarotçu oldugundan ) Sadece benim yolum değil.Kenara atmayacaktım desteyi abime vermeyi düşünüyordum.Madem ailede tarotçu var neden bu desteden yok diye sorabilirsiniz bizimkiler klasik tarotçu :D Melek tarotu , ejderha tarotu , peri tarotu yok o yüzden :)

Tai Chi Chuan
20.04.2013, 19:58
Tarot hakkında belki kitap yazacak kadar değil ama oldukça bilgim var. ( Ailede tarotçu oldugundan ) Sadece benim yolum değil.Kenara atmayacaktım desteyi abime vermeyi düşünüyordum.Madem ailede tarotçu var neden bu desteden yok diye sorabilirsiniz bizimkiler klasik tarotçu :D Melek tarotu , ejderha tarotu , peri tarotu yok o yüzden :)

Tamam ama şöyle bir durumda var.Desteyi vereceğin kişi ile deste arasında bir bağ olması lazım.Yani kişi bir desteyi alırken hangi deste ile arasında bir etkileşim olursa onu alır.Eğer desteyi vereceğin kişi ile deste arasında bir etkileşim olmazsa bakım zor yapar hatta yapamaz bile o desteyle. :)

Bu arada Melek tarotu diye bir deste yoktur.Olumlama kartlarıdır.Onlarla bakım yapılamaz. :)

Keira
20.04.2013, 20:31
Periler hakkında çok fazla kaynak yok, ancak peri tarotunda da anlatılanlar perilerin bazı sınıflara ayrıldığını destekliyor. Evet tarot kitapçığınızda o destede yer alan perilerle meditasyon yaparak nasıl çalışacağınız yazılı ancak hatırlatmak isterim ki bu davetleri yapmak ve onlarla çalışmak kolay değildir.

sevimkoşkatilgeldi
20.04.2013, 21:13
Bu desteden almak istedim, mübarek karaborsa çeyrek altın gibi hiçbir yerde bulamadım. :S

Keira
20.04.2013, 21:59
Uzun zamandır kitapçılarda göremiyorum. Eskiden sadece 1 tane olurdu, 2.sini göremezdiniz raflarda. :) Sizin için internetten satışına baktım ancak orada da yok.

yule
20.04.2013, 23:12
Arkadaşlar,peri tarotunda ayrıca perilerle iletişim kurma teknikleri de açıklanıyormuş.Bir nevi davet kitabı yani.Bununla ilgili bir sorum olacak.Bu periler cinler gibi çeşitli ırklara mı mensuplar?Orman perisi,su perisi,ateş perisi vs.şeklinde çeşitleri mi var yoksa cinler gibi çeşitli ırklara mensup birer varlıklar mı?Örneğin;ifrit,ebyab,hannas vs.şeklinde ırkları var cinlerin.Periler de bu şekilde ırklara mı sahip?Ben ırkları var diye duymuştum,hatta en tanınmış peri ırklarından birisi elfler diye duydum.Doğru mudur?Periler de cinler gibi ırklara mı sahip?

Evet periler kendi başına bir türdür. Ve kendi yaşam şekilleri vardır. Bir ırk diyebiliriz. Kendi içinde de türlerine göre farklılıklar gösterirler. Genel yanlış kanı olan dişi cinlere peri denir ifadesi yanlıştır. Perilerin de erkeği ve dişisi olur. Cinler ateşli varlıklardır. Periler ise 4 elemente de sahiptir. Peri tarotu bir kehanet yöntemidir. Davetle bir alakası yoktur. Ayrıca periler aşırı derecede hızlı hareket edemezler. Örneğin bir periyi davet edebilmeniz için o perinin yaşadığı yere gitmeniz lazım. Periler kalabalık şehirlerde yaşamazlar. O yüzden orman dağ göl gibi tenha yerlere gitmek gerekir. Oradaki davetler kehanet özelliklerini geliştirmek için kartların perilerinden yardım talep etmek anlamındadır.


Ben bunu gördüydüm kartlar gerçekten güzelse içerikte iyiyse alacağım eğer elinde olan varsa bir değerlendirme yapabilir mi verdiğimiz paraya değer mi çünkü tarotla pek alakam yok sadece içindeki bilgileri okumak için alıyorum

Paraya değer mi gibi bir ifade yanlış olur. Bütün kartlar değerlidir. Ve maddi karşılığı yoktur. Ben klasik tarot yanında genel değerlendirmelerde mutlaka peri tarotu ile bakım yaparım. Ve klasik tarotun kehanet özelliği % 70 ise perinin kehanet özelliği % 100'dür. Yani ihtimalleri aradan kaldırmak için peri bir numaradır diyebilirim. Birçok kart destesine sahibim ama periler çok daha mantıklı ve akılcı cevaplar vermektedirler. Muallakta çok fazla bırakmazlar. Bu yüzden ve perileri sevdiğim için peri kartını kesinlikle öneririm. Ve birçok kişiyle de uyum sağlamakta zorlanmayan bir destedir.

özözöz
25.06.2013, 11:56
Çok ama çok şanslıyım kendisi daha dün hediye geldi. :) İmajinasyonun gücü. Çok uzun zamandır bende olmasını istiyordum farklı farklı yerlerde çok kez karşıma çıktı. Zen, Klasik ve Çingene'nin yanında yerini aldı. :) Ancak şuan henüz çalışamayacağım desteyle çok az bir vakti var daha sonra kendisiyle ilişkimize başlarız:) Desteye gelince rüya gibi.. Hem ürkütücü, hem kışkırtıcı. Bayıldım. :)

winelilac
25.06.2013, 12:18
pek bulunan bir şey değil sanırım bikaç yere bakdım yok :/

xDeat
08.04.2015, 00:02
Bu tür desteleri ve kartları nerden bulabilirim ?

AronArcher
08.04.2015, 05:46
Nasıl enerji yüklüyoruz?

Eger enerji yonetmeyi bilmiyorsaniz ki bu parapsikolojinin basi bir parapsikoloji formuna gelmek anlamsiz degil mi?

lviv angeles
08.04.2015, 10:23
Bu tür desteleri ve kartları nerden bulabilirim ?
Music bookstore ,lardan rahatça bulabilirsiniz .Yalnız daha küçük yerleşim yerlerinde biraz sıkıntı oluyormuş bulmak ,duyduğum kadarıyla.Bulamazsanız netten sipariş verebilirsiniz.

Selenit
08.04.2015, 12:02
Music bookstore ,lardan rahatça bulabilirsiniz .Yalnız daha küçük yerleşim yerlerinde biraz sıkıntı oluyormuş bulmak ,duyduğum kadarıyla.Bulamazsanız netten sipariş verebilirsiniz.

Ben çok aradım 4 farklı büyük yerlere baktım bulamadım. Nettende sipariş edemedim ,pes ettim :( Halbuki normal tarottansa bu tip kartlarla iletişimim daha iyi. Ben mersinde bulamadım.

lviv angeles
08.04.2015, 12:43
Ben çok aradım 4 farklı büyük yerlere baktım bulamadım. Nettende sipariş edemedim ,pes ettim :( Halbuki normal tarottansa bu tip kartlarla iletişimim daha iyi. Ben mersinde bulamadım.
Rider White tarot destesi yada melek kartları bulunabilir ama peri tarotu biraz zor tabi,her şehirde olması..Netten en kolay yolu,ulaşılamayan yerler için:)

Osiris
08.04.2015, 21:47
Ben çok aradım 4 farklı büyük yerlere baktım bulamadım. Nettende sipariş edemedim ,pes ettim :( Halbuki normal tarottansa bu tip kartlarla iletişimim daha iyi. Ben mersinde bulamadım.

Yıllar önce piyasada bitti,bulamazsınız.

Selenit
08.04.2015, 22:08
Yıllar önce piyasada bitti,bulamazsınız.

Bunu öğrendiğim çok iyi oldu boşu boşuna her tarafta aramaktan kurtardınız beni.

*nefertiti*
08.04.2015, 22:16
Peri Tarot'unun Türkiye'de baskısı bitmiştir.Bir yıl öncesi koleksiyonum için özellikle arıyordum nerdeyse bütün satış sitelerini talan ettim bulamadım.Son yabancı satış sitesinden getirttim. Çok istiyorsanız güvenilir yabancı yurtdışına satış yapan sitelerden getirttirebilirsiniz.Tabi maliyeti iki katına çıkıyor vergisi gümrüğü derken :)

Selenit
08.04.2015, 22:21
Peri Tarot'unun Türkiye'de baskısı bitmiştir.Bir yıl öncesi koleksiyonum için özellikle arıyordum nerdeyse bütün satış sitelerini talan ettim bulamadım.Son yabancı satış sitesinden getirttim. Çok istiyorsanız güvenilir yabancı yurtdışına satış yapan sitelerden getirttirebilirsiniz.Tabi maliyeti iki katına çıkıyor vergisi gümrüğü derken :)

İnternetten alışveriş yapmıyorum fakat bu kartları bulmak imkansızlaştı sanırım bir kereliğine internet üzerinden sipariş vermem gerekecek. Teşekkür ediyorum bunları ögrendiğim çok iyi oldu. Kıbrısta var mıdır?

lviv angeles
08.04.2015, 22:39
Ben bi yerde olduğunu sanıyorum,isim veremiyorum.Bir iki güne gidip tekrar bakıcam.
Olmadı yurtdışı yollarına başvururuz sevgili Nefertiti,benim elim uzundur.Kehanet olursa mevzu çareler tükenmez.:)

*nefertiti*
08.04.2015, 22:43
İnternetten alışveriş yapmıyorum fakat bu kartları bulmak imkansızlaştı sanırım bir kereliğine internet üzerinden sipariş vermem gerekecek. Teşekkür ediyorum bunları ögrendiğim çok iyi oldu. Kıbrısta var mıdır?

Araştırın, fakat Kıbrıs'ta birkaç yılım geçti.Orada bulunanlarda Türkiye'den gelenler.Ben orayı da araştırdım.Bulamamıştım.Bulursanız şansınıza :)

Zaris
19.08.2015, 20:19
arkadaşlar ürünü bulmamda yardımcı olacak arkadaşlar varmıdır acaba türkiyede 2.el olsa bile bulamıyorum diğer tarotlara göre bu kartlara daha çok yakın hissettim kendimi. bir şekilde bulmam lazım yardım rica ediyorum lütfen.

yule
19.08.2015, 23:46
arkadaşlar ürünü bulmamda yardımcı olacak arkadaşlar varmıdır acaba türkiyede 2.el olsa bile bulamıyorum diğer tarotlara göre bu kartlara daha çok yakın hissettim kendimi. bir şekilde bulmam lazım yardım rica ediyorum lütfen.

Birçok tarot destesinin basımı Türkiye'de ne hikmetse durduruldu. Piyasada saçma sapan melek kartı diye çıkartılan kehanet değeri 0 olan hiçbir anlam ifade etmeyen desteler kaldı nedense. Klasik rider white destesinde bile yeni baskıları çok kalitesiz ve sembolleri değiştirilmiş durumda. Bu ya bilinçli olarak girilen bir evre. Çünkü bu işin erbabı yeterince deste ve karta sahip olduğu için açlık bitti insanlar doyurdu ve alan aldı. Artık uygulama evresine geçilmesi için satışlar azaltıldı ki mantıklı görünse de ticari olarak kitapevlerinin pek böyle bir çabaya girdiğini sanmıyorum. Ya da nasıl olsa öyle de böyle de kart satışı oluyor diye özen gösterilmiyor artık. Ben 12 yıl önce aldığım rider white destesi ile eğitimlerimiz sırasında alınmış kart destelerini karşılaştırdığımda bile çok büyük bir ayrım söz konusu. Mantığını kavrayamadım. Peri tarotunu da 10 yıldır kullanıyorum. Ve inanılmaz bir kehanet değeri var. Piyasada bulunmaması da pek şaşırtıcı geliyor. Peri ve katina destesinin bulunmaması şaşırtıcı. Çünkü kehanetleri çok fazla. Ki rider white bile bu kadar değişti ise bu destelerin değiştirilmeden piyasadan kalkması bana göre oldukça olumlu :D

tNitrotoluen
19.08.2015, 23:55
peki sevgili yule bir sorum olucak
12 yıl önce aldığınız deste ile bugun piyasadaki deste arasında çok fark olduğundan bahsetmişsiniz. Sizin elinizdeki destenin aynısını (bütün şekil ve ayrıntılarıyla) kopyalayacak biçimde kişi yeni bir deste oluşturulup kullanılamaz mı? Böylece insanların peri tarotu arayışı da son bulmuş olur. Herkes kendi tarotunu kendi oluşturur. :D

yule
20.08.2015, 00:10
Tabi ki bu mümkün. Ama bunca yıldır emek verdiğim kartlarımı enerjisel olarak bozar bu durum. Çünkü kartlarıma üzerindeki sembollerden ziyade enerjisel bir bağ yüklüyorum. Bu bağı paylaşarak resimle bile olsa bunu paylaşarak dağıtmam enerjisini de dağıtmama neden olur. Bu yüzden yapamam maalesef bunu.

tNitrotoluen
20.08.2015, 00:14
O zaman sizin kartlarınız üzerinden değil de mesela yabancı sitelerden orjinal peri tarotu destesi bulunup, kişi aynısını kopyalarak kendi tarot destesini kendisi oluşturabilir. Böylece hem maddi açıdan hem de bulamıyorum diye sorun yaşayanların sorunu çözülebilir

yule
20.08.2015, 00:17
Evet bu mümkün. Orjinal hali ile bulunur ise tüm destenin resimleri öyle bir durumda bu yapılabilir. Hem istediğiniz boyutta da oluşturabilirsiniz destenizi. Çünkü tarihte tarot karlarının orjinalleri günümüzdekilere nazaran daha büyük. Mesela crowley destesindeki kartların boyutları kartların aslında orjinal boyutu. Zamanla ele kolay otursun daha rahat kullanılsın diye baskılarda küçültülmüş. Ama sembolleri de yorumlayan bir kişi olarak genelde sembollerin daha görünür olmasını tercih ederdim ben de şahsen. Bu güzel bir düşünce olabilir yeni deste isteyenler için.

Zaris
20.08.2015, 02:44
Evet bu mümkün. Orjinal hali ile bulunur ise tüm destenin resimleri öyle bir durumda bu yapılabilir. Hem istediğiniz boyutta da oluşturabilirsiniz destenizi. Çünkü tarihte tarot karlarının orjinalleri günümüzdekilere nazaran daha büyük. Mesela crowley destesindeki kartların boyutları kartların aslında orjinal boyutu. Zamanla ele kolay otursun daha rahat kullanılsın diye baskılarda küçültülmüş. Ama sembolleri de yorumlayan bir kişi olarak genelde sembollerin daha görünür olmasını tercih ederdim ben de şahsen. Bu güzel bir düşünce olabilir yeni deste isteyenler için.

hocam verdiğiniz detaylı bilgiler için öncelikle çok teşekkürler bu konuyla ciddi şekilde ilgilenmeniz gerçekten çok güzel diğer admin ve moderatörlerden de aynı yaklaşım ile cevaplar alıyoruz size ve diğer yöneticilere yeni bir üye olarak çok teşekkür ederim sabırla cevaplar veriyorsunuz.

peri tarotundaki sembollerin ve grafiksel değişikliklerin etkisi nedir acaba? kartların büyüsü bozuluyormu veya ne tip bir negatif yönü oluyor.

atıyorum 12 yıl önceki kart ile şuan daha çok modernleştirilmiş kartlar arasında bu görsel farkler yüzünden büyü veya fal yorumu konusunda kötü etkileri olabilirmi.

elimizden geldikçe eski yapım kartları mı almalıyız bu peri kartı olsun veya normal klasik tarot kartları olsun? bu konu da da bilgilerinizi paylaşırmısınız rica etsem.

yule
20.08.2015, 14:45
hocam verdiğiniz detaylı bilgiler için öncelikle çok teşekkürler bu konuyla ciddi şekilde ilgilenmeniz gerçekten çok güzel diğer admin ve moderatörlerden de aynı yaklaşım ile cevaplar alıyoruz size ve diğer yöneticilere yeni bir üye olarak çok teşekkür ederim sabırla cevaplar veriyorsunuz.

peri tarotundaki sembollerin ve grafiksel değişikliklerin etkisi nedir acaba? kartların büyüsü bozuluyormu veya ne tip bir negatif yönü oluyor.

atıyorum 12 yıl önceki kart ile şuan daha çok modernleştirilmiş kartlar arasında bu görsel farkler yüzünden büyü veya fal yorumu konusunda kötü etkileri olabilirmi.

elimizden geldikçe eski yapım kartları mı almalıyız bu peri kartı olsun veya normal klasik tarot kartları olsun? bu konu da da bilgilerinizi paylaşırmısınız rica etsem.

Şimdi kartlarda niyet çok önemli. Aynı anlamı ifade eden birden fazla sembol vardır kartlarda ve kartlar o niyetle ne anlatmak isterse ona göre kartı çıkartır. Yani bakımlarda bir negatiflik yaratmaz bu durum. Çünkü kartlar enerjisel olarak canlıdır ve ne anlatmak istiyor ise onu başka bir kartla sizin önünüze sunar. Yine de yıllar boyu bir karttaki bir sembolün anlamı o kartla bütünleşmiştir. O sembolü çıkartmak karta hakarettir bana göre. O yüzden tepi gösteriyorum. Evet elinizden geldiği kadar eski basım kartları tercih etmenizi öneririm. Zira anlam bütünlüğü ve kartlara saygı bunu gerektirir. Ama yeni basım kartlar alındığında da negafit bir durum söz konusu olmaz.

fox07
14.02.2016, 20:48
Benim de kendime en yakın hissettiğim, fellik fellik arayıp bulamadığım kartlardı. Türkiye sınırları içinde bulamayıp, Amazon.com'dan ingilizce kitapçıklı olanı sipariş ettim. Kartlar+Kitabı 24$ , normal sureli teslim ile birlikte toplamda 31$'a maloldu, ama bu paraya değeceğine eminim. Daha hızlı teslimat isteyince fiyat biraz daha pahalı oluyor. "İngilizce konusunda çok sorun yaşamam" ya da bana asıl kartlar lazım diyen arkadaşlara siparişte yaşayacağı zorluklarda yardımcı olabilirim.

anık
20.04.2016, 14:24
http://www.turkkitap.de/peri_tarotuperi_halkinin_kehaneti/id/12085

Vonavin
08.11.2016, 00:00
D&R'a karton kutulu yeni baskısı gelmiş. Site fiyatı 26,60 TL.

DeadliftX
08.11.2016, 01:40
Ben dost hissediyorum bir zararları olmayacakmış gibi yani :)